Також дивіться новини на facebook.com

№ 502 від 06 листопада 2018 року "Про проведення інвентаризації матеріальних цінностей переданих Рівненською обласною державною адміністрацією на відповідальне зберігання"

  Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 
    

06 листопада 2018 року                                                                        № 502

 

Про проведення

інвентаризації матеріальних цінностей

переданих Рівненською обласною

державною адміністрацією

на відповідальне зберігання

 
 

Відповідно до статті 10 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 року № 996-ХІV, Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02 вересня 2014 року №879, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 жовтня 2014 року за  №1365/26142, наказу Міністерства фінансів України від 17 червня 2015 року № 572 «Про затвердження типових форм для  відображення бюджетними установами результатів    інвентаризації»,  зареєстрованого в   Міністерстві юстиції України 06 липня 2015 року за №788/27233, листа Рівненської обласної державної адміністрації від 02 листопада 2018 року № 7766/0/01-48/18 та з метою забезпечення достовірних даних бухгалтерського обліку та звітності матеріальних цінностей, переданих Рівненською обласною державною адміністрацією на відповідальне зберігання згідно з договорами та актами приймання-передачі:

 

1.Провести з 06 листопада 2018 року до 09 листопада 2018 року інвентаризацію матеріальних цінностей, переданих Рівненською обласною державною адміністрацією на відповідальне зберігання згідно з договорами та актами приймання-передачі з перевіркою їх фактичної наявності й документального підтвердження станом на 01 листопада 2018 року з обов’язковим складанням інвентаризаційних описів:

- комп’ютерного обладнання;

- програмно-апаратних комплексів та обладнання системи відео- спостереження;

- відеозапису і трансляції зображення;

- виборчих скриньок та інших матеріальних цінностей.

        2. Створити постійно діючу інвентаризаційну комісію у складі:

Голова комісії:

Назарець І.П. – перший заступник голови районної державної адміністрації;

Члени комісії:

Волосячик О.А. – головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації;

Зубчинська О.П.- начальник відділу фінансово-господарського забезпечення апарату адміністрації- головний бухгалтер;

Марковець Р.П. – начальник відділу ведення Державного реєстру виборців апарату районної державної адміністрації;

Савчук Р.В. – начальник юридичного відділу апарату районної державної адміністрації.

        3.При проведенні інвентаризації перевірити фактичну наявність матеріальних цінностей, переданих Рівненською обласною державною адміністрацією на відповідальне зберігання згідно з договорами та актами приймання-передачі, у тому числі комп’ютерного обладнання, програмно-апаратних комплексів та обладнання системи відео спостереження, відеозапису і трансляції зображення, виборчих скриньок та інших матеріальних цінностей.

        4.Провести інвентаризацію в присутності матеріально відповідальної особи.

        5.Інвентаризаційній комісії за результатами проведеної інвентаризації скласти інвентаризаційні описи.

        6.Голові інвентаризаційної комісії Назарцю І.П. матеріали інвентаризації надати голові райдержадміністрації на затвердження.

        7.Інвентаризаційні описи подати у відділ фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації до 12 листопада 2018 року.

        8.Відділу фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації (Зубчинській О.П.) результати інвентаризації відобразити в бухгалтерському обліку.

9.Контроль за виконанням розпорядженням покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації Назарця І.П.

 
 
 
Голова адміністрації                                                                      Я.ЯКОВЧУК