- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 502 від 06 листопада 2018 року "Про проведення інвентаризації матеріальних цінностей переданих Рівненською обласною державною адміністрацією на відповідальне зберігання"
Добавлено Адміністратор Сб, 10/11/2018 - 10:22
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
06 листопада 2018 року № 502
Про проведення
інвентаризації матеріальних цінностей
переданих Рівненською обласною
державною адміністрацією
на відповідальне зберігання
Відповідно до статті 10 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 року № 996-ХІV, Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02 вересня 2014 року №879, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 жовтня 2014 року за №1365/26142, наказу Міністерства фінансів України від 17 червня 2015 року № 572 «Про затвердження типових форм для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06 липня 2015 року за №788/27233, листа Рівненської обласної державної адміністрації від 02 листопада 2018 року № 7766/0/01-48/18 та з метою забезпечення достовірних даних бухгалтерського обліку та звітності матеріальних цінностей, переданих Рівненською обласною державною адміністрацією на відповідальне зберігання згідно з договорами та актами приймання-передачі:
1.Провести з 06 листопада 2018 року до 09 листопада 2018 року інвентаризацію матеріальних цінностей, переданих Рівненською обласною державною адміністрацією на відповідальне зберігання згідно з договорами та актами приймання-передачі з перевіркою їх фактичної наявності й документального підтвердження станом на 01 листопада 2018 року з обов’язковим складанням інвентаризаційних описів:
- комп’ютерного обладнання;
- програмно-апаратних комплексів та обладнання системи відео- спостереження;
- відеозапису і трансляції зображення;
- виборчих скриньок та інших матеріальних цінностей.
2. Створити постійно діючу інвентаризаційну комісію у складі:
Голова комісії:
Назарець І.П. – перший заступник голови районної державної адміністрації;
Члени комісії:
Волосячик О.А. – головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації;
Зубчинська О.П.- начальник відділу фінансово-господарського забезпечення апарату адміністрації- головний бухгалтер;
Марковець Р.П. – начальник відділу ведення Державного реєстру виборців апарату районної державної адміністрації;
Савчук Р.В. – начальник юридичного відділу апарату районної державної адміністрації.
3.При проведенні інвентаризації перевірити фактичну наявність матеріальних цінностей, переданих Рівненською обласною державною адміністрацією на відповідальне зберігання згідно з договорами та актами приймання-передачі, у тому числі комп’ютерного обладнання, програмно-апаратних комплексів та обладнання системи відео спостереження, відеозапису і трансляції зображення, виборчих скриньок та інших матеріальних цінностей.
4.Провести інвентаризацію в присутності матеріально відповідальної особи.
5.Інвентаризаційній комісії за результатами проведеної інвентаризації скласти інвентаризаційні описи.
6.Голові інвентаризаційної комісії Назарцю І.П. матеріали інвентаризації надати голові райдержадміністрації на затвердження.
7.Інвентаризаційні описи подати у відділ фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації до 12 листопада 2018 року.
8.Відділу фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації (Зубчинській О.П.) результати інвентаризації відобразити в бухгалтерському обліку.
9.Контроль за виконанням розпорядженням покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації Назарця І.П.
Голова адміністрації Я.ЯКОВЧУК