- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 580 від 10 грудня 2018 року "Про затвердження Положення про експертну комісію Сарненської районної державної адміністрації"
Добавлено Адміністратор Вт, 18/12/2018 - 18:48
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
10 грудня 2018 року № 580
Про затвердження Положення про експертну комісію Сарненської районної державної адміністрації |
Керуючись статтею 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», відповідно Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2007 року №1004, Наказу Міністерства юстиції України від 19 червня 2013 року №1227/5 Про затвердження Типового положення про експертну комісію державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 червня 2013 року за №1062/23594, для проведення експертизи цінності документів :
1.Затвердити Положення про експертну комісію Сарненської районної державної адміністрації, що додається.
2. Затвердити склад експертної комісії Сарненської районної державної адміністрації, що додається.
3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату районної державної адміністрації Стельмаха В.М.
Голова адміністрації Я. ЯКОВЧУК
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
райдержадміністрації
10.12.2018 № 580
ПОЛОЖЕННЯ
про експертну комісію Сарненської районної
державної адміністрації
1. Відповідно до Закону України "Про Національний архівний фонд та архівні установи" і Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2007 року № 1004, Типового положення про експертну комісію державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації, затвердженого наказом Міністерством юстиції України від 19.06.2013 №1227/5 (зі змінами) Сарненська районна державна адміністрація (далі – райдержадміністрація) утворює експертну комісію (далі - ЕК) для організації і проведення експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві райдержадміністрації, та подання результатів експертизи цінності документів на розгляд експертно-перевірної комісії (далі - ЕПК) Державного архіву Рівненської області, у зоні комплектування якої вона перебуває.
2. ЕК є постійно діючим органом райдержадміністрації.
3. У своїй діяльності ЕК керується Конституцією і законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства юстиції України та іншими нормативно-правовими актами, а також положенням про ЕК, затвердженим на підставі Типового положення.
4. До складу ЕК, який затверджується розпорядженням голови райдержадміністрації, входять заступник голови, керівник апарату райдержадміністрації, начальники відділів, завідуючі секторів, працівники структурних підрозділів, а також представники ЕПК Державного архіву Рівненської області, ЕК архівного відділу райдержадміністрації у зоні комплектування яких вона перебуває (за згодою).
Головою ЕК призначається, як правило, заступник голови райдержадміністрації, а секретарем - керівник її архівного підрозділу або особа, відповідальна за архів.
5. Секретар ЕК за рішенням голови забезпечує скликання засідань комісії, складає протоколи, доводить до відома структурних підрозділів райдержадміністрації та окремих осіб рішення комісії, здійснює облік і звітність про проведену роботу, веде документацію ЕК і забезпечує її збереженість.
6. ЕК працює відповідно до річного плану, який затверджує голова райдержадміністрації, і звітує перед ним про проведену роботу.
7. Завданням ЕК райдержадміністрації є організація та проведення спільно із загальним відділом апарату райдержадміністрації експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві райдержадміністрації; розгляд питань про долучення до архівних документів спростування недостовірних відомостей про особу, що містяться в таких документах.
8. ЕК райдержадміністрації приймає рішення про:
схвалення і подання до ЕПК Державного архіву Рівненської області проектів таких документів:
описи справ постійного зберігання, внесені до Національного архівного фонду (далі - НАФ);
описи справ з кадрових питань (особового складу);
номенклатури справ;
акти про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ;
схвалення та подання до ЕК архівного відділу райдержадміністрації проектів таких документів:
інструкції з діловодства,
Положення про ЕК;
9. Для виконання покладених на ЕК завдань їй надається право:
контролювати дотримання структурними підрозділами райдержадміністрації, окремими працівниками, відповідальними за організацію документів у діловодстві, установлених вимог щодо розробки номенклатури справ, формування справ, експертизи цінності документів, упорядкування та оформлення документів;
вимагати від структурних підрозділів райдержадміністрації розшуку відсутніх документів НАФ, документів тривалого зберігання, у тому числі документів з кадрових питань (особового складу), та письмових пояснень у випадках втрати цих документів;
одержувати від структурних підрозділів райдержадміністрації відомості та пропозиції, необхідні для проведення експертизи цінності документів;
визначати строки зберігання документів, що не передбачені типовими та галузевими переліками видів документів із зазначенням строків їх зберігання, та погоджувати їх з ЕПК архівного відділу райдержадміністрації;
заслуховувати на своїх засіданнях керівників структурних підрозділів райдержадміністрації про стан підготовки документів до архівного зберігання і забезпечення збереженості документів, про причини втрати документів;
запрошувати на засідання як консультантів та експертів фахівців структурних підрозділів райдержадміністрації, а в разі необхідності працівників архівного відділу райдержадміністрації;
інформувати голову райдержадміністрації з питань, що входять до компетенції ЕК.
10. Засідання ЕК проводиться не рідше ніж один раз на рік і вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини складу її членів.
11. Рішення ЕК приймається більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні, оформляється протоколом, який підписують голова (у разі його відсутності - заступник) і секретар комісії, та набирає чинності з моменту затвердження протоколу засідання ЕК головою райдержадміністрації.
12. У разі відмови голови райдержадміністрації затвердити протокол засідання ЕК її голова може звернутися зі скаргою до Центральної експертно-перевірної комісії Державної архівної служби.
Керівник апарату адміністрації В.СТЕЛЬМАХ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови райдержадміністрації
10.12.2018 № 580
Склад
експертної комісії Сарненської районної
державної адміністрації
ПАРАНИЦЯ
Наталія Миколаївна |
|
заступник голови райдержадміністрації, голова комісії
|
СТЕЛЬМАХ
Василь Мусійович |
|
керівник апарату райдержадміністрації, заступник голови комісії |
ЦИЦЮРА
Ольга Іванівна |
|
начальник загального відділу апарату райдержадміністрації, секретар комісії |
Члени комісії: |
||
ЗУБЧИНСЬКА
Олена Павлівна |
|
начальник відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації; |
|
|
|
МАРКОВЕЦЬ
Руслан Петрович НАМАРТОВИЧ
Петро Володимирович |
|
начальник відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації; завідувач сектору оборонної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації; |
САВЧУК
Руслана Віталіївна СОРОКА
Оксана Йосипівна |
|
начальник юридичного відділу апарату райдержадміністрації ; Завідувач сектору управління персоналом апарату райдержадміністрації. |
Керівник апарату адміністрації В.СТЕЛЬМАХ