- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
Сарненське управління ГУ ДФС у Рівненській області інформує
Добавлено Адміністратор Вт, 12/02/2019 - 13:32
Про приведення рішень органів місцевого самоврядування у відповідність до норм Податкового кодексу України
Сарненське управління Головного управління ДФС у Рівненській області, керуючись нормами пп.19 1.1.5. п.19 1.1. ст.19 1. Податкового кодексу України, щодо контролю за здійсненням податкового законодавства та з метою забезпечення взаємодії з органами місцевого самоврядування, щодо координації роботи із наповненням місцевих бюджетів, інформує:
З 01.01.2019 року набув чинності Закон України від 23 листопада 2018року №2628-VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон 2628), яким внесено зміни до порядку оподаткування, в тому числі і в частині місцевих податків і зборів.
Так, відповідно до положень Закону №2628 повністю змінено порядок справляння туристичного збору (далі –Збір), стаття 268 Податккового кодексу України (далі –Кодекс) та внесено зміни до статті 273 Кодексу « Оподаткування земельних ділянок, наданих на землях лісогосподарського призначення (незалежно від місцезнаходження) земельним податком».
При цьому податкове законодавство складається як із Податкового кодексу України (далі – Кодекс), так і нормативно-правових актів, прийнятих на підставі та на виконання Кодексу органами місцевого самоврядування з питань місцевих податків та зборів, за правилами, встановленими Кодексом.
Зокрема, до повноважень сільських, селищних, міських рад та об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад (далі –Ради), щодо податків та зборів віднесено, зокрема встановлення ставок Збору та визначення переліку податкових агентів із туристичного збору згідно із ст. 268 Кодексу, яка з 01 січня 2019року викладена в оновленій редакції.
Щодо основних, передбачених ст.7 Кодексу, елементів Туристичного збору:
Платники – доповнено категорію суб’єктами, які тимчасово розміщуються у місцях проживання (ночівлі);
Податкові агенти – розширено перелік категорій суб’єктів, які надають туристичну послугу та на яких покладається обов’язок податкових агентів. Водночас встановлена обов’язкова умова ідентифікації податкових агентів шляхом оприлюднення Радою переліку податкових агентів на власному офіційному веб-сайті.
База оподаткування – показник «вартість проживання» змінено на показник «кількість діб проживання» у зв’язку із застосуванням ставок Збору до показника «мінімальна заробітна плата, встановлена законом на 1 січня звітного (податкового) року».
Ставки збору – запроваджено диференціацію граничних ставок Збору за категорією споживача туристичної послуги – внутрішній або в’їзний туризм. (Встановлюється у розмірі до 0,5 відсотка - для внутрішнього туризму та до 5 відсотків - для в’їзного туризму від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, для однієї особи за одну добу тимчасового розміщення.).
Порядок обчислення та сплати податкових зобов’язань – передбачено право Рад із запровадження авансових внесків із сплати туристичного Збору, реалізація якого фіксується у відповідному рішенні Ради.
Щодо змін до статті 273 Кодексу « Оподаткування земельних ділянок, наданих на землях лісогосподарського призначення (незалежно від місцезнаходження) земельним податком» - встановлено ставку податку за земельні ділянки лісогосподарського призначення, не більше 0,1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.
Відповідно до статті 274.1.Податкового кодексу України «ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі не більше 3 відсотків від їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування - не більше 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки, а для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки».
Стаття 274.2.- «ставка податку встановлюється у розмірі не більше 12 відсотків від їх нормативної грошової оцінки за земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб'єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності)».
Ставка податку не може дорівнювати «0», як прийнято по деяких пунктах в рішеннях органів місцевого самоврядування.
Таким чином, для забезпечення умов справляння Збору у 2019 році встановленими Податковим кодексом України необхідними умовами, що мають бути реалізованими у рішеннях органів місцевого самоврядування, є затвердження ставок Збору та визначення і оприлюднення переліку податкових агентів.
Звертаємо увагу, що рішення органів місцевого самоврядування, які прийнято до 1 січня 2019 року, не відповідають нормам Кодексу за основними елементами Збору.
Сарненське управління ГУ
ДФС у Рівненській області
Щоб уникнути штрафних санкцій правильно заповнюйте платіжні доручення на сплату податків
Cарненське управління ГУ ДФС у Рівненській області нагадує платникам податків, що повнота та своєчасність сплати податків залежить також від правильного заповнення документів - платіжних доручень на сплату таких податків. Відповідні документи необхідно заповнювати згідно вимог наказу Міністерства фінансів України від 24.07.2015 №666 «Про затвердження Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів».
Сарненське управління ГУ
ДФС у Рівненській області
Реалізація права громадян на доступ до публічної інформації в дії
З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації” (далі – Закон) Головним управлінням ДФС у Рівненській області забезпечено розгляд документів з проханням надати публічну інформацію із посиланням на Закон, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.
Так, станом на 01.02.2019 до Головного управління ДФС у Рівненській області поштою, електронною поштою надійшло 11 таких документів, з них:
- запити на отримання публічної інформації – 11 (або 100%), за результатами розгляду яких надано відповіді електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України.
Станом на 01.02.2019 до Головного управління ДФС у Рівненській області за категоріями запитувачів відповідно до Закону надійшло запитів:
- від фізичних осіб – 7 (або 63,6%);
- від юридичних осіб – 4 (або 36,6 %);
Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо:
- діяльності суб’єктів господарювання;
- надання копій документів;
- відомостей про третіх осіб;
- стану надходження податків.
За результатами розгляду задоволено 11 запитів (100% від загальної кількості), відмови в задоволенні запитів на інформацію та запити надіслані за належністю розпоряднику інформації в поточному місяці відсутні.
ГУ ДФС у Рівненській області
На забезпечення соціальних виплат Рівненщина спрямувала понад 350 мільйонів гривень єдиного соціального внеску
Єдиний соціальний внесок є основним джерелом наповнення фондів соціального страхування, за рахунок яких фінансуються державні соціальні програми, здійснюється виплата пенсій, матеріальної допомоги громадянам тощо.
З початку 2019 року платники ЄСВ області перерахували до бюджету понад 354 мільйонів гривень. У порівнянні з січнем минулого року бюджет додатково отримав 69,9 мільйона гривень.
Про це повідомила заступник начальника ГУ ДФС у Рівненській області Надія Друзюк.
«Позитивної динаміки у надходженнях ЄСВ вдалося досягти завдяки систематичній двосторонній співпраці з органами місцевого самоврядування та роботодавцями щодо підвищення рівня оплати праці, вжиттю заходів щодо легалізації зайнятості населення. Адже своєчасна сплата єдиного соціального внеску гарантує громадянам право на соціальний захист на випадок безробіття, нещасних випадків чи професійних захворювань, пенсійне забезпечення та інші виплати»,- наголосила посадовець.
Також, ГУ ДФС у Рівненській області нагадує, що з 1 січня 2019 року фізичні особи -підприємці будуть застосовувати ставку єдиного соціального внеску до заробітної плати найманих працівників, які мають статус особи з інвалідністю, у розмірі 8,41% .
Зміни до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» внесено Законом України, від 23.11.2018, № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів».
ГУ ДФС у Рівненській області
»
- Запис користувача: Адміністратор
- Login to post comments