Також дивіться новини на facebook.com

№ 76 від 28 лютого 2019 року "Про стан виконання місцевих бюджетів району за 2018 рік"

  Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
 

голови районної державної адміністрації

 
 

 28  лютого 2019 року                                                                                           № 76

 

Про стан виконання місцевих бюджетів району за 2018 рік

 

Бюджет Сарненського району по власних доходах загального фонду за 2018 рік виконаний на 108,2 відс., тобто при затвердженому з урахуванням змін плані 192005,2 тис.грн. фактично надійшло 207775,0 тис.грн., або перевиконання складає 15769,8 тис.гривень. До відповідного періоду минулого року ріст надходжень становить 25848,8 тис. грн., або 14,2 відсотка.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Ріст надходжень в порівнянні з відповідним періодом минулого року  відмічено  в 11-ти з 16-ти місцевих рад, крім Вирівської (-438,0 тис.грн.) - через зменшення надходжень акцизного податку, Коростської (-200,5 тис.грн.), Люхчанської (-35,3 тис.грн.), Великовербченської (-20,0 тис.грн.) та Кам’яне-Случанської (-5,9 тис.грн.) сільських рад через зменшення надходжень плати за землю та рентної плати за користування лісовими ресурсами.

Виконання районного бюджету забезпечено на 105,4 відс., тобто при затвердженому з урахуванням змін плані 110437,3 тис.грн. фактично надійшло 116351,4  тис.грн., або додатково надійшло 5914,1 тис.гривень. До відповідного періоду минулого року ріст надходжень становить 20,3 відс., або 19666,9 тис.гривень.

 В цілому по власних доходах загального фонду 14-ть з 16-ти органів місцевого самоврядування забезпечили виконання затверджених з урахуванням змін показників на 2018 рік та протягом квітня-грудня 2018 року, відповідно до статті 78 Бюджетного кодексу України, 14-ма сільськими, Степанською селищною, Сарненською міською та районною радами внесено зміни в сторону збільшення бюджетів на суму 29217,5 тис. гривень.

 

Найвищий показник виконання бюджету по Кузьмівській сільській раді – 119,0 відс. (додатково отримано 290,1 тис.гривень). Даний показник досягнуто за рахунок надходжень понад план: плати за землю на 234,1 тис.грн. та рентної плати за користування лісовими ресурсами на 56,0 тис.гривень.

Не виконали планові призначення по власних доходах загального фрнду дві місцеві ради, а саме:                                                                                               . – Люхчанська сільська рада - відхилення до плану становить - 92,3 тис.грн., або 92,4 відсоток виконання, через недоотримання рентної плати за користування лісовими ресурсами (-32,2 тис.грн., або 55,3 відс.) та плати за землю (-234,2 тис.грн., або 59,6 відс.), у зв’язку із викупом двох земельних ділянок приватними підприємцями Набухотний В.В. та Власюк В.П. (запланована сплата за землю щомісячно у сумі 25,4 тис.грн., тоді як фактичне надходження припинилося у травні місяці на суму 17,4 тис.грн. та у листопаді на - 8,0 тис.гривень);                          .                                                                                                                                                                                                                               – Коростська сільська рада – відхилення до річних призначень -34,7 тис.грн., або 96,1 відсоток виконання, через запланований показник на 2018 рік земельного податку з фізичних осіб на рівні фактичних надходжень 2017 року, тоді як відповідно із внесеними змінами до ст.281 Податкового кодексу України, звільнення від сплати даного податку поширюється на земельні ділянки за кожним видом використання у межах граничних норм (у 2017 році пільга надавалася лише на одну земельну ділянку за кожним видом використання). 

Виконання дохідної частини бюджету району по власних доходах забезпечено по всіх затверджених з урахуванням змін на звітний період джерел надходжень.

За  2018 рік з Державного бюджету в повному обсязі надійшло: базової дотації в сумі 39399,4 тис.грн., освітньої субвенції – 217504,9 тис.грн., медичної субвенції – 63244,4 тис.грн., субвенції на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження – 645,8 тис.грн. та субвенції на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 8314,3 тис.гривень.

Також отримано з місцевого бюджету: дотацію на фінансування переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету у сумі 34222,9 тис.грн., дотації за рахунок стабілізаційної дотації – 1101,5 тис.грн. та субвенцій за рахунок відповідних субвенцій з державного бюджету – 390112,5 тис.гривень.

Крім того сто відсотків до призначень отримано субвенцію з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції в сумі 3554,9 тис.грн. та за рахунок залишку коштів медичної субвенції – 0,8 тис.грн., що утворився на початок бюджетного періоду.

В повному обсязі до планових показників звітного періоду надійшло субвенцій з місцевого бюджету на: здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції у сумі 5738,1 тис.грн.                     (з Немовицького сільського бюджету) та здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я за рахунок коштів медичної субвенції – 13620,3 тис.грн.                 (з обласного бюджету – 4394,9 тис.грн., з Клесівського селищного бюджету – 2050,0 тис.грн., з Немовицького сільського бюджету – 7175,4 тис.гривень).

Інших субвенцій з місцевого бюджету надійшло у сумі 6948,4 тис.грн., що становить 97,6 відс. до плану звітного періоду, в тому числі з: обласного бюджету у сумі 1725,1 тис.грн., Клесівського селищного бюджету – 1078,6 тис. грн. та Немовицького сільського бюджету – 4145,1 тис.гривень.

Бюджет району по видатках загального фонду за  2018 рік виконаний на 96,4 відсотків. При уточненому плані на звітний період 954771,3 тис.грн., касові видатки склали 920194,6 тис. грн. Залишок коштів на рахунках місцевих бюджетів та розпорядників коштів станом на 01.01.2019 становить 75296,0 тис.гривень., в тому числі кошти заблоковані на котлових рахунках загального фонду в сумі 13,3 тис.грн., з них: залишок коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 25300,7 тис.грн., залишок коштів медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі  2,8 тис.грн., залишок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій в сумі  1277,4 тис.грн.

Із загальної суми видатків місцевих бюджетів району на захищені статті видатків спрямовано 877399,1 тис.грн., що становить 95,3 відс. загального обсягу видатків бюджету району.

Із загального обсягу видатків бюджету району по загальному фонду 49,8 відс. складають видатки на соціально-культурну сферу, що становить 458458,8 тис.гривень.

На соціальний захист та соціальне забезпечення використано 399033,5 тис.грн., що становить 99,2 відсотків до уточнених річних призначень, з них за рахунок іншої субвенції з обласного бюджету та субвенцій з місцевого бюджету за рахунок відповідних субвенцій з державного бюджету було проведено видатків в сумі 385659,6 тис.грн. та за рахунок коштів місцевих бюджетів в сумі 13373,9 тис.гривень.

  На державне управління в звітному періоді було спрямовано 29835,7 тис.грн., що становить 98,2 відс. до уточненого плану звітного періоду.

  На розвиток фізичної культури і спорту з бюджету району спрямовано 7416,8  тис.грн., що становить 98,3 відсотків до уточнених річних призначень.

За 2018 рік до доходів спеціального фонду бюджету району надійшло 23133,8 тис.грн. або 112,2 відс. до затвердженого з урахуванням змін річного плану.

За рахунок коштів спеціального фонду бюджету району протягом звітного періоду проведено видатків на суму 76340,0 тис.грн., що становить 78,2 відс. до уточнених річних призначень.

В зв’язку з недофінансуванням субвенцій з державного бюджету і взяттям бюджетних зобов’язань в понад річні призначення, станом на 01.01.2019 зареєстрована кредиторська заборгованість по загальному фонду бюджету, термін оплати якої не настав  по видатках, які фінансуються за рахунок субвенцій з обласного бюджету за рахунок відповідних субвенцій з державного бюджету на соцзахист  в сумі 10996,6 тис.грн., по спеціальному фонду бюджету кредиторська заборгованість відсутня, дебіторська заборгованість зареєстрована в сумі 53,9 тис.грн.

З метою подальшого забезпечення виконання місцевих бюджетів району по всіх джерелах доходів та ефективного використання бюджетних коштів, керуючись ст.16, 28 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”:

1. Зобов’язати керівників територіальних органів центральних органів  виконавчої влади та рекомендувати органам місцевого самоврядування району в межах компетенції:

1.1. Контролювати надходження платежів від платників податків підвідомчих територій до бюджетів всіх рівнів.

1.2. Керуючись частиною 4 статті 78 Бюджетного кодексу України за участю органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, у процесі виконання місцевого бюджету за доходами здійснювати прогнозування та аналіз доходів відповідного бюджету.

1.3.  З метою забезпечення 100-відсоткового виконання надходжень платежів в розрізі джерел та платників, контролю суми податкового боргу і грошових зобов’язань платників податків, суми наданих податкових пільг, включаючи втрати доходів відповідного бюджету від їх надання та керуючись частиною 3 статті 12 Податкового кодексу України надіслати запити до контролюючого органу щодо подання зазначеної звітності.

1.4. Вжити заходів щодо недопущення  в подальшому виникнення дебіторської, кредиторської та простроченої заборгованості і взяття зобов’язань в межах бюджетних призначень.

1.5. Спрямовувати бюджетні кошти в першу чергу на захищені статті видатків, забезпечивши ефективне їх використання.

1.6. Забезпечити безумовне виконання вимог Бюджетного кодексу України та інших нормативно-правових актів, що регулюють бюджетний процес.

2.  Сарненському управлінню Головного управління Державної фіскальної служби України у Рівненській області посилити контроль
за правильністю справляння і зарахування платежів до всіх місцевих бюджетів району, повнотою і своєчасністю їх сплати. Відповідно до ст.191..1.5. Податкового кодексу України здійснювати контроль за додержанням виконавчими органами сільських і селищної рад порядку прийняття та обліку податків і зборів від платників податків, своєчасністю і повнотою перерахування зазначених сум до бюджету. Вжити заходів щодо погашення податкового боргу до бюджетів всіх рівнів та недопущення його зростання в подальшому.

3. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 
  
 

Голова адміністрації                                                                                    Я.ЯКОВЧУК