Також дивіться новини на facebook.com

№ 222 від 05 липня 2019 року "Про додержання норм чинного законодавства України на території Кричильської сільської ради та роботу виконавчого комітету Кричильської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про мі"

  Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
 

голови районної державної адміністрації

 
05 липня 2019 року                                                                                           №  222
 

Про додержання норм чинного законодавства України на території Кричильської сільської ради та роботу виконавчого комітету Кричильської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»

 
        

         Відповідно до статті 35 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 1999 року № 339 «Про затвердження Порядку контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади», з метою подальшого удосконалення роботи виконавчого комітету Кричильської сільської ради:

1.                Інформацію виконуючого обов’язки Кричильського сільського голови Токова І.Н. «Про додержання норм чинного законодавства України на території Кричильської сільської ради та роботу виконавчого комітету Кричильської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» взяти до відома.

2.                Роботу виконавчого комітету Кричильської сільської ради по виконанню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» визнати задовільною.

3.                Рекомендувати виконавчому комітету Кричильської сільської ради:

3.1.         В місячний термін розглянути матеріали за результатами проведення виїзного засідання колегії районної державної адміністрації на засіданні виконавчого комітету, розробити і затвердити заходи по усуненню недоліків, виявлених під час вивчення стану виконання делегованих повноважень;

3.2.         Проаналізувати підсумки виконання місцевого бюджету за січень-травень 2019 року та ужити вичерпних заходів щодо забезпечення надходжень протягом року платежів у запланованих обсягах та вишукання додаткових джерел доходів;

3.3.         Вести облік надходжень від платників з метою виявлення податкового боргу та проводити реальну роботу щодо його погашення;

3.4.         Забезпечити підготовку, прийняття та оприлюднення рішень сільської ради про встановлення ставок та пільг із земельного податку, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, і транспортного податку з урахуванням чинного податкового законодавства;

3.5.         Вжити заходів з виконання податкового законодавства в частині оподаткування доходів фізичних осіб, що надають послуги з обробітку землі, обмолоту та збору врожаю, перевезення пасажирів, будівельних та інших робіт, здачі в оренду рухомого та нерухомого майна без сплати податків і належного оформлення трудових відносин з найманими працівниками; провести роз’яснювальну роботу з громадянами щодо необхідності декларування ними таких доходів та сплати податку на доходи фізичних осіб до бюджету;

3.6.         Забезпечити належний контроль за сплатою сільськогосподарськими товаровиробниками податку на доходи фізичних осіб з виплачених громадянам сум орендної плати за орендовані земельні частки (паї);

3.7.         З метою підвищення ефективності використання об’єктів комунальної власності територіальної громади та земель сільськогосподарського та несільськогосподарського призначення і відповідно збільшення надходжень до бюджету сільської ради провести аналіз договорів оренди земельних ділянок, що належать до державної і комунальної власності та забезпечити встановлення розміру орендної плати відповідно до вимог пункту 288.5 статті 288 Податкового кодексу України      (з врахуванням встановлення коефіцієнту індексації нормативно грошової оцінки земель), а також спільно з відділом у Сарненському районі Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області провести уточнення стану використання земель сільськогосподарського та несільськогосподарського призначення і юридичного посвідчення права користування ними;

3.8.         Вжити організаційних заходів до укомплектування апарату управління сільської ради посадою спеціаліста по соціальній роботі з сім’ями, дітьми, молоддю та спорту;

3.9.         Забезпечити вчасне виявлення сімей з дітьми, які перебувають у кризових або складних життєвих обставинах: надавати їм всебічну допомогу, з метою запобігання вилученню дітей з сімейного оточення та виходу їх у стан безпритульності; не рідше ніж один раз на рік здійснювати контроль за умовами утримання, навчання та виховання дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають під опікою та піклуванням громадян на території Кричильської сільської ради;

3.10.    Забезпечити повноцінне функціонування місцевої пожежної команди;

3.11.    Привести у відповідність до Правил охорони життя людей на водних об’єктах місця масового відпочинку населення;

3.12.    Забезпечити встановлення гучномовців для організації оповіщення населення при виникненні надзвичайних ситуацій;

3.13.    За участі відділу культури і туризму райдержадміністрації вирішити питання ремонту даху приміщення будинку культури с.Кричильськ; реконструкції даху клубу с.Угли; вжити заходів щодо забезпечення надходжень від надання платних послуг клубу с.Угли, відділу культури і туризму райдержадміністрації надати методичну допомогу щодо сприяння активізації роботи гуртків аматорської творчості, переоформлення наочності вказаного закладу культури;

3.14.    При наявності в місцевому бюджеті вільних коштів проводити організацію громадських робіт;

3.15.    Протягом 2019-2020 років провести ремонт водонапірної башти, відновлення роботи другої артсвердловини сільського водогону, заміну двох щитів обліку зовнішнього освітлення та електроламп по вул.Шевченка в с.Кричильськ, забезпечити проведення електрифікації новозбудованих вулиць ради; розглянути можливість передачі об’єктів водопостачання ради на обслуговування спеціалізовуваному ліцензованому підприємству;

3.16.    Сприяти залученню інвестицій і запровадженню сучасних технологій у сфері поводження з відходами;

3.17.    До завершення поточного року забезпечити використання коштів сільського природоохоронного фонду;

3.18.    Активізувати роботу з метою недопущення побутової злочинності, насильства в сім’ї, виявлення осіб, які займаються збутом самогону та виявлення неблагополучних сімей.

3.19.    В термін до 01.09.2019 здійснити реконструкцію системи пожежогасіння, провести ремонт опалювальної системи у підвалі закладу дошкільної освіти «Сонечко» та невідкладно забезпечити проведення ремонтних робіт головного входу та тіньових навісів, які знаходяться в аварійному стані даного закладу;

3.20.    До грудня 2020 року забезпечити в закладі дошкільної освіти «Сонечко» створення двох додаткових вікових груп; підключити заклад до мережі «Інтернет»;

3.21.    В межах чинного законодавства України вживати заходів щодо припинення незаконної діяльності з роздрібної реалізації нафтопродуктів на підвідомчій території;

3.22.    Проводити роботу по виявленню та легалізації осіб, які здійснюють господарську діяльність без державної реєстрації, як суб’єкта господарювання.

3.23.    Для досягнення належного рівня обслуговування населення сільської ради, забезпечити в межах компетенції постійний контроль за недопущенням продажу підприємствами торгівлі та ресторанного господарства алкогольних напоїв, пива, тютюнових виробів неповнолітнім; за реалізацією у торговій мережі лише товарів, забезпечених нормативними документами, що передбачені законодавством, зокрема, які засвідчують їх якість та безпеку;

3.24.    Посилити роз’яснювальну роботу серед жителів підвідомчої ради щодо необхідності посвідчення права власності на земельні ділянки правовстановлюючими документами;

3.25.    Передбачити в місцевому бюджеті кошти для встановлення меж населених пунктів в натурі (на місцевості) та проведення земельних торгів (аукціонів);

3.26.    Забезпечити виконання вимог Законів України «Про оборону України», «Про військовий обов’язок і військову службу», «Про мобілізаційну підготовку і мобілізацію»; щомісячне проведення уточнення документів пункту збору сільської ради;

3.27.    Упорядкувати документи постійного зберігання за 2012-2017 роки, відповідно до законодавства України про Національний архівний фонд та архівні установи;

3.28.    Вжити заходів до удосконалення стану організаційно-кадрової роботи в діяльності сільської ради;

3.29.    Забезпечити проведення ремонту дерев’яних мостів через р.Горинь та постійного підтримання їх в належному експлуатаційному стані;

3.30.    Забезпечити проведення поточного ремонту доріг комунальної власності, зовнішнього вуличного освітлення;

3.31.     завершити виготовлення документації по зміні меж с.Поляна.

4.                Начальнику відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Коркош С.М. вирішити питання в межах фінансових ресурсів щодо:

4.1.         Проведення робіт по заміні твердопаливних котлів, ремонту теплотраси та покрівлі котельні в Кричильській ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Леоніда Куліша-Зіньківа Сарненської районної ради Рівненської області;

4.2.         Проведення робіт по заміні вікон на пластикові склопакети          (9 одиниць) в Углянській ЗОШ І ступеня-філія Кричильської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Леоніда Куліша-Зіньківа Сарненської районної ради Рівненської області;

4.3.         Проведення заміни системи опалення в Полянській ЗОШ І-ІІ ступенів Сарненської районної ради Рівненської області.  

5.                Виконавцям про хід виконання цього розпорядження інформувати райдержадміністрацію в термін до 03.12.2019 та 15.07.2020.

6.                Визнати таким, що втратило чинність розпорядження голови райдержадміністрації від 29 вересня 2016 року № 359 «Про додержання норм чинного законодавства України на території Кричильської сільської ради та роботу виконавчого комітету Кричильської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».

7.                Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови райдержадміністрації згідно розподілу функціональних обов’язків.

 

Голова адміністрації                                                                        Я.ЯКОВЧУК