- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
Інформація про стан виконання в районі заходів, передбачених програмою розвитку малого та середнього підприємництва Сарненського району за ІІ квартал 2019 року
Добавлено Адміністратор Пн, 22/07/2019 - 11:59
На забезпечення реалізації заходів Програми розвитку малого і середнього підприємництва в Рівненській області на 2018 – 2020 роки в районі протягом другого кварталу поточного року проведено наступне .
В районі забезпечено дотримання вимог Закону України «Про адміністративні послуги». Протягом другого кварталу 2019 року відділом з обслуговування Центру надання адміністративних послуг адміністрації прийнято 2639 вхідних пакетів документів на отримання адміністративних послуг, що на 16,0 відс. більше, ніж за відповідний період минулого року; надано 780 консультацій та видано 2054 результатів адміністративних послуг, що на 40,0 відс. менше, ніж за відповідний період 2018 року. Динаміка зростання кількості адміністративних послуг спостерігається по кожному з суб’єктів надання послуг. Зокрема, кількість наданих адміністративних послуг з державної реєстрації юридичних, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань збільшилася на 14,0 відс., послуг з реєстрації речових прав на нерухоме майно на 21,0 відс.., послуг відділу у Сарненському районі Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області на 17,0 відс.
Загальна кількість адміністративних послуг, що надаються через відділ налічує 109 послуг.
В районі забезпечено інформаційну, ресурсну та фінансово-інвестиційну підтримку суб’єктів малого та середнього підприємництва.
Протягом другого кварталу поточного року в районі продано суб’єктам підприємницької діяльності п’ять земельних ділянок загальною площею 1,6016 га на суму 316,2 тис.грн.
За звітний період на сайті райдержадміністрації поширена інформація серед підприємницьких структур щодо підтримки новостворених фермерських господарств, проведення українською компанією Terrasoft, яка є одним з ключових гравців на міжнародному ринку корпоративного програмного забезпечення для управління бізнес-процесами і CRM, Форуму бізнесу- і ІТ-лідерів.
Станом на 01.07.2019 суб’єктам підприємницької діяльності надано в оренду 947,6 м.кв.площі об’єктів спільної власності територіальних громад району.
Сформовано перелік об’єктів спільної власності територіальних громад району, що не використовується та можуть бути передані в оренду, або відчужені загальною площею 7273,02 м.кв.
Станом на 01.07.2019 загальна площа об’єктів державної форми власності, що не використовуються та можуть бути передані в оренду становить 4334,8 м.кв.
Інформація про переліки об’єктів спільної власності територіальних громад району та державної форми власності, що не використовується оновлюються на сайті райдержадміністрації в рубриці «Економіка» в розділі «Підприємництво».
В районі проводиться постійна системна інформаційно - роз’яснювальна робота щодо орієнтації незайнятих осіб на започаткування власної справи, розвитку та підтримки підприємницьких ініціатив.
Протягом звітного періоду на базі Центру розвитку підприємництва при районному центрі зайнятості проводилися семінари, надавалися безоплатні індивідуальні та групові консультації з питань впровадження та організації підприємницької діяльності. Зокрема, проведено три інформаційних семінари «Як розпочати свій бізнес?» за участю 22 безробітних та 9 семінарів для фізичних осіб-підприємців, надано 1575 безкоштовних консультацій з питань пошуку, відбору та найму персоналу, оформлення трудових відносин для 193 роботодавців, державної реєстрації суб’єктів господарювання, тощо. Протягом звітного періоду п’ять безробітних зареєструвалися приватними підприємцями та самостійно започаткували власний бізнес, з них три - сільські мешканці.
Крім того, проведено два міні- ярмарки вакансій для фізичних осіб-підприємців, одному безробітному надана одноразова виплата допомоги по безробіттю для започаткування власного бізнесу на території Немовицької сільської ради.
Служба зайнятості сприяє безробітним громадянам у працевлаштуванні шляхом створення робочих місць через надання компенсацій роботодавцям у розмірі єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Так, протягом другого кварталу поточного року працевлаштовано 15 безробітних з наданням компенсації роботодавцям у розмірі єдиного соціального внеску.
Відділ економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації