- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
Парламент готує зміни до утворення ОТГ
Добавлено Адміністратор Ср, 13/11/2019 - 15:04
Верховна Рада України прийняла у першому читанні за основу урядовий законопроект «Про внесення змін до Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» (щодо спрощення процедури затвердження перспективних планів формування територій громад Автономної Республіки Крим, областей)» №2189 від 30.09.2019.
Важливою новацією законопроекту є норма, якою встановлено, що об’єднання громад має відбуватися виключно за перспективним планом формування громад області. Це означає, що будь-яке хаотичне об’єднання тепер буде недопустиме.
Також у проекті закону йдеться, що перспективні плани, як і тепер, розроблятимуть обласні державні адміністрації і затверджуватиме Уряд. Але процедура створення перспективних планів більше не передбачатиме етапу схвалення цих документів обласними радами. «Цей законопроект не суперечить добровільності об’єднання громад, як дехто вважає.
Навпаки, він дає можливість швидко і якісно створити незаполітизовані, незаангажовані перспективні плани. Ми дамо громадам, що хочуть добровільно об’єднатися, прагматичні, чітко прораховані орієнтири. Створюються передумови для розроблення з більшою відповідальністю перспективних планів з урахуванням фінансових можливостей, розвитку інфраструктури, доступності послуг, здатності громад ці послуги надавати.
Крім того, будуть враховуватися географічні, історичні, етнічні, культурні та інші особливості територій. В результаті громади матимуть ефективну модель об’єднання і прийматимуть зважені рішення, вирішуючи, як розвиватися надалі. Важливо також, що до створення перспективних планів обов’язково будуть залучені профільні асоціації, які представляють і захищають інтереси органів місцевого самоврядування всіх рівнів», - прокоментував заступник Міністра розвитку громад та територій України В’ячеслав Негода.
За останніми даними моніторингу Мінрегіону, за 2015-2019 роки перспективними планами вдалося покрити 87,6% території України.
Важливою новацією законопроекту є норма, якою встановлено, що об’єднання громад має відбуватися виключно за перспективним планом формування громад області. Це означає, що будь-яке хаотичне об’єднання тепер буде недопустиме.
Також у проекті закону йдеться, що перспективні плани, як і тепер, розроблятимуть обласні державні адміністрації і затверджуватиме Уряд. Але процедура створення перспективних планів більше не передбачатиме етапу схвалення цих документів обласними радами. «Цей законопроект не суперечить добровільності об’єднання громад, як дехто вважає.
Навпаки, він дає можливість швидко і якісно створити незаполітизовані, незаангажовані перспективні плани. Ми дамо громадам, що хочуть добровільно об’єднатися, прагматичні, чітко прораховані орієнтири. Створюються передумови для розроблення з більшою відповідальністю перспективних планів з урахуванням фінансових можливостей, розвитку інфраструктури, доступності послуг, здатності громад ці послуги надавати.
Крім того, будуть враховуватися географічні, історичні, етнічні, культурні та інші особливості територій. В результаті громади матимуть ефективну модель об’єднання і прийматимуть зважені рішення, вирішуючи, як розвиватися надалі. Важливо також, що до створення перспективних планів обов’язково будуть залучені профільні асоціації, які представляють і захищають інтереси органів місцевого самоврядування всіх рівнів», - прокоментував заступник Міністра розвитку громад та територій України В’ячеслав Негода.
За останніми даними моніторингу Мінрегіону, за 2015-2019 роки перспективними планами вдалося покрити 87,6% території України.
»
- Запис користувача: Адміністратор
- Login to post comments