Також дивіться новини на facebook.com

Консультація лікаря – через месенджер!

     З вимогою дистанційного консультування пацієнтів звернулося Управління охорони здоров'я Рівненської облдержадміністрації до лікувальних закладів. Для цього можна використовувати засоби мобільного зв’язку, месенджери тощо.

     Так, для зв’язку пацієнта з сімейним лікарем пропонують використовувати:

     - телефонний та мобільний зв’язок;

     - месенджери Skype, WhatsApp, Viber, Telegram;

   - платформи проведення відеоконференцій Google Hangouts https://hangouts.google.com/, ZOOM https://zoom.us/, JITSI https://jitsi.org/, BigBlueButton https://bigbluebutton.org/ ;

     - надання телемедичних консультацій з використанням спеціалізованих платформ.

     Окрім того, в місцях відвідування людей – продуктові магазини, амбулаторії, тощо – розмістять оголошення з номерами телефонів лікарів, що обслуговують населення даної території та гарячої лінії ОДА (0 800 500 078) щодо протидії коронавірусу.

     Це збільшить можливості надання дистанційної допомоги без відвідування закладу охорони здоров’я.