- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
Мінцифри запустило портал державних послуг "Дія"
Добавлено Адміністратор Чт, 02/04/2020 - 17:10
Відкрити власну справу за 10 хвилин, оформити допомогу при народженні дитини, отримати необхідну довідку, перевірити дані про себе в державних реєстрах. Відтепер усе це можна швидко та зручно зробити онлайн на порталі державних послуг "Дія".
Однією з головних цілей Міністерства цифрової трансформації до 2024 року є оцифрування 100% послуг, які надає держава. Для цього створений портал "Дія" https://diia.gov.ua/. На порталі вже можна отримати 27 публічних послуг онлайн, зокрема – стати підприємцем, змінити вид діяльності чи припинити її. Оформити довідку про несудимість, допомогу при народженні дитини чи щомісячне відшкодування вартості послуг із догляду за дитиною до трьох років. Подати позов до суду, зареєструвати авто або отримати послуги, пов’язані із документами водія, оформити низку ліцензій, дозволів чи отримати витяги з реєстрів.
Також громадяни отримають можливість перевірити наявну інформацію про себе із п’яти державних реєстрів. Для цього на порталі "Дія" необхідно зареєструватися у власному Кабінеті громадянина. Таким чином кожен охочий отримає доступ до інформації винятково про себе.
"Портал"Дія" стане універсальною точкою доступу громадян і бізнесу до всіх електронних державних послуг за єдиними стандартами. Раніше переважна більшість цих послуг були розкидані по різних порталах, тож знайти їх було доволі проблематично. До того ж, їх оформлення було доволі складним та вимагало специфічних знань або сторонньої допомоги. Тож ми спростили процес отримання послуг, зробили його максимально зрозумілим для усіх та об'єднали їх на Єдиному державному веб-порталі електронних послуг – "Дії", – розповів Віце-прем'єр-міністр – Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Послуги на порталі "Дія" надаються за принципом розподілу на категорії та життєві події. Кожна з категорій має підкатегорії, в яких можна отримати онлайн-послугу. Приміром, послуги категорії Підприємництво дають користувачеві можливість стати підприємцем усього за 10 хвилин, просто заповнивши необхідну форму. Також можна внести зміни в установчі документи та закрити ФОП. Послуги, пов'язані з ФОП, уже зараз доступні в UI/UX-дизайні.
Найближчим часом на порталі з’являться оптимізовані послуги з прописки дитини онлайн, послуги у сфері будівництва, соціального захисту та реєстрації юридичних осіб.
У Кабінеті громадянина доступні документи, що відображаються у мобільному застосунку "Дія", – свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та посвідчення водія. Пізніше будуть також доступні цифровий паспорт громадянина України у вигляді ID-картки та біометричний паспорт громадянина України для виїзду за кордон.
У Кабінеті громадянина надаватиметься доступ до особистої інформації в державних реєстрах. Зараз підключено 5 реєстрів:
- Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
- Державний реєстр речових прав на нерухоме майно
- Єдиний державний реєстр зареєстрованих транспортних засобів та їх власників Міністерства внутрішніх справ
- Державний земельний кадастр
- Державний реєстр обтяжень рухомого майна
Для отримання послуги на порталі "Дія" необхідно мати електронний підпис, також можна авторизуватися за допомоги сервісу id.gov.ua. Реінжинірингом та оцифруванням послуг на порталі "Дія" у подальшому буде займатися державна IT-компанія "Diia Company". Супроводженням послуг займатиметься ДП "Дія".
Від 24 лютого 2020 року до 30 березня тривало бета-тестування порталу "Дія". За цей час було створено більше 800 кабінетів громадянина, відкрито ФОП – 26, закрито – 17, внесли зміни – 87 користувачів.
Платформа-портал "Дія" розміщена в захищеному дата-центрі та відповідає світовим стандартам захисту від кіберзагроз. "Дія" зберігає мінімум інформації про своїх користувачів. Усі дані зберігаються у зашифрованому вигляді, щоб унеможливити їх перехоплення або викрадення.
Функціонування Єдиного державного порталу електронних послуг "Дія" регулюється Положенням, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України «Питання Єдиного державного веб-порталу електронних послуг та Єдиного державного порталу адміністративних послуг» від 4 грудня 2019 року №1137.
На створення порталу не витрачали бюджетних коштів. На всі витрати з розроблення, дизайну та захисту порталу кошти залучені міжнародними донорами та партнерами: фінансування "Дії" відбувається за підтримки проекту USAID/UK aid "Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS", Програми EGAP, що фінансується Швейцарською агенцією з розвитку та співробітництва та реалізується Фондом Східна Європа та Innovabridge, проекту USAID "Підтримка організацій-лідерів у протидії корупції в Україні "ВзаємоДія" та проекту EGOV4UKRAINE програми U'-LEAD з Європою.
»
- Запис користувача: Адміністратор
- Login to post comments