- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 113 від 09 квітня 2020 року "Про внесення змін до Програми розвитку первинної медико-санітарної допомоги в Сарненському районі та фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства «Сарненський районний центр первинної медико-санітарної доп"
Добавлено Адміністратор Чт, 07/05/2020 - 13:13
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
09 квітня 2020 року № 113
Про внесення змін до Програми розвитку первинної медико-санітарної допомоги в Сарненському районі та фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства «Сарненський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Сарненської районної ради на IV квартал 2018 та 2019-2021 роки |
Відповідно до Бюджетного кодексу України, Закону України «Про підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості» від 14.11.2017 №2206-VIII, керуючись статтями 6, 22, 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», розпорядженням голови Сарненської районної державної адміністрації від 19.02.2020 №39 «Про передачу функцій щодо управління закладами охорони здоров’я та визначення головного розпорядника коштів закладів охорони здоров’я» та з метою розвитку первинної медико-санітарної допомоги в Сарненському районі та фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства «Сарненський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Сарненської районної ради:
1. Схвалити зміни до Програми розвитку первинної медико-санітарної допомоги в Сарненському районі та фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства «Сарненський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Сарненської районної ради на IV квартал 2018 та 2019-2021 роки (далі – Програма), схваленої розпорядженням голови районної державної адміністрації від 01 жовтня 2018 року № 412 та затвердженої рішенням сесії Сарненської районної ради від 26 жовтня 2018 року № 739, а саме:
1.1. Абзац 4 розділу «Обсяг та джерела фінансування Програми» викласти в новій редакції : «КНП «Сарненський районний ЦПМСД» має бути включено до мережі головного розпорядника бюджетних коштів – Сарненської районної державної адміністрації, та використовувати виділені кошти згідно з планом використання».
1.2. Додаток 1 до Програми викласти в новій редакції, згідно з додатком.
2. Подати зміни на затвердження Сарненській районній раді в установленому законодавством порядку
3. Фінансову управлінню Сарненської районної державної адміністрації в районному бюджеті передбачати кошти на реалізацію заходів Програми в межах наявних фінансових ресурсів.
4. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження голови райдержадміністрації від 17.03.2020 № 80 «Про внесення змін до Програми розвитку первинної медико-санітарної допомоги в Сарненському районі та фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства «Сарненський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Сарненської районної ради на IV квартал 2018 та 2019-2021 роки».
5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови районної державної адміністрації згідно розподілу функціональних повноважень.
Голова адміністрації Олександр КОХАН
Додаток
до розпорядження голови районної державної адміністрації
09 квітня 2020 року № 113
Додаток 1
до Програми розвитку первинної медико-санітарної допомоги в Сарненському районі та фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства «Сарненський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Сарненської районної ради на ІV квартал 2018 та 2019-2021 роки
Заходи
до Програми розвитку первинної медико-санітарної допомоги в Сарненському районі та фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства «Сарненський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Сарненської районної ради на ІV квартал 2018 та 2019-2021 роки
№
з/п
|
Перелік заходів Програми |
Джерело фінансу-вання
|
Орієнтовні обсяги фінансування (тис.грн.)
|
Очікуваний результат
|
||||
2018
|
2019
|
2020
|
2021
|
|
||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
|
1.
|
Придбання наркотичних засобів та прекурсорів.
|
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
5,0
|
5,0
|
6,0
|
6,0
|
Забезпечення якісних медичних послуг жителям Сарненського району.
|
|
2.
|
Оплата енергоносіїв та комунальних послуг, а саме: - теплопостачання
- водопостачання та водовідведення - електроенергія
- природний газ та розподіл - тверде паливо.
|
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети |
579,5
228,0
40,0
155,5
100,0
56,0
|
2742,5
580,0
150,0
942,1
490,0
580,4
|
3794,1
526,0
162,3
2000,0
477,9
627,9
|
2740,0
557,0
171,9
854,4
491,8
664,9
|
Забезпечення сталого функціонування структурних підрозділів Підприємства. |
3.
|
Придбання туберкуліну.
|
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
680,0
|
700,0
|
700,0
|
Проведення туберкулінодіагностики дитячому населенню району.
|
4.
|
Заміна вікон та дверей по структурних підрозділах підприємства.
|
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
199,0
|
100,0
|
100,0
|
Збереження в належному стані приміщення для покращення якості надання медичних послуг та забезпечення енергозберігаючих заходів. |
5.
|
Виготовлення проектно-кошторисної документації:
- на капітальний ремонт ФАПу с.М.Вербче; - на будівництво ФАПу с.Висове; - на капітальний ремонт даху ФАПу с.Кам’яне-Случанське; - на капітальний ремонт даху ФАПу с.Глушиця; - на утеплення приміщення поліклініки. |
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
320,0
55,0
55,0
55,0
55,0
100,0
|
|
|
Збереження в належному стані приміщення та створення нових підрозділів з метою покращення якості надання медичних послуг населенню. |
6.
|
Придбання аналізаторів.
|
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
600,0
|
800,0
|
1000,0
|
Якісне проведення лабораторних аналізів з метою покращення якості надання медичних послуг. |
7.
|
Організація та проведення лабораторних досліджень. |
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
20,0
|
50,0
|
55,0
|
Забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення. |
8.
|
Придбання холодильників для зберігання вакцин.
|
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
18,0
|
20,0
|
20,0
|
30,0
|
Належне зберігання медичних препаратів та вакцин.
|
9.
|
Придбання комп’ютерної техніки.
|
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
130,0
|
40,0
|
40,0
|
Забезпечення сталого функціонування структурних підрозділів Підприємства. |
10.
|
Оплата праці з нарахуваннями для працівників Підприємства.
|
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
352,0
|
1100,0
|
3308,1
|
1600,0
|
Забезпечення виплати заробітної плати працівникам Підприємства на умовах чинного законодавства. |
11.
|
Придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю в тому числі:
- придбання лічильників електричної енергії |
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
50,0
|
92,3
12,3
|
80,0
|
80,0
|
Для покращення матеріально-технічної бази структурних підрозділів Підприємства, забезпечення паливо-мастильними матеріалами санітарний транспорт для надання невідкладної допомоги мешканцям району. |
12.
|
Оплата послуг (крім комунальних) в тому числі: - послуги радіо «Полісся». |
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
80,0
|
94,4
14,4
|
80,0
|
90,0
|
Оплата послуг для забезпечення повноцінного функціонування структурних підрозділів Підприємства. |
13.
|
Коригування проектно-кошторисної документації та оплата експертної оцінки технічної документації в зв’язку зі змінами в реконструкції амбулаторії ЗПСМ с. Чудель. |
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
30,0
|
|
|
|
Створення нових підрозділів з метою покращення якості надання медичних послуг. |
14.
|
Оплата експертної оцінки технічної документації на будівництво АЗПСМ с. В.Вербче. |
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
9,0
|
|
|
|
Збереження в належному стані приміщення та створення нових підрозділів з метою покращення якості надання медичних послуг. |
15.
|
Розробка технічних умов на підключення до електричних мереж таких об’єктів: - АЗПСМ
с. Люхча;
- АЗПСМ
с. Корост;
- АЗПСМ
с.Костянтинівка;
- АЗПСМ с.Ремчиці.
|
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
520,0
130,0
130,0
130,0
130,0
|
|
|
Оплата послуг для забезпечення повноцінного функціонуваннянових структурних підрозділів Підприємства з метою покращення якості надання медичних послуг |
16.
|
Виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у постійне користування для обслуговування структурних підрозділів Підприємства, а саме: - ФАПу
с. Чудель;
- АЗПСМ
с. Корост.
|
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
10,0
5,0
5,0
|
|
|
Забезпечення сталого та належного функціонування структурних підрозділів Підприємства. |
17.
|
Виготовлення технічної інвентаризацій-ної документації на об’єкти нерухомого майна: - АЗПСМ с.Корост; - АЗПСМ
с. Цепцевичі.
|
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
6,0
2,0
4,0
|
|
|
Забезпечення сталого та належного функціонування структурних підрозділів Підприємства. |
18.
|
Оплата робіт, пов’язаних з видачею дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення. |
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
35,0
|
|
|
Забезпечення сталого та належного функціонування структурних підрозділів Підприємства. |
19.
|
Виготовлення проектно-кошторисної документації на влаштування вузлів комерційного обліку електричної енергії та їх подальше встановлення в таких об’єктах: - АЗПСМ
с. Люхча;
- АЗПСМ
с. Корост;
- АЗПСМ
с.Костянтинівка;
- АЗПСМ с.Ремчиці.
|
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
4,3
|
|
|
Оплата послуг для забезпечення повноцінного функціонуваннянових структурних підрозділів Підприємства з метою покращення якості надання медичних послуг |
20.
|
Придбання пересувного генератора для забезпечення безперебійного електрожив-лення структурних підрозділів Підприємства. |
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
30,0
|
|
|
Оплата послуг для забезпечення повноцінного функціонування структурних підрозділів Підприємства |
21.
|
Оплата послуг з проведення державної реєстрації транспортних засобів, які обслуговують структурні підрозділи Підприємства. |
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
100,0
|
30,0
|
|
Забезпечення сталого та належного функціонування структурних підрозділів Підприємства, а також своєчасного надання медичних послуг жителям Сарненського району. |
22.
|
Придбання системи безперебійного електрожив-лення інформаційного вузла сервера Підприємства. |
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
46,0
|
|
|
Оплата послуг для забезпечення повноцінного функціонування структурних підрозділів Підприємства |
23.
|
Придбання обладнання для безперебійного джерела живлення холодильників для зберігання вакцин в структурних підрозділах Підприємства з проведенням робіт по його встановленню. |
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
40,0
|
|
|
Оплата послуг для забезпечення повноцінного функціонування структурних підрозділів Підприємства |
24.
|
Виготовлення технічної інвентаризацій-ної документації на об’єкти нерухомого майна: - АЗПСМ
с. Люхча;
- АЗПСМ
с. Корост;
- АЗПСМ
с.Костянтинівка;
- АЗПСМ с.Ремчиці.
|
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
20,0
5,0
5,0
5,0
5,0
|
|
|
Оплата послуг для забезпечення повноцінного функціонування нових структурних підрозділів Підприємства |
25.
|
Розробка технічних умов
на збільшення виділеної електричної потужності для АЗПСМ Кричильської дільниці.
|
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
45,0
|
|
|
Забезпечення сталого та належного функціонування структурних підрозділів Підприємства. |
26.
|
Придбання приладу обліку електричної енергії (лічильника) для АЗПСМ Кричильської дільниці.
|
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
5,0
|
|
|
Забезпечення сталого та належного функціонування структурних підрозділів Підприємства. |
27.
|
Виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування для обслуговування АЗПСМ Кричильської дільниці.
|
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
5,0
|
|
|
Забезпечення сталого та належного функціонування структурних підрозділів Підприємства. |
28.
|
Виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у постійне користування для обслуговування структурних підрозділів Підприємства.
|
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
|
199,9
|
|
Забезпечення сталого та належного функціонування структурних підрозділів Підприємства. |
29.
|
Виготовлення технічної інвентаризацій-ної документації на об’єкти нерухомого майна (структурні підрозділи Підприємства). |
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
130,0
|
|
|
Забезпечення сталого та належного функціонування структурних підрозділів Підприємства. |
30.
|
Установка водоочисної системи в АЗПСМ с. Вири. |
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
65,5
|
|
|
Забезпечення сталого та належного функціонування структурних підрозділів Підприємства. |
31.
|
Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт зовнішньої вбиральні по вул. Ковельська, 7. |
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
15,0
|
|
|
Збереження в належному стані нерухомого майна, покращення благоустрою території. |
32.
|
Монтаж заземлення в окремих структурних підрозділах Підприємства. |
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
5,5
|
|
|
Забезпечення сталого та належного функціонування структурних підрозділів Підприємства |
33.
|
Орендна плата за користування частиною приміщення з метою розміщення структурного підрозділу Підприємства (ФАПу с. Орлівка). |
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
|
6,5
|
|
Забезпечення сталого та належного функціонування структурних підрозділів Підприємства |
34.
|
Капітальний ремонт зовнішньої вбиральні по вул. Ковельська, 7. |
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
|
287,0
|
|
Збереження в належному стані нерухомого майна, покращення благоустрою території. |
35.
|
Організація та проведення цитологічних досліджень у жінок |
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
|
50,0
|
|
Забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення. |
36.
|
Організація та проведення цитологічного дослідження мокротиння |
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
|
50,0
|
|
Забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення. |
37
|
Придбання масок для пацієнтів |
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
|
340,0
|
|
Запобігання винекнення та поширення інфекційних хвороб |
38.
|
Придбання засобів індивідуального захисту медичних працівників : - маски
- халати - рукавиці
|
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
|
390,0
|
|
Запобігання винекнення та поширення інфекційних хвороб |
39.
|
Придбання дезінфікуючих та антисептичних засобів |
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
|
20,5
|
|
Забезпечення стерилізації у закладах охорони здоров’я
|
40.
|
Придбання безконтактних інфрачервоних термометрів |
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
|
60,0
|
|
Запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) |
41.
|
Заміна твердопаливних котлів АЗПСМ Тутовицької дільниці |
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
|
|
49,9
|
|
Забезпечення сталого та належного функціонування структурних підрозділів Підприємства |
42.
|
Інші поточні видатки. |
Районний,
міський,
селищний, сільські бюджети
|
9,0
|
15,0
|
15,0
|
18,0
|
Оплата інших поточних видатків для забезпечення повноцінного функціонування Підприємства |
|
Всього
|
|
1132,5
|
7100,5
|
10477,0
|
6459,0
|
|
Керівник апарату адміністрації Василь Стельмах