- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
Як відновити втрачений документ про професійну освіту - роз'яснення МОН
Добавлено Оргвідділ Ср, 08/07/2020 - 15:51
Особи, які втратили документ про професійну освіту або додаток до нього, можуть відновити документи, звернувшись до закладу, який їх видав, із відповідною заявою. Таке роз'яснення надає директорат профосвіти МОН сьогодні, 8 липня 2020 року, у відповідь на численні звернення громадян.
Якщо профтех припинив свою діяльність - заяву потрібно адресувати до його правонаступника. Інформацію про правонаступника профтеху можна дізнатися в місцевому управлінні освіти. Якщо ж правонаступник відсутній, заяву потрібно подати в управління освіти Міністерства освіти і науки АР Крим, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації або в місцеву облдержадміністрацію. Вони мають визначити заклад, який замовить та видасть дублікат документа.
У заяві про виготовлення дубліката документа про професійну освіту потрібно зазначити:
- прізвище, ім’я та по батькові людини, на ім’я якої видано документ;
- місце проживання особи, на ім’я якої видано документ;
- телефон особи, на ім’я якої видано документ (за наявності);
- назву закладу освіти та рік його закінчення;
- назву документа, який втрачено/пошкоджено;
- причини втрати або пошкодження;
- інші відомості, які заявник вважає суттєвими для отримання дубліката.
Дублікат документа замовляється через Єдину державну електронну базу з питань освіти (ЄДЕБО). У дублікаті буде відображено назву закладу на момент його закінчення випускником, печатку, посаду, підпис, прізвище та ініціали керівника закладу освіти, який його видав. У верхньому правому куті також проставляється відмітка “Дублікат”.
Якщо інформації про документ немає в ЄДЕБО, то заклад профосвіти може замовити дублікат, використовуючи інші відомості, наприклад, виписку з архіву. В іншому випадку особі потрібно звернутися до суду для встановлення юридичного факту здобуття відповідної освіти.
Докладна інформація про процедуру виготовлення дублікатів також є в наказі МОН № 387.
Довідково:
Єдина державна електронна база з питань освіти (ЄДЕБО) – це електронний реєстр, де зберігається інформація про всі освітні документи, видані після 2000 року. Йдеться про свідоцтва про базову та загальну середню освіту, дипломи про завершення вишу або закладу профосвіти.
Інформація, що міститься в ЄДЕБО, крім персональних даних та інформації з обмеженим доступом, є доступною у форматі відкритих даних.
Власником ЄДЕБО є держава. Розпорядником ЄДЕБО та володільцем її відомостей та даних є МОН.
»
- Запис користувача: Оргвідділ
- Login to post comments