Також дивіться новини на facebook.com

№ 190 від 07 липня 2020 року "Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 10 грудня 2018 року №580 «Про затвердження Положення про експертну комісію Сарненської районної державної адміністрації»"

  Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
 

голови районної державної адміністрації

      

    07 липня  2020 року                                                                                  № 190

                                                   

Про  внесення змін до розпорядження

голови райдержадміністрації від 10 грудня

 2018 року №580 «Про затвердження

Положення про експертну комісію
Сарненської районної державної адміністрації»       
 

         Керуючись статтею 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», відповідно до Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2007 року №1004, в зв’язку з кадровими змінами в райдержадміністрації внести зміни в розпорядження голови райдержадміністрації від 10 грудня 2018 року №580, а саме:

1.     Затвердити склад експертної комісії Сарненської районної державної адміністрації згідно додатку.

2.     Визнати таким, що втратив чинність пункт 2 розпорядження голови райдержадміністрації від 10 грудня 2018 року №580 « Про затвердження Положення про експертну комісію Сарненської районної державної адміністрації».

3.     Контроль за виконанням розпорядження голови райдержадміністрації покласти на керівника апарату райдержадміністрації.

 
 

В.о  голови  адміністрації                                                Людмила МАРИНІНА

                                                 

 
Додаток
до розпорядження голови
райдержадміністрації
07 липня 2020 року № 190
 
Склад

експертної комісії Сарненської районної державної адміністрації

 

Мацигон Любов                                   заступник голови райдержадміністрації,

Олександрівна                                      голова комісії;

Марковець Руслан                               виконуючий обов’язки керівника апарату

Петрович                                               райдержадмінстрації, заступник голови

                                                               комісії;

Похозей Олександр                            головний спеціаліст сектору    

Іванович                                               організаційного забезпечення та

                                                               документообігу апарату райдержадміністрації, секретар комісії.

 
Члени комісії:
 

Зубчинська Олена                             начальник відділу фінансово-господарського

Павлівна                                             забезпечення апарату райдержадміністрації;

Намартович Петро                             головний спеціаліст з питань оборонної та        

Володимирович                                  мобілізаційної роботи апарату

                                                             райдержадміністрації;

Савчук Руслана                                 начальник відділу з питань правової роботи,

Віталіївна                                           звернень громадян, запобігання та                                    виявлення корупції апарату райдержадміністрації;

Сорока Оксана                                   головний спеціаліст з питань кадрової

Йосипівна                                           роботи апарату райдержадміністрації.

 
 
 
 
В.о керівника апарату                                               Руслан МАРКОВЕЦЬ
адміністрації