- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
Перші кроки для нових громад після місцевих виборів
Добавлено Оргвідділ Чт, 05/11/2020 - 12:40
25 жовтня 2020 року в Україні відбулись чергові вибори до обласних рад та перші вибори до районних, сільських, селищних, міських рад.
Не пізніше 06 листопада 2020 року відповідні сільські, селищні, міські територіальні виборчі комісії повинні встановити результати виборів, а ще не пізніше 5-ти днів після цього офіційно оприлюднити результати виборів у місцевих друкованих засобах масової інформації, а також розмістити їх на офіційному веб-сайті комісії чи відповідної місцевої ради (за наявності).
Офіційне оприлюднення територіальною виборчою комісією результатів виборів є підставою для звільнення з роботи (посади), припинення діяльності, несумісної з посадою сільського, селищного, міського голови та/або прийняття рішення про припинення дії іншого представницького мандата особи, обраної депутатом, сільським, селищним, міським головою (частина 3 ст. 283 Виборчого кодексу України).
Кожен обраний депутат місцевої ради та обраний сільський, селищний, міський голова зобов’язаний протягом 20-ти днів після офіційного оприлюднення результатів відповідних виборів подати до своєї територіальної виборчої комісії заяву про реєстрацію обраним депутатом/головою (частина 1 статті 283 Виборчого кодексу України). У цій заяві особа повинна вказати також про наявність/відсутність іншого представницького мандату. Також потрібно вказати про одночасне балотування/небалотування кандидатом у депутати до двох рівнів місцевих рад, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови.
Експерти Програми «U-LEAD з Європою» структурували перші кроки ОТГ з підготовки до скликання першої сесії місцевої ради після перших виборів (ЗАВАНТАЖИТИ):
Крок 1. Встановлення підсумків голосування та результатів місцевих виборів
Крок 2. Оприлюднення результатів виборів
Крок 3. Опрацювання заяви про реєстрацію депутатом, сільським, селищним, міським головою
Крок 4. Реєстрація депутатів, сільського селищного, міського голови.
Крок 5. Прийняття рішення про скликання першої сесії місцевої ради (зі зразком постанови ТВК про скликання першої сесії).
»
- Запис користувача: Оргвідділ
- Login to post comments