Також дивіться новини на facebook.com

Портал «Дія» почав приймати заявки на отримання 8 тисяч від держави

     Сьогодні, 14 грудня запрацювала найочікуваніша послуга року — подання заяви на отримання матеріальної допомоги ФОПам та найманим працівникам.

     Ви можете оформити заяву до 31 грудня включно, усі виплати здійснюються до 31 грудня. Ми створили для вас детальну інструкцію про отримання послуги на порталі Дія та у мобільному застосунку, а також розповіли, хто може отримати послугу. 

     Як отримати послугу на порталі? 

  • Вам знадобиться кваліфікований  електронний підпис для авторизації у порталі. 
  • Зареєструйтеся чи авторизуйтеся, якщо вже зареєстровані, у кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або BankID.
  • У розділі “Послуги” оберіть Одноразова матеріальна допомога ФОП та найманим працівникам. 
  • Дія автоматично перевірить ваші дані в Реєстрі застрахованих осіб Пенсійного Фонду України на відповідність умовам отримання допомоги.
  • Підтвердіть своє поточне місце роботи.
  • Введіть номер свого гривневого рахунку у форматі IBAN. Отримати кошти можна лише на особистий рахунок. Дізнайтеся IBAN свого рахунку тут.
  • Перевірте та надішліть заповнену заяву. 
  • Очікуйте повідомлення про нарахування виплати.

     Результат: Допомога надійде на вказаний рахунок до 31 грудня 2020 року.

     Як отримати послугу у застосунку? 

  • Авторизуйтесь у застосунку за допомогою через свій Приват24, Monobank, або BankID НБУ.
  • У розділі “Послуги” натисніть “Отримати допомогу”. 
  • Дія автоматично перевірить ваші дані в Реєстрі застрахованих осіб Пенсійного фонду України на відповідність умовам отримання допомоги.
  • Введіть номер свого гривневого рахунку у форматі IBAN. Отримати кошти можна лише на особистий рахунок. Дізнайтеся IBAN свого рахунку тут.
  • Очікуйте сповіщення про опрацювання заяви.

     Результат: Допомога надійде на вказаний рахунок до 31 грудня 2020 року.

     Хто може отримати послугу?

     1. Наймані працівники юридичних осіб або ФОПів, якщо:

  • основний КВЕД належить до тих, стосовно яких вжито карантинних заходів;
  • організація, у якій ви працюєте, нарахувала ЄСВ за ІІІ квартал 2020 року;
  • середня заробітна плата найманого працівника не перевищує 30 тис. грн на місяць за ІІІ квартал;
  • найманий працівник не працює за сумісництвом в організації.

     2. ФОПи, якщо:

  • станом на 31.10.2020 основний КВЕД віднесено до тих, стосовно яких вжито карантинних заходів;
  • займається діяльністю понад 3 місяці;
  • сплатив ЄСВ не менше, ніж за три місяці у 2020 році;
  • якщо, ви не є одночасно найманим працівником.

     Станом на 31 жовтня 2020 року ви маєте вказати  КВЕДи, як основні. Перелік таких КВЕД за посиланням.