- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
У МОНі представили плани розвитку регіонів
Добавлено Оргвідділ Чт, 04/02/2021 - 16:35
У 2021 році МОН посилить оновлення інфраструктури у закладах професійної освіти, продовжить оновлювати її зміст та напрацює регіональні плани розвитку сфери. Крім того, більше уваги приділятиметься комунікації серед молоді переваг такої освіти. Про це розповів Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет під час засідання Комітету ВРУ з питань освіти, науки та інновацій.
Пріоритетним напрямом залишається оновлення освітнього простору, зокрема майстерень для практичних занять. Для цього вже 5 років поспіль Уряд інвестує у створення навчально-практичних центрів: осередків з новим обладнанням та технікою, де учням проводять практичні заняття, а дорослим – підвищення кваліфікації або перенавчання. У бюджеті 2021 року на створення центрів закладено 150 млн гривень, що на 50 млн більше, ніж торік. Зараз МОН завершило прийом заявок від областей і вже найближчим часом визначить заклади, які отримають кошти на створення центрів.
Для того, щоб готувати учнів відповідно до потреб роботодавців, цьогоріч МОН планує:
- затвердити ще 45 стандартів на компетентнісній основі для підготовки за робітничими професіями – такі стандарти розробляються у партнерстві з бізнесом та конкретизують, якими знаннями, вміннями та навичками має володіти випускник профтеху;
- підвищити кваліфікацію щонайменше 200 педагогів за оновленими програмами, які, зокрема, покращать їхні цифрові навички;
- розробити онлайн-курси за 4 найбільш поширеними у профосвіті професіями – педагоги зможуть використовувати їх під час дистанційного або змішаного пояснення матеріалу;
- провести моніторинг затребуваних професій в кожному регіоні.
Сергій Шкарлет також наголосив, що разом із завершенням реформи децентралізації більшість ресурсів, зокрема заклади профтехосвіти, передані на регіональний рівень. Тож у співпраці з місцевою владою важливо мати єдине бачення роботи мережі профтехів, пояснювати керівникам нові механізми фінансування та управління. Цьому має сприяти дорожня карта роботи з мережею та стратегічні плани розвитку регіональних систем професійної освіти. Вже зараз такі плани затверджено у 7 пілотних регіонах Програми ЄС EU4Skills, і використовуючи їхній досвід, МОН підтримає розробку таких документів у решті областей.
Міністр розповів, що вже за кілька місяців у закладах професійної освіти розпочнеться вступна кампанія, тож Міністерство посилить комунікацію переваг такого навчання серед молоді. Наприклад, вже у січні українські профтехи вперше отримали типовий шаблон сайту, який зможе покращити їхню комунікацію вже зараз. Крім того, будуть розроблені інформаційні матеріали – інфографіки, відео та буклети про умови вступу, особливості навчання.
Створення нових інформаційних матеріалів є частиною активностей зі зміни іміджу профосвіти, яка закладена у Стратегію розвитку професійно-технічної освіти.
Наразі її схвалила колегія МОН і документ готується до затвердження Кабінетом Міністрів України.
»
- Запис користувача: Оргвідділ
- Login to post comments