Також дивіться новини на facebook.com

№135 від 02.04.2021 "Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до Сарненської районної державної адміністрації від обласної державної адміністрації, Рівненського обласного контактного центру, місцевих органів виконавчої влади та органів місце"

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 
 
02 квітня 2021 року

                                                     

 

№  135    

 
 
 

Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до Сарненської районної державної адміністрації від обласної державної адміністрації, Рівненського обласного контактного центру, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування у 2020 році

 

На виконання Закону України «Про звернення громадян»,  статті 25 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої  коронавірусом SARS-CoV-2», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 17 лютого 2021 року № 117 «Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до обласної державної адміністрації, Рівненського обласного контактного центру, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області у 2020 році», з метою посилення персональної відповідальності посадових осіб за якість  і ефективність роботи  із зверненнями громадян:

1. Інформацію про стан роботи із зверненнями громадян в Сарненській районній державній адміністрації за підсумками 2020 року взяти до відома.

Довідку надіслати керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, головам територіальних громад для врахування в роботі.

2. Керівникам  структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, виконавчим комітетам міських, селищних, сільських рад територіальних громад:

посилити контроль за належним вирішенням, в межах своїх повноважень, питань, порушених у зверненнях громадян, а також вжити ефективних заходів щодо запобігання виникненню підстав для необґрунтованих повторних і колективних звернень та звернень до органів влади вищого рівня, народних депутатів України, обласної державної адміністрації, районної державної адміністрації;

удосконалити організацію проведення особистих прийомів громадян посадовими особами з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236;

налагодити комунікацію з населенням через мережу Інтернет;

вжити додаткових заходів щодо поліпшення якості підготовки інформацій про хід виконання розпоряджень голови районної державної адміністрації з питань організації роботи із зверненнями громадян;

посилити контроль за проведенням не рідше одного разу на місяць засідань постійно діючих комісій з питань розгляду звернень громадян;

забезпечувати оперативне реагування на звернення громадян, що надходять на урядову «гарячу лінію», телефон довіри, «гарячу» лінію голів облдержадміністрації та райдержадміністрації, об'єктивний їх розгляд, вирішення в межах чинного законодавства України;

розглянути у липні та грудні 2021 року на засіданнях колегій, засіданнях виконавчих комітетів територіальних громад стан виконання вимог законодавства України про звернення громадян;

забезпечити оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян при проведенні щорічних звітів посадових осіб за показниками, передбаченими Методикою оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630;

систематично аналізувати і узагальнювати звернення від найменш соціально захищених верств населення. Приділяти особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, багатодітні сім’ї, учасники бойових дій, члени сімей загиблих в ході проведення антитерористичної операції/операції Об’єднаних сил військовослужбовців, інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

3. Начальнику загального відділу апарату райдержадміністрації щомісяця:

інформувати керівника апарату райдержадміністрації про  надходження звернень громадян до органів влади вищого рівня, райдержадміністрації, факти порушення термінів їх розгляду та стан дотримання графіків особистих, в тому числі виїзних, прийомів громадян;

забезпечити проведення засідань постійно діючої комісії  з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації щомісяця до 15 числа.

4. Загальному відділу апарату районної державної адміністрації:

здійснювати моніторинг стану виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у структурних підрозділах районної державної адміністрації згідно із затвердженим графіком;

на базі комунального навчального закладу «Рівненський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій» взяти участь у семінарі-навчанні «Організація роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог чинного законодавства України»;

забезпечити підготовку матеріалів для проведення щорічного звіту голови районної державної адміністрації, перед головою обласної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян.

5. Виконавчим комітетам сільських, селищних, міських рад територіальних громад, структурним підрозділам районної  державної адміністрації, територіальним органам міністерств та інших центральних органів виконавчої влади про хід виконання цього розпорядження інформувати районну державну адміністрацію до 05 липня та 15 грудня 2021 року.

6. Загальному відділу апарату районної державної адміністрації проінформувати про стан виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 17 лютого 2021 року № 117 «Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до обласної державної адміністрації, Рівненського обласного контактного центру, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області у 2020 році» Рівненську облдержадміністрацію до 15 липня та 25 грудня 2021 року.

7.  Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату районної державної адміністрації Тамару ПУПКО.

 
 
 
 

Голова адміністрації                                                            Олександр КОХАН