- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
05.2021 Понад 7,5 мільйонів гривень плати за ліцензії на право торгівлі підакцизними товарами надійшло до місцевих бюджетів Рівненщини
Добавлено Адміністратор Чт, 27/05/2021 - 11:55
Як повідомили в Головному управлінні ДПС у Рівненській області, за січень-квітень 2021 року за право оптової, роздрібної торгівлі та зберігання підакцизних товарів суб’єкти господарювання області сплатили до місцевих бюджетів 7,567 млн. грн., що на 1,384 млн. грн. перевищує показники аналогічного періоду минулого року.
Всього на території області здійснюють діяльність з реалізації та зберігання підакцизних товарів:
- 2342 суб’єкта господарювання роздрібної торгівлі алкогольними напоями;
- 1780 суб’єктів господарювання роздрібної торгівлі тютюновими виробами;
- 32 суб’єкта господарювання оптової торгівлі пальним;
- 56 суб’єктів господарювання роздрібної торгівлі пальним;
- 632 суб’єкта господарювання, які здійснюють діяльність зі зберігання пального.
Нагадуємо, що Державною податковою службою України створено новий сервіс щодо оперативного автоматизованого повідомлення суб’єктів господарювання про сплив терміну чергового платежу за ліцензію, призупинення дії ліцензії, анулювання ліцензії на певний вид діяльності.
Повідомлення про внесення чергового платежу за ліцензію автоматично формується в інформаційно-телекомунікаційних системах ДПС та направляється суб’єкту господарювання за 30, за 20, за 10 та 5 днів до настання терміну сплати за ліцензію через «Електронний кабінет».