Також дивіться новини на facebook.com

№ 285 від 25.08.2021 року "Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до Сарненської районної державної адміністрації від обласної державної адміністрації, Рівненського обласного контактного центру, місцевих органів виконавчої влади та ......"

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

голови районної державної адміністрації

  

   25  серпня 2021 року                                                                                     № 285      

 

Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до Сарненської районної державної адміністрації від обласної державної адміністрації, Рівненського обласного контактного центру, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування у І півріччі 2021 року

 

         На виконання Закону України «Про звернення громадян»,  статтей 2, 6, 25, 28, 35, 38 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної   хвороби   COVID-19,     спричиненої  коронавірусом  SARS-CoV-2» (зі змінами), з метою посилення персональної відповідальності посадових осіб за якість  і ефективність роботи  із зверненнями громадян:

1. Інформацію про стан роботи із зверненнями громадян в Сарненській районній державній адміністрації за підсумками І півріччя 2021 року взяти до відома.

2. Керівникам  структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади,  рекомендувати виконавчим комітетам міських, селищних, сільських рад територіальних громад:

посилити контроль за належним вирішенням, в межах своїх повноважень, питань, порушених у зверненнях громадян, а також вжити ефективних заходів щодо запобігання виникненню підстав для необґрунтованих повторних і колективних звернень та звернень до органів влади вищого рівня, народних депутатів України, районної державної адміністрації;

забезпечити  організацію проведення особистих прийомів громадян посадовими особами з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 (зі змінами);

вжити додаткових заходів щодо поліпшення якості підготовки інформацій про хід виконання розпоряджень голови районної державної адміністрації з питань організації роботи із зверненнями громадян;

забезпечувати оперативне реагування на звернення громадян, що надходять на урядову «гарячу лінію», телефон довіри, «гарячу» лінію голів облдержадміністрації та райдержадміністрації, об'єктивний їх розгляд, вирішення в межах чинного законодавства України;

не допускати надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями;

не допускати безпідставного передання розгляду звернень іншим органам;

систематично аналізувати і узагальнювати звернення від найменш соціально захищених верств населення. Рішення, які приймаються за результатами розгляду звернень громадян, повинні бути вмотивовані відповідно до законодавства.

3. Загальному відділу апарату районної державної адміністрації:

здійснювати моніторинг стану виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у структурних підрозділах районної державної адміністрації;

інформувати керівника апарату райдержадміністрації про  надходження звернень громадян до органів влади вищого рівня, райдержадміністрації, факти порушення термінів їх розгляду та стан дотримання графіків особистих, в тому числі виїзних прийомів громадян;

надіслати довідку про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до Сарненської районної державної адміністрації від обласної державної адміністрації, Рівненського обласного контактного центру, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування у І півріччі 2021 року керівникам     структурних      підрозділів     районної  державної   адміністрації,

територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, головам територіальних громад для врахування в роботі.

4. Виконавчим комітетам сільських, селищних, міських рад територіальних громад, структурним підрозділам районної  державної адміністрації, територіальним органам міністерств та інших центральних органів виконавчої влади про хід виконання цього розпорядження інформувати районну державну адміністрацію до 15 січня 2022 року.

5.  Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату районної державної адміністрації Тамару ПУПКО.

 

 

  

Голова адміністрації                                                            Олександр КОХАН