- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 358 від 19.11.2021 року "Про районну координаційну раду з питань протидії туберкульозу та ВІЛ – інфекцій/СНІДу"
Добавлено Адміністратор Чт, 02/12/2021 - 09:55
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
19 листопада 2021 року № 358
Про районну координаційну раду з питань протидії туберкульозу та ВІЛ – інфекцій/СНІДу |
На підставі статей 2, 6, 13, 22, пункту 9 статті 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», постанови Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 926 «Деякі питання протидії туберкульозу на ВІЛ-інфекції/СНІДу», з метою забезпечення реалізації державної політики з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу:
1. Утворити районну координаційну раду з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу та затвердити її склад згідно з додатком.
2. Затвердити Положення про районну координаційну раду з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу, що додається.
3. Визнати такими, що втратили чинність, розпорядження голови районної державної адміністрації від 04.03.2009 № 115 «Про утворення районної координаційної ради з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу» та від 11.11.2019 № 340 «Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 04 березня 2009 року №115 «Про утворення районної координаційної ради з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу».
4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови районної державної адміністрації Любов МАЦИГОН.
Голова адміністрації Олександр КОХАН
|
ЗАТВЕРДЖЕНО Розпорядження голови Сарненської районної державної адміністрації 19.11.2021 № 358 |
ПОЛОЖЕННЯ
про районну координаційну раду з питань протидії туберкульозу
та ВІЛ-інфекції/СНІДу
I. Статус і основний зміст діяльності ради
1. Районна координаційна рада з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу (далі – координаційна рада) є консультативно-дорадчим органом при Сарненській районній державній адміністрації.
2. Зміст діяльності координаційної ради:
2) координаційна рада працює на засадах оперативного та такого, що спрямоване на випередження, реагування на динаміку епідемічної ситуації щодо поширення туберкульозу та вірусу імунодефіциту людини.
II. Зацікавлені сторони
1. Зацікавленими сторонами в галузі відповіді на поширення туберкульозу та вірусу імунодефіциту людини виступають представлені в раді структурні підрозділи районної державної адміністрації, районна рада, органи місцевого самоврядування (за згодою), бюджетні заклади та установи, спільноти людей, яких торкнулося захворювання на туберкульоз, та людей, які живуть з вірусом імунодефіциту людини, спільноти щодо профілактики захворювання на туберкульоз та інфікування вірусом імунодефіциту людини, недержавні непідприємницькі організації та їхні відокремлені підрозділи, суб’єкти підприємницької діяльності (далі – зацікавлені сторони).
2. Зацікавлені сторони об’єднані в такі групи:
1) органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування;
2) профільні суб’єкти;
3) суб’єкти підприємницької діяльності, що працюють на відповідній адміністративній території, і виступають чи можуть виступати роботодавцями для спільноти людей, яких торкнулося захворювання на туберкульоз, та людей, які живуть з вірусом імунодефіциту людини;
4) спільноти людей, яких торкнулося захворювання на туберкульоз, та людей, які живуть з вірусом імунодефіциту людини;
5) соціально-поведінкові групи, ключові щодо інфікування вірусом імунодефіциту людини;
6) профільні неурядові некомерційні організації – громадські, благодійні, релігійні та інші неурядові неприбуткові організації, зокрема міжнародні та відокремлені підрозділи зазначених організацій.
3. До складу координаційної ради входять особи, що представляють зацікавлені сторони.
III. Порядок утворення координаційної ради
1. Координаційна рада утворюється розпорядженням голови райдержадміністрації.
2. Склад координаційної ради затверджується розпорядженням голови райдержадміністрації.
3. Компетенція координаційної ради:
1) запобігання поширенню вірусу імунодефіциту людини, інфікування, проведення лікування синдрому набутого імунодефіциту;
2) запобігання поширенню туберкульозу;
3) питання розглянуті координаційною радою на своїх засіданнях.
IV. Завдання координаційної ради
1. Завдання ради:
1) координація діяльності та сприяння співробітництву зацікавлених сторін у контексті компетенції координаційної ради на засадах взаємодії;
2) розроблення, погодження та внесення на розгляд обласної державної адміністрації пропозицій щодо пріоритетів, порядку формування, ефективної реалізації, моніторингу місцевої політики, програм і проектів у відповідь на поширення вірусу імунодефіциту людини, туберкульозу та споріднених захворювань, інфекцій і розладів, віднесених до компетенції ради, включаючи проблематику профілактики, лікування, догляду та підтримки;
3) сприяння дотриманню та забезпеченню всіма зацікавленими сторонами прав і свобод людини, принципів інклюзивності, недискримінації, ґендерної рівності та ґендерної чутливості, насамперед – щодо ключових і пріоритетних груп;
4) прогнозування та рекомендації щодо планування фінансування, координація обґрунтованого, раціонального та ефективного використання коштів для реалізації, проектів і заходів із профілактики поширення вірусу імунодефіциту людини та туберкульозу, лікування осіб із ВІЛ-інфекцією (зокрема, хворих на СНІД), лікування хворих на туберкульоз, догляду та підтримки спільноти людей, яких торкнулося захворювання на туберкульоз, та людей, які живуть з вірусом імунодефіциту людини;
5) координація епідеміологічного нагляду;
6) регулярний комплексний аналіз стану виконання заходів нагляду;
7) прогнозування епідемічних процесів поширення ВІЛ-інфекції/СНІДу, туберкульозу, споріднених захворювань, інфекцій та розладів;
8) регулярний аналіз дотримання місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, іншими юридичними особами публічного, а також юридичними особами приватного права вимог нормативно-правових і розпорядчих актів, з метою недопущення та усунення дискримінації та інших порушень прав і свобод людини.
2. Всебічне сприяння місцевим координаційним радам, зокрема, шляхом:
1) надання їм методичної допомоги;
2) запрошення голів та/або секретарів рад нижчого адміністративного рівня (інших осіб, що представляють ці ради) на власні засідання для взаємного інформування, включаючи звітування, та обміну досвідом;
3) інформування на регулярній основі рад нижчого адміністративного рівня про свою діяльність, прийняті рішення та стан їх виконання;
4) залучення вітчизняних та іноземних інвестицій, коштів проектів міжнародної технічної допомоги, коштів благодійних організацій, для виконання своїх функціональних завдань, насамперед – для реалізації програм, проектів і заходів у відповідь на поширення ВІЛ-інфекції та туберкульозу;
5) розгляд етичних конфліктів та аналіз ситуацій потенційного або наявного конфлікту інтересів із напрацюванням відповідних рекомендацій та наглядом за їх виконанням.
3. Для виконання своїх завдань координаційна рада:
1) використовує бланк із власним найменуванням і контактною інформацією самої ради;
2) користується правом запитувати та одержувати, в установленому законодавством порядку інформацію від органів влади та органів місцевого самоврядування, зацікавлених сторін та інших суб’єктів;
3) уповноважена визначати на рівні відповідної адміністративної території, на підставі наявних доказових даних епіднагляду, перелік додаткових ключових і пріоритетних груп щодо профілактики ВІЛ-інфекції;
4) заслуховує доповіді, ознайомлюється зі звітами, презентаціями та іншою інформацією про здійснення програм, проектів і заходів у відповідь на поширення ВІЛ-інфекції та туберкульозу;
5) розробляє та вносить на розгляд райдержадміністрації проекти програм, окремих соціальних проектів та концептуальне бачення окремих заходів насамперед – у галузі відповіді на поширення ВІЛ-інфекції та туберкульозу, а також готує проекти рішень (актів) з окремих питань виконання цих програм, проектів і заходів, пропозиції та/або рекомендації щодо їх фінансування, моніторингу та оцінки.
4. Розробляє та доводить до відома рекомендації щодо:
1) використання даних моніторингу та оцінки для прийняття рішень місцевими суб’єктами владних повноважень з приводу коригування поточної реалізації та/або дальшого планування програм, проектів і заходів у відповідь на поширення ВІЛ-інфекції, туберкульозу, споріднених захворювань, інфекцій та розладів;
2) усунення недоліків які суперечать вимогам інфекційного контролю при реалізації спільних проектів, програм органами місцевої влади юридичними та фізичними особами;
3) недопущення потенційних та усунення виявлених конфліктів інтересів, розв’язання непорозумінь.
5. Утворює в разі потреби, у тому числі на засадах міжсекторної взаємодії, робочі групи, консультаційні та експертні органи на постійній чи тимчасовій основі:
1) ініціює колективні заходи з розгляду та/або опрацювання питань;
2) запрошує в разі потреби на свої засідання або погоджує участь у засіданнях осіб, які не є членами ради та не виконують для ради секретарські чи інші допоміжні функції;
3) взаємодіє з обласною координаційною радою з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу та іншими органами, зокрема, для надання та отримання необхідних роз’яснень, обміну інформацією і досвідом роботи, проведення консультацій та прийняття рішень із урахуванням позиції та рекомендацій Національної ради та її органів.
6. Публічно інформує про свою діяльність, зокрема про прийняті рішення та стан їх виконання, стан і результати реалізації програм, проектів і заходів у відповідь на поширення ВІЛ-інфекції, захворювання на СНІД і туберкульоз, поширення споріднених захворювань, інфекцій та розладів, шляхом:
1) оприлюднення повідомлень на офіційних сайтах відповідних органів державної влади та місцевого самоврядування;
2) публікацій у соціальних мережах;
3) адресного розсилання документів, матеріалів і повідомлень електронною поштою;
4) поширення інформації та надання коментарів через засоби масової інформації та інтернет-ресурси.
V. Принципи формування складу координаційної ради
1. Раду очолює заступник голови Сарненської районної державної адміністрації відповідно до розподілу функціональних повноважень.
2. Голова ради:
1) безпосередньо входить до складу ради;
2) може бути запрошений відповідною обласною радою для інформування про результати роботи очолюваної ним ради за підсумками періоду свого головування (безпосередньо під час головування та протягом п’яти років після припинення повноважень голови ради).
3. Заступник голови ради:
1) голова ради має заступника - персонально визначену особу із числа членів ради, який заміщує голову ради та належить до сфери охорони здоров’я;
2) заступник голови ради автоматично припиняє виконання повноважень унаслідок припинення свого членства в раді.
5. Секретар ради:
1) забезпечує організаційний та документальний супровід діяльності ради;
2) призначається головою ради;
3) не входить до складу ради;
ї
4) не бере участі в голосуваннях з питань порядку денного засідань ради, але користується правом дорадчого голосу з обговорення радою питань;
5) не може перебувати у службовому підпорядкуванні голові ради або заступнику голови ради за їхніми основними посадами.
6. Принципи формування складу ради:
1) рада формується за представницько-посадовим принципом, членство в раді здобувають представники зацікавлених сторін у межах встановленої квоти представництва;
2) посадовий принцип – членами ради є певні посадові особи;
3) членство в раді не належить особам, що є членами ради, на персональній основі;
4) кількість членів ради від неурядового непідприємницького сектора має становити не менше 25 відсотків від складу ради.
7. На засідання ради може делегуватися особа, уповноважена виконувати обов’язки члена ради, включно з правом голосу у раді (далі – уповноважена особа):
1) особа, яка входить до складу ради за посадою, призначає уповноважену особу на власний розсуд із числа персоналу, безпосередньо підпорядкованого такому членові ради на відповідній посаді;
2) уповноважена особа, яка делегується до складу ради за представницьким принципом від неурядових секторів, визначається (обирається) одночасно з основним представником;
3) уповноважена особа виконує свої функції на постійній основі (допоки не буде призначено чи обрано іншу уповноважену особу для відповідного члена ради);
4) уповноважена особа користується правом виконувати всі функції члена ради, крім функцій заступника голови ради;
5) член ради та його уповноважена особа мають у раді один голос, причому в разі одночасного голосування члена ради та його уповноваженої особи з одного й того ж самого питання враховується голос члена ради.
VI. Організація роботи координаційної ради
1. Формою роботи ради є її засідання.
2. Чергові засідання проводяться не рідше ніж один раз на квартал, тобто щонайменше чотири рази на рік.
3. Позачергові засідання проводяться в разі потреби та можуть ініціюватися будь-ким із членів ради, шляхом відповідного звернення з обґрунтуванням до голови ради або ради в цілому в режимі електронної комунікації.
4. Засідання ради є правомочним, якщо на ньому присутня більшість від її номінального представницько-посадового складу.
5. Очне засідання допустимо проводити з елементом дистанційної участі, тобто з наданням окремим членам ради можливості брати участь у засіданні з використанням технічних засобів.
6. Члени ради зобов’язані брати участь у її засіданнях особисто або через своїх уповноважених осіб.
7. На засіданні ради головує її голова або за дорученням голови, заступник голови.
8. Організаційну та програмну підготовку засідання координує та забезпечує секретар ради у взаємодії з головою ради та його заступником, а також із суб’єктами (особами), залученими до розгляду окремих питань порядку денного.
9. Рішення ради:
1) приймається більшістю голосів її членів, зареєстрованих на засіданні;
2) оформлюються протоколом, який підписують особа, що головувала на засіданні (голова ради або його заступник), та секретар ради.
10. Рішення ради, які передбачають певні дії на їх виконання з боку зацікавлених сторін, мають рекомендаційний характер і реалізовуються, зокрема, шляхом:
1) прийняття розпорядчих актів тим суб’єктом, рішенням якого утворено раду, або відповідним органом місцевого самоврядування;
2) вжиття практичних кроків з реалізації рішень координаційної ради.
11. З метою попередження виникнення конфліктів інтересів рада розробляє власну політику щодо уникнення конфліктів інтересів, на основі політики прийнятої обласною радою, Національною радою з урахуванням рекомендацій Глобального фонду.
12. Рада здійснює контроль за виконанням своїх рішень через секретаря ради та/або інших уповноважених радою осіб, і розглядає стан виконання своїх рішень на кожному засіданні ради за потребою та відповідно до встановлених строків виконання прийнятих радою рішень.
13. У контексті регламентації своєї діяльності рада має право:
1) ініціювати зміни до цього Положення;
2) розробити та затвердити на своєму засіданні регламент роботи ради.
Начальник управління освіти, культури,
охорони здоров’я та спорту
райдержадміністрації Оксана КОНДРАТЮК
Додаток
до розпорядження голови
райдержадміністрації
19.11.2021 № 358
Склад
районної координаційної ради з питань протидії туберкульозу
та ВІЛ-інфекції/СНІДу
Заступник голови районної державної адміністрації, відповідно до функціональних обов’язків, голова координаційної ради
Лікар-фтизіатр КНП «Сарненська ЦРЛ» Сарненської міської ради (за згодою), заступник голови координаційної ради
Головний спеціаліст відділу охорони здоров’я управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту райдержадміністрації, секретар координаційної ради
Завідувач сектору інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю райдержадміністрації
Начальник управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту райдержадміністрації
Начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації
Начальник фінансового управління райдержадміністрації
Начальник служби у справах дітей райдержадміністрації
Начальники відділів міських, селищних, сільських рад району до повноважень яких віднесено питання охорони здоров’я (за згодою)
Заступник начальника Сарненського районного відділу поліції ГУНП в Рівненській області
Керівники закладів охорони здоров’я міських, селищних, сільських рад Сарненського району (за згодою)
Керівник Сарненського міжрайонного відділу ДУ «Рівненський обласний лабораторний центр МОЗ України» (за згодою)
Керівник корпорації «Братерство без кордонів» (за згодою).
По одному представнику від:
благодійної організації, яка працює в галузі профілактики та відповіді на поширення соціально-значущих хвороб (за згодою)
громадських організацій людей, які живуть з ВІЛ-інфекцією (за згодою)
2
громадських організацій, які працюють у галузі відповіді на поширення туберкульозу (за згодою)
громадських організацій ВІЛ-позитивних жінок (за згодою)
спільноти людей, які живуть з туберкульозом (за згодою)
релігійні організації (за згодою).
Начальник управління освіти, культури,
охорони здоров’я та спорту
райдержадміністрації Оксана КОНДРАТЮК