Також дивіться новини на facebook.com

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Селищенської сільської ради ” Про визначення мінімальної вартості місячної оренди 1 квадратного метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб на території Селищенської сільської ради ”

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв”язати шляхом державного регулювання.

Відповідно до пункту 24 статті 26 Закону України ” Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України ” Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, постанови Кабінету Міністрів України від 20 листопада 2003 року № 1787 ” Про затвердження методики визначення мінімальної суми орендного платежу за нерухоме майно фізичних осіб”, Наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13 липня 2009 року № 285 ” Про прогнозовані середньорічні показники опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України на 2010 рік “, органи місцевого самоврядування визначають мінімальну вартість місячної оренди 1 квадратного метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб на території сільської ради.

Даним проектом рішення сільської ради пропонується визначити мінімальну вартість місячної оренди 1 квадратного метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб на території Селищенської сільської ради, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.11.2003 року № 1787 ” Про затвердження методики визначення мінімальної суми орендного платежу за нерухоме майно фізичних осіб”, Наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.07.2009 року № 285 ” Про прогнозовані середньорічні показники опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України на 2010 рік”.

2. Визначення цілей державного регулювання.

Ціллю прийняття цього регуляторного акту є затвердження розрахунку визначення мінімальної місячної оренди 1 квадратного метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб на території сільської ради та отримання до бюджету сільської ради відповідних надходжень.

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей.

Альтернативи щодо вирішення проблеми немає, оскільки відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.11.2003 року № 1787 ” Про затвердження методики визначення мінімальної суми орендного платежу за нерухоме майно фізичних осіб” органи місцевого самоврядування визначають мінімальну вартість місячної оренди 1 квадратного метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб з урахуванням податку на додану вартість.
Обраний спосіб:
- відповідає вимогам чинного законодавства.,
- забезпечує досягнення цілей державного регулювання.,
- забезпечує реалізацію принципів державної регуляторної політики.,
- встановлює вартість місячної оренди 1 квадратного метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб на території сільської ради.

4. Опис механізмів і заходів, які забезпечать розв”язання проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта.

Згідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.11.2003 року № 1787 ” Про затвердження методики визначення мінімальної суми орендного платежу за нерухоме майно фізичних осіб” місцеві ради визначають мінімальну вартість 1 квадратного метра нерухомого мана фізичних осіб на території сільської ради. Зробити це можливо за рахунок прийняття відповідного рішення сільської ради.
Тому, вирішення проблеми щодо визначення мінімальної вартості 1 квадратного метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб на території сільської ради пропонується шляхом прийняття рішення Селищенської сільської ради ” Про визначення мінімальної вартості місячної оренди 1 квадратного метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб на території Селищенської сільської ради”.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей в разі прийняття регуляторного акта.

Прийняття регуляторного акту забезпечить належне справляння місячної оренди 1 квадратного метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб на території сільської ради та надходження зазначених платежів до бюджету в прогнозованих обсягах.
Для впровадження вимог цього регуляторного акта не потрібно додаткових витрат з бюджету.

6. Очікувані результати від прийняття регулярного акта.

Визначення очікуваних результатів прийняття запровадженого рішення припускає наведення аналізу вигод та витрат, які виникають у фізичних осіб, на яких поширюється дія даного регуляторного акту. Даний регуляторних акт певним чином впливає на інтереси фізичних осіб, органів державної податкової служби та місцевого самоврядування.
Для визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта, що виникнуть у фізичних осіб, на яких поширюється його дія, нижче наведена таблиця аналізу вигод та витрат, яка визначає результати прийняття запропонованого проекту рішення.

Таблиця вигід та витрат

Сфера впливу Вигоди Витрати
Інтереси органів
місцевого самоврядування. Акти законодавства Селищенської сільської ради з питань визначення мінімальної вартості місячної оренди 1 квадратного метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб на території Селищенської сільської ради відповідатимуть вимогам чинного законодавства..
- створення позитивного іміджу влади.,
- збільшення надходжень до сільського бюджету..
відсутні
Інтереси органів державної податкової служби - застосовуватимуть у роботі акти законодавства Селищенської сільської ради, які відповідатимуть вимогам чинного законодавства..
- збільшення надходжень до сільського бюджету. Відсутні
Інтереси платників податків і зборів.
- забезпечення інтересів територіальної громади сільської ради.

7.Строк дії регуляторного акту.

Строк дії регуляторного акту не обмежений, якщо інше не буде передбачено законом.

7. Показники ефективності регуляторного акта.

1.Надходження коштів до місцевого бюджету.

1. Кількість платників збору ( в розрізі місцевих податків і зборів).
2. Розмір коштів і час, що витрачатимуться фізичні особи, пов”язаних з виконанням вимог регуляторного акту.
3. Рівень поінформованості фізичних осіб з основних положень регуляторного акту.

8. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.

Для відстежень буде застосовано аналіз даних бюджетної та податкової звітності.

Під час прийняття регуляторного акту, у встановлені чинним законодавством строки та на врегулювання яких спрямована дія акта, проводитиметься базове відстеження результативності дії акту.

Не пізніше двох років після набрання чинності регуляторним актом, з метою оцінки ступеня досягнення цим актом визначених цілей, буде здійснене повторне відстеження результативності дії акту.

Кожні 3 роки з моменту виконання заходів щодо проведення повторного відстеження результативності дії акту, при умові його чинності, проводитиметься періодичне відстеження результативності цього акту.

Зауваження та пропозиції приймаються протягом місяця з дня оприлюднення у письмовому вигляді за адресою: Селищенська сільська рада, 34552 с. Селище, вул.. 40-річчя Перемоги,2