- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
Аналіз регуляторного впливудо рішення Стрільської сільської ради «Про затвердження ставок земельного податку».
Добавлено Адміністратор Чт, 24/02/2011 - 03:00
1.Визначення та аналіз проблеми ,яку буде розв»язано шляхом державного регулювання.
Сплата земельного податку за земельні ділянки здійснюється власниками,користувачами у
відповідності до ставок земельного податку,які визначаються даним регуляторним актом,
відповідно до Податкового кодексу .Даний проект регуляторного акта пропонується ввести з метою
впровадження відкритих економічних методів в регулюванні земельних відносин ,залучення додаткових коштів до місцевого бюджету з метою виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку населених пунктів Стрільської сільської ради.
2.Ціль державного регулювання.
Ціллю державного регулювання є забезпечення стабільності місцевого бюджету за рахунок
залучених коштів.
3.Альтернативні способи досягнення встановлених цілей.
Альтернативних способів досягнення встановлених цілей немає.
4.Механізм,який пропонується застосовувати для розв»язання проблеми і відповідні заходи.
Представленим проектом регуляторного акта,передбачається встановлення ставок земельного
податку за користування земельними ділянками,які перебувають у власності,користуванні юридичних і фізичних осіб в межах населених пунктів Стрільської сільської ради. (с.Стрільськ,
с.Маслопуща).
5.Обгрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття регуляторного
акта.
Запропонований проект регуляторного акта є обґрунтованим,встановлені чіткі ставки земельного
податку,по кожному визначене цільове та функціональне призначення земельної ділянки.
6.Очікувані результати прийняття акта.
Таблиця вигод та витрат
Сфера впливу Вигоди Витрати
Інтереси органів місцевого самоврядування залучення додаткових коштів до місцевого бюджету
Сплата земельного податку за земельні ділянки здійснюється власниками,користувачами у
відповідності до ставок земельного податку,які визначаються даним регуляторним актом,
відповідно до Податкового кодексу .Даний проект регуляторного акта пропонується ввести з метою
впровадження відкритих економічних методів в регулюванні земельних відносин ,залучення додаткових коштів до місцевого бюджету з метою виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку населених пунктів Стрільської сільської ради.
2.Ціль державного регулювання.
Ціллю державного регулювання є забезпечення стабільності місцевого бюджету за рахунок
залучених коштів.
3.Альтернативні способи досягнення встановлених цілей.
Альтернативних способів досягнення встановлених цілей немає.
4.Механізм,який пропонується застосовувати для розв»язання проблеми і відповідні заходи.
Представленим проектом регуляторного акта,передбачається встановлення ставок земельного
податку за користування земельними ділянками,які перебувають у власності,користуванні юридичних і фізичних осіб в межах населених пунктів Стрільської сільської ради. (с.Стрільськ,
с.Маслопуща).
5.Обгрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття регуляторного
акта.
Запропонований проект регуляторного акта є обґрунтованим,встановлені чіткі ставки земельного
податку,по кожному визначене цільове та функціональне призначення земельної ділянки.
6.Очікувані результати прийняття акта.
Таблиця вигод та витрат
Сфера впливу Вигоди Витрати
Інтереси органів місцевого самоврядування залучення додаткових коштів до місцевого бюджету
відсутні
Інтереси суб»єктів господарювання та населення покращення життєзабезпечення та життєдіяльності комунальних установ,які фінансуються за рахунок сільського бюджету відсутні
7.Обгрунтування запропонованого строку дії акта.
Строк дії даного акта-до перегляду ставок земельного податку Стрільською сільською радою.
8.Заходи,за допомогою яких здійснюється відстеження результативності регуляторного акта.
Показники результативності дії рішення Стрільської сільської ради не можуть бути виражені у числовій формі у зв»язку з тим,що метою розробки даного акту є виконання вимог чинного законодавства.
До показників результативності дії акту можна віднести:
-обсяг надходжень від сплати податку за землю до бюджету Стрільської сільської ради.
Дія рішення поширюється на платників земельного податку у населених пунктах Стрільської
сільської ради (с.Стрільськ,с.Маслопуща),визначити яких на даний час не вбачається можливим.
У відповідності до ч.5 ст.12 Закону України від 11.09.2003 р № 1160-ІУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» рівень поінформованості суб»єктів господарювання з основних положень рішення визначається кількістю осіб,що:
а) ознайомляться з зазначеним рішенням на офіційному сайті Сарненської державної районної адміністрації за результатами оприлюднення;
б) ознайомляться із зазначеним рішенням і отримають інформацію щодо його основних положень в
ДПІ у Сарненському районі;
в) отримають регуляторний акт за запитами до органів місцевого самоврядування;
г) отримають регуляторний акт або інформацію щодо основних його положень іншими шляхами.
9.Заходи,за допомогою,яких здійснюється відстеження результативності регуляторного акта.
Для відстежень буде застосовано аналіз даних бюджетної та податкової звітності.
Під час прийняття регуляторного акта,у встановленому чинним законодавством строки,Фінансовим управлінням з метою оцінки стану суспільних відносин,на врегулювання яких спрямована дія акта,проводиться базове відстеження результативності дії акта.