Також дивіться новини на facebook.com

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Стрільської сільської ради «Про затвердження Положення про місцеві податки і збори по Стрільській сільській раді.

1.Проблема,яку передбачається розв»язати шляхом державного регулювання.
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,ст.12
Податкового кодексу України повноваження щодо встановлення місцевих податків і зборів
покладені на органи місцевого самоврядування.Необхідність затвердження нових Положень
про місцеві податки і збори обумовлено прийняттям Податкового кодексу України(від
02 грудня 2010 року № 2755-УІ),яким реформується діюча наразі система справляння
місцевих податків і зборів в Україні.
До набрання чинності цим Кодексом справляння місцевих податків і зборів по Стрільській
сільській раді регламентувалось Положенням про місцеві податки і збори затверджене
рішенням Стрільської сільської ради № 524 від 21.05.2010 року (із змінами та доповненнями).
Згідно зазначеного рішення,яке було прийнято відповідно до Декрету Кабінету Міністрів
України «Про місцеві податки і збори»,по Стрільській сільській раді було встановлено
такі податки і збори:комунальний податок,ринковий збір,збір за видачу дозволу на розміщення
об»єктів торгівлі.
Натомість Податковим кодексом передбачені наступні місцеві податки і збори:збір за
провадження деяких видів підприємницької діяльності.
Даним проектом рішення Стрільської сільської ради пропонується затвердити Положення
про місцеві податки і збори,відповідно до ст.10 Податкового кодексу України.
2.Цілі державного регулювання.
Ціллю прийняття цього регуляторного акту є встановлення по Стрільській сільській раді
місцевих податків і зборів відповідно до визначеного Податковим кодексом переліку і в межах
визначених ним граничних розмірів ставок та отримання до бюджету Стрільської сільської
ради відповідних надходжень.
3.Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей.
Альтернативи щодо вирішення даної проблеми немає,оскільки відповідно до Податкового
кодексу України органи місцевого самоврядування самостійно встановлюють і визначають
порядок сплати місцевих податків і зборів відповідно до переліку і в межах установлених
граничних розмірів ставок.
Обраний спосіб:
-відповідає вимогам чинного законодавства;
-забезпечує досягнення цілей державного регулювання;
-забезпечує реалізацію принципів державної регуляторної політики;
повністю відповідає потребам у вирішенні проблем;
-встановлює порядок нарахування і сплати та розміри ставок місцевих податків і зборів,що над-
ходять до сільського бюджету.
4.Опис механізмів і заходів,які забезпечать розв»язання проблеми шляхом прийняття
запропонованого регуляторного акта.
Згідно Податкового кодексу України до повноважень сільських рад належить прийняття
рішення про встановлення місцевих податків і зборів.Зробити це можливо за рахунок прийняття
відповідного рішення Стрільської сільської ради.
Тому вирішення проблеми щодо врегулювання питань справляння місцевих податків і зборів
на території Стрільської сільської ради пропонується шляхом прийняття рішення Стрільської
сільської ради «Про затвердження Положення про місцеві податки і збори по Стрільській
сільській раді».
Запропонований спосіб досягнення цілей є єдиним і безумовним шляхом вирішення
проблеми і грунтується на загальнообов»язковості виконання всіма учасниками правовідносин
у системі оподаткування норм зазначеного рішення.
Після прийняття зазначеного рішення акти законодавства Стрільської сільської ради з питань
оподаткування відповідатимуть вимогам чинного законодавства.
5.Обгрунтування можливості досягнення визначених цілей в разі прийняття
регуляторного акту.
Прийняття цього регуляторного акту забезпечить належне справляння місцевих податків і
зборів по Стрільській сільській раді та надходження зазначених платежів до бюджету в
прогнозованих обсягах.
Для адміністрування процесу немає необхідності створювати нові робочі місця.Для
впровадження вимог цього регуляторного акта не потрібно додаткових витрат з бюджету.
6.Очікувані результати від прийняття регуляторного акта.
Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого рішення припускає наведення
аналізу вигод та витрат,які виникають у різних груп суб»єктів,на яких поширюється дія даного
регуляторного акту.Даний регуляторний акт певним чином впливає на інтереси платників
податків і зборів ,органів державної податкової служби та місцевого самоврядування.
Для визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта,що
виникнуть у різних груп суб»єктів ,на яких поширюється його дія,нижче наведена таблиця
аналізу вигод та витрат,яка визначає результати прийняття запропонованого проекту
рішення.
Таблиця вигод та витрат
Сфера впливу Вигоди Витрати
Інтереси органів місцевого самоврядування -акти законодавства Стрільської сільської ради з питань оподаткування місцевими податками і зборами по Стрільській сільській раді відповідатимуть вимогам чинного законодавства;
-створення позитивного іміджу влади;
-мобілізація податків і зборів до міського бюджету.

відсутні
Інтереси органів державної податко-
вої служби -застосовуватимуть у роботі акти законодавства Стрільської сільської ради з питань оподаткування,які відповідатимуть вимогам чинного законодавства;
-мобілізація податків і зборів до міського бюджету.
відсутні
Інтереси платників податків і зборів -скорочення переліку місцевих податків і зборів по Стрільській сільській раді;
-забезпечення інтересів територіальної громади сіл. відсутні

7.Строк дії регуляторного акта.
Строк дії регуляторного акту необмежений,якщо інше не буде передбачено законом.
8.Показники ефективності регуляторного акта.
1.Надходження від сплати місцевих податків і зборів за видами податків і зборів.
2.Кількість платників місцевих податків і зборів (в розрізі місцевих податків і зборів).
3.Розмір коштів і час ,що витрачатимуться платниками податків,пов»язаних з виконанням
вимог регуляторного акта.
4.Рівень поінформованості платників податків з основних положень регуляторного акта.
5.Кількість придбаних патентів на здійснення торговельної діяльності та діяльності з
надання платних послуг.
9.Визначення заходів ,за допомогою яких буде здійснюватись відстеження регуляторного
акта.
Для відстежень буде застосовано аналіз даних бюджетної та податкової звітності.
Під час прийняття регуляторного акта,у встановлені чинним законодавством строки на
врегулювання яких спрямована дія акта,проводитиметься базове відстеження результативності
дії акту.
Не пізніше двох років після набрання чинності регуляторним актом,з метою оцінки ступеня
досягнення цим актом визначених цілей,буде здійснене повторне відстеження результатив-
ності дії акта.
Кожні три роки з моменту виконання заходів щодо проведення повторного відстеження
результативності дії акта,при умові його чинності,проводитиметься періодичне відстеження
результативності цього акта.
Зауваження та пропозиції приймаються протягом місяця з дня оприлюднення
у письмовому та електронному вигляді за адресою:

Стрільська сільська рада Сарненського арйону,Рівненської області:
34512,с.Стрільськ,вул.Чапленка,10,тел..95-2-32,факс-95-2-20.