- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
Щодо ринку земель
Добавлено Адміністратор Ср, 29/06/2011 - 12:59
Україна — далеко не перша і не єдина країна у світі, якій доводиться проводити земельну реформу. Завдання земельної реформи — підняти добробут села, перетворити аграрну галузь на прибутковий бізнес, а фермерські господарства — на успішні підприємства зі сталим доходом. Це можливо за умови, якщо селяни стануть справжніми власниками паїв, а земля буде не лише родючим чорноземом, а й фінансовою цінністю.
Цивілізований ринок землі - це єдиний спосіб відібрати ефективного власника землі і залучити інвестиції, які принесуть Україні нові технології і забезпечать достойний рівень життя селян.
В українців склалися різні стереотипи земельної реформи, а відтак — і ставлення до неї. Однак думки всіх громадян збігаються в одному — на селі мають відбутися принципові зміни. Урядові експерти, вивчивши світовий досвід, а також ситуацію в аграрній сфері, запропонували пакет пропозицій, фактично — комплекс якісних змін в аграрному секторі. Іншими словами — нинішня реформа реалізує більшість тих очікувань, які сформувалися в аграріїв. Тому на даному етапі дуже важливим являється розвінчати ті міфи та негативні стереотипи, що склалися в суспільстві.
Над питанням «Кому володіти сільськогосподарськими угіддями?» замислювалися у багатьох державах, де сільське господарство успішно функціонує. Обмеження на володіння сільгоспугіддями для іноземців тією чи іншою мірою є в більшості країн світу. Так, у Європейському Союзі право на купівлю землі поширюється тільки на громадян країн ЄС, стосовно до всіх інших встановлюються жорсткі перепони. Аналогічним шляхом планує піти і Україна.
Кабінет Міністрів України 20 червня 2011 року схвалив розроблений Міністерством аграрної політики та продовольства законопроект "Про ринок землі". Найближчим часом планується, що він буде направлений на розгляд Верховної Ради України.
За цим законом майже 7 мільйонів власників сільськогосподарської землі (паїв) отримають право розпоряджатися своєю землею.
Відповідно до положень законопроекту, купувати землі сільськогосподарського призначення зможуть лише громадяни України, фермерські господарства, держава в особі Державного агентства земельних ресурсів України або територіальні громади в особі відповідних органів місцевого самоврядування. Іноземні громадяни чи держави купувати сільськогосподарські землі не зможуть.
Водночас законопроект визначає відповідальність власника за землю.
Планується завершення інвентаризації землі, видачідержавних актів, розмежування земель державної та комунальної власності, впроваджуватиметься нова ринкова оцінка землі. Крім того буде заборонено надмірну концентрацію землі в одних руках, що унеможливить монополізм і чийсь диктат селянам. Законопроект попереджає також спекулятивний перепродаж земель. До того ж консолідація земель не дозволить "розривати"господарства на технологічно безсилі наділи.
Планується завершення інвентаризації землі, видачідержавних актів, розмежування земель державної та комунальної власності, впроваджуватиметься нова ринкова оцінка землі. Крім того буде заборонено надмірну концентрацію землі в одних руках, що унеможливить монополізм і чийсь диктат селянам. Законопроект попереджає також спекулятивний перепродаж земель. До того ж консолідація земель не дозволить "розривати"господарства на технологічно безсилі наділи.
Прицьому ефективність господарювання, підтримання родючості грунтів контролюватиме держава і суспільство.
Враховуючи актуальність та важливість для суспільства Закону України "Про ринок земель", планується що Верховна Рада розгляне його після проведених консультацій із суспільством, власниками землі, з владою і громадянами. Доречно зауважити, що обговорення законопроекту "Про ринок земель" з громадянами нашого району вже відбулися в усіх адміністративно-територіальних утвореннях. За їх результатами були систематизовані та направлені до обласної держадміністрації висловлені громадянами пропозиції для врахування при прийнятті вищезгаданого закону.
Передбачається, що Закон України «Про ринок земель» буде розглянутий Верховною Радою України та введений в дію восени 2011 року, що дозволить запровадити ринковий обіг земель сільськогосподарського призначення з 1 січня 2012 року.
Роман Зінчик,
начальник управління Держкомзему
у Сарненському районі Рівненської област
»
- Запис користувача: Адміністратор
- Login to post comments