- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
Аналіз регуляторного впливу
Добавлено Адміністратор Чт, 01/12/2011 - 21:09
« Про встановлення розміру ставок єдиного податку на 2012 рік»
1.Проблема,яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.
Збільшення потенційних джерел надходжень до дохідної частини бюджету сільської ради ,збалансування інтересів територіальної громади та суб’єктів господарювання,приведення ставок єдиного податку у відповідність до чинного законодавства. Підставою для здійснення регулювання зазначеного питання є : Бюджетний кодекс України,підрозділ 8 розділ ХХ Податкового кодексу України, Указ Президента України № 727 « Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва», п.1 ст. 14 розділу 1У Декрету Кабінету міністрів 92 « Про прибутковий податок з громадян», Закону України від 04.11.11 № 4014 « Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо спрощеної системи оподаткування обліку та звітності»,Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні»,закону України « Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності». Відповідно до вказаних законодавчих актів проблема може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів.
2.Цілі державного регулювання.
Метою регулювання є оптимізація ставок єдиного податку за здійснення підприємницької діяльності з урахуванням балансу інтересів територіальної громади та суб’єктів господарювання.
3.Механізм,який застосовується для розв’язання проблем,і відповідні заходи.
Цим проектом рішення Кузьмівської сільської ради передбачено врегулювати ставки єдиного податку для підприємців сільської ради й привести їх у відповідність до чинного законодавства.
4.Обгрунтування терміну дії регуляторного акта.
Запропонований проект рішення сільської ради встановлюється строком на 1 рік ( 2012) з можливістю внесення до нього змін чи відміни його у випадку зміни чинного законодавства та з інших поважних причин або подовження його строку дії.
5.Визначення показників результативності регуляторного акта.
Цей регуляторний акт окремо визначених показників не матиме. З його прийняттям взагалі упорядковується механізм встановлення ставок єдиного податку на території Кузьмівської сільської ради. Проте опосередкованими показниками результативності регуляторного акта є : розмір надходжень від сплати єдиного податку з прийняттям цього регуляторного акта; кількість суб’єктів господарювання,на яких поширюватиметься дія акта; рівень проінформованості суб’єктів господарювання з основних положень акта.
6.Визначення заходів,за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта.
З метою відстеження результативності регуляторного акта виконавчий апарат сільської ради проводитиме відстеження динаміки зміни кількісних показників,що вказані вище. Стосовно регуляторного акта послідовно здійснюватиметься базове та повторне відстеження його результативності шляхом використання статистичних та аналітичних даних. Періодичне відстеження результативності регуляторного акта не здійснюватиметься. У випадку ,коли визначений строк дії регуляторного акта подовжиться,то періодичне відстеження здійснюватиметься раз на кожні три роки,починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.
Зауваження та пропозиції від суб’єкта господарювання приймаються впродовж місяця за адресою : 34561,Рівненська область, Сарненський район, с.Кузьмівка вул.Кузнецова ,83,виконавчий комітет,тел. 4-31-42
1.Проблема,яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.
Збільшення потенційних джерел надходжень до дохідної частини бюджету сільської ради ,збалансування інтересів територіальної громади та суб’єктів господарювання,приведення ставок єдиного податку у відповідність до чинного законодавства. Підставою для здійснення регулювання зазначеного питання є : Бюджетний кодекс України,підрозділ 8 розділ ХХ Податкового кодексу України, Указ Президента України № 727 « Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва», п.1 ст. 14 розділу 1У Декрету Кабінету міністрів 92 « Про прибутковий податок з громадян», Закону України від 04.11.11 № 4014 « Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо спрощеної системи оподаткування обліку та звітності»,Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні»,закону України « Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності». Відповідно до вказаних законодавчих актів проблема може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів.
2.Цілі державного регулювання.
Метою регулювання є оптимізація ставок єдиного податку за здійснення підприємницької діяльності з урахуванням балансу інтересів територіальної громади та суб’єктів господарювання.
3.Механізм,який застосовується для розв’язання проблем,і відповідні заходи.
Цим проектом рішення Кузьмівської сільської ради передбачено врегулювати ставки єдиного податку для підприємців сільської ради й привести їх у відповідність до чинного законодавства.
4.Обгрунтування терміну дії регуляторного акта.
Запропонований проект рішення сільської ради встановлюється строком на 1 рік ( 2012) з можливістю внесення до нього змін чи відміни його у випадку зміни чинного законодавства та з інших поважних причин або подовження його строку дії.
5.Визначення показників результативності регуляторного акта.
Цей регуляторний акт окремо визначених показників не матиме. З його прийняттям взагалі упорядковується механізм встановлення ставок єдиного податку на території Кузьмівської сільської ради. Проте опосередкованими показниками результативності регуляторного акта є : розмір надходжень від сплати єдиного податку з прийняттям цього регуляторного акта; кількість суб’єктів господарювання,на яких поширюватиметься дія акта; рівень проінформованості суб’єктів господарювання з основних положень акта.
6.Визначення заходів,за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта.
З метою відстеження результативності регуляторного акта виконавчий апарат сільської ради проводитиме відстеження динаміки зміни кількісних показників,що вказані вище. Стосовно регуляторного акта послідовно здійснюватиметься базове та повторне відстеження його результативності шляхом використання статистичних та аналітичних даних. Періодичне відстеження результативності регуляторного акта не здійснюватиметься. У випадку ,коли визначений строк дії регуляторного акта подовжиться,то періодичне відстеження здійснюватиметься раз на кожні три роки,починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.
Зауваження та пропозиції від суб’єкта господарювання приймаються впродовж місяця за адресою : 34561,Рівненська область, Сарненський район, с.Кузьмівка вул.Кузнецова ,83,виконавчий комітет,тел. 4-31-42
Прикріплене | Розмір |
---|---|
СТАВКИ 2012село.doc | 159.5 кб |