- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
Сарненська МР ВД РОВ ФСС з тимчасової втрати працездатності інформує
Добавлено Адміністратор Вт, 21/02/2012 - 18:39
Внесено зміни до Положення про комісію (уповноваженого) підприємства, установи, організації із загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням.
Постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 16.11.2011 р. № 54 внесено зміни до Положення про комісію (уповноваженого) підприємства, установи, організації із загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, затвердженого постановою правління Фонду від 23.06.2008 р. № 25 .
Серед нововведень звернемо увагу на такі. Абзацом другим п.п. 1.4.1 розділу I тепер визначено, що на підприємствах, в установах, організаціях, де нарахування і виплата заробітної плати, а також виплата матеріального забезпечення по соціальному страхуванню та надання соціальних послуг здійснюються централізовано, створюється центральна комісія із соціального страхування підприємства, установи, організації . При цьому тепер не передбачається створення комісії із соціального страхування підрозділу підприємства на зазначених вище підприємствах, в установах, організаціях. У зв’язку з цим виключено п.п. 3.4.1–3.4.9 та п. 3.5, в яких прописано повноваження комісії із соціального страхування підрозділу підприємства і зазначено, що центральна комісія підприємства створюється відповідно до абз. 2 п.п. 1.4.1 розділу I. Права й обов’язки, повноваження та організація роботи центральної комісії підприємства визначені розділами II–IV.. Відповідно до змін комісія (уповноважений) із соціального страхування підприємства зобов’язана перевіряти не тільки підставу і правильність видачі листків непрацездатності, але й правильність їх заповнення.
Також змінено форму Протоколу засідання комісії із соціального страхування (рішення уповноваженого).
Постанова зареєстрована в Міністерстві юстиції України 31.01.2012 року.
Прикріплене | Розмір |
---|---|
Постанова.doc | 64 кб |
»
- Запис користувача: Адміністратор
- Login to post comments