- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
Почути кожного
Добавлено Адміністратор Пт, 05/02/2010 - 15:26
Одним з основних напрямків діяльності Рівненської обласної державної адміністрації є забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення, оскарження дій (бездіяльності) органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, відновлення порушених прав і законних інтересів громадян. Звернення громадян до ОДА та її структурних підрозділів відіграють особливу роль у забезпеченні постійного зв‘язку між керівництвом області та громадянами, вирішення важливих проблем як окремої людини, так і всіх мешканців нашого краю в цілому, реалізації конституційних прав і свобод людини і громадянина. Ось чому це важливе питаннязнаходиться на постійному контролі в керівництва області. Сьогодні на наші запитання відповідає заступник голови постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при облдержадміністрації, заступник голови ОДА, керівник апарату облдержадміністрації Андрій Лавренчук.
- Андрію Олександровичу, як загалом організована робота зі зверненнями громадян в Рівненській області?
- Для забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення Рівненською облдержадміністрацією вжито ряд заходів. Відділ роботи зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації щомісячно забезпечує підготовку матеріалів за зверненнями, взятими на контроль органами влади вищого рівня, повторними та колективними зверненнями, вирішення яких потребує розгляду постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при облдержадміністрації.
Голови постійнодіючих комісій з питань розгляду звернень громадян при районних державних адміністраціях впродовж відповідного періоду згідно з положенням про комісію забезпечуютьпроведення в районах засідання комісій не рідше одного разу на місяць.
Протягом 2008 та 2009 років проведено, зокрема, 21 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при облдержадміністрації, на яких розглянуто стан вирішення 33 питань, пов’язаних із зверненнями громадян, що перебувають на контролі у Президента України, Службі з питань звернень громадян Секретаріату Президента України та Секретаріату Кабінету Міністрів України.
- Які питання найчастіше розглядаються на таких засіданнях?
- Їх безліч. Заслухуються доповідічленів комісії про щорічнізвіти голів райдержадміністрацій, міських голів, керівників структурних підрозділів облдержадміністрації про підсумки роботи із зверненнями громадян, про виконання доручень голови комісії; звіти голів райдержадміністрацій щодо виконання доручень Президента України за зверненнями громадян, розглядаємо контрольні звернення від СПУ, КМУ та інших центральних органів влади; інформації міських голів, начальників обласних та міських управлінь та відділів тощо.
До прикладу, на останньому засіданні постійно діючої комісії було рекомендовано припинити розгляд 8 звернень громадян, а також звернуто увагу голів Рокитнівської, Володимирецької, Дубровицької, Здолбунівської райдержадміністрацій, першого заступника голови Зарічненської райдержадміністрації на збільшення кількості звернень багатодітних сімей до облдержадміністрації, органів влади вищого рівня.Голові Здолбунівської райдержадміністрації вказано на надання комісії недостовірних даних, аголові Дубровицької райдержадміністрації -на незабезпечення виконання доручення голови комісії.
- Яким чином відбувається реагування органів влади на справедливі звернення і скарги громадян?
- Судіть самі. Згідно із зверненнями голова постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, ким є голова ОДА Віктор Матчук, доручив підготувати і відповідно було надіслано листи до: Кабінету Міністрів України щодо виділення коштів на придбання квартир для сімей, у яких виховуються діти - інваліди, інвалідність яких пов'язана з наслідками аварії на Чорнобильській АЕС; Президентові Національної Атомної Енергетичної Компанії “Енергоатом“ Коврижкіну Ю.Л. щодо виділення квартир Рівненською АЕС для сімей, у яких виховуються діти-інваліди, інвалідність яких пов'язана з наслідками аварії на Чорнобильській АЕС з числа сімей, батьки яких працюють чи працювали на відокремленому підрозділі “Рівненської АЕС“; Прем’єр - міністру України Тимошенко Ю.В. щодо спрощення механізму розгляду матеріалів про присвоєння почесного звання України “Мати-героїня“ та прискорення прийняття постанови Кабінету Міністрів України, що передбачає розроблення та затвердження порядку виплати одноразової допомоги жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня“, з метою зняття соціальної напруги серед багатодітних сімей області та зменшення кількості звернень до органів влади вищого рівня; Кабінету Міністрів України, Верховній Раді України щодо фінансового забезпечення гарантій, передбачених законодавством, за рішеннями судів; Кабінету Міністрів України, Верховній Раді України з вимогою постійно діючої комісії на законодавчому рівні врегулювати питання стосовно забезпечення гарантій, передбачених Законом України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи"; Кабінету Міністрів України, Верховній Раді України з вимогою постійно діючої комісії на законодавчому рівні врегулювати питання стосовно фінансового забезпечення гарантій, передбачених Законом України “Про соціальний захист дітей війни“.
Також було підготовлено тридоручення голови облдержадміністрації за підсумками щорічних звітів голів райдержадміністрацій, особистих доповідей міських голів міст обласного значення, керівників структурних підрозділів про стан роботи із зверненнями громадян.
Крім того, було дано доручення голови постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян щодо медичного забезпечення дітей, хворих на муковісцидоз, а також підготовлено лист-звернення до молокопереробних підприємств, що здійснюють заготівлю молокосировини на території області, щодо правомірності формування цін за поставлене на переробку молоко підсобних господарств населення тощо.
За зверненнями громадян було перевірено: дотримання черги розподілу житла в Кузнецовському міськвиконкомі та у обласному відділі у справах захисту населення від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС;роботу Здолбунівської райдержадміністрації, окремих її структурних підрозділів, районних організацій та виконавчих комітетів сільських, селещної рад з питань забезпечення виконання вимог Закону України “Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 відповідно до подання прокурора Здолбунівського району.
Занаслідками розгляду звернень громадян було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян до Президента України, Уряду та заслухано звіти керівників структурних підрозділів райдержадміністрацій, особисті доповіді сільських, селищних, міських голів про роботу із зверненнями громадян на засіданнях постійно діючих комісій з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністраціях.
- Ви сказали, що робота зі зверненнями громадян є вкрай важлива. Але чиновники на місцях не завжди мають належну підготовку до такої роботи. Що робиться в області для підвищення їхньої кваліфікації?
- Справді, підготовка кадрів – ще один напрямок роботи нашої комісії. Зокрема, було проведено семінар-нараду для керівників структурних підрозділів райдержадміністрацій, міськвиконкомів, територіальних міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, сільських, селищних та міських голів, секретарів виконавчих комітетів рад, керівників районних, міських організацій з питань прийому громадян, з питань підготовки матеріалів для присвоєння почесного звання України “Мати - героїня“, призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям. Також постійно проводимо роз’яснювальну роботу через засоби масової інформації, на зборах трудових колективів, сходах громадян сіл щодо соціальних ініціатив Президента України стосовно забезпечення багатодітних сімей житлом, транспортом, наданням матеріальної допомоги та щодо діючих норм чинного законодавства про виплату підвищення до пенсії, передбачених Законом України “Про соціальний захист дітей війни“ тощо.
- Які ще питання вирішувала постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян при ОДА?
- Найрезонансніші з питань, які вирішували члени постійно діючої комісії - виконання подання прокурора Здолбунівського району щодо вирішення звернення Мартинюк В.В. до Служби Президента України; передбаченнякоштів у місцевих бюджетах для виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги. Окрім того, на виконання рішення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при облдержадміністрації проводиться моніторингзакупівельних цін на молоко кожних 15 днів місяця та відповідна інформація доводиться до відома райдержадміністрацій.
Також надаємо допомогу лікарськими засобами за рахунок коштів Рівненського міського та районних бюджетів дітям, хворим на муковісцидоз, на суму 116 тис. 93 грн. А в районах області утворено комісії із числа спеціалістів відповідних служб для надання практичної допомоги виконавчим комітетам з метою забезпечення виконання вимог Закону України “Про молоко і молочні продукти“. Крім того, впродовж 2008 та 2009 років в облдержадміністрації опрацьовано 9927 матеріалів на присвоєння почесного звання України “Мати-героїня“, а 3542 матерям Рівненської області було присвоєно це почесне звання.
Словом, керівництво області робить все для того, щоб почути кожного громадянина і вирішити справедливо порушені питання. Власне, це і є наш обов’язок, обов’язок влади, – допомагати людям.
»
- Запис користувача: Адміністратор
- Login to post comments