Також дивіться новини на facebook.com

Сарненська МДПІ інформує

     30 травня розпочав свою роботу Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби (далі – АЦСК ІДД ДПС).
         Центр надає послуги електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям всіх форм власності, іншим суб’єктами господарської діяльності та фізичним особам, з можливістю безоплатної видачі посилених сертифікатів відкритих ключів.
         Під послугами ЕЦП слід розуміти реєстрацію заявників, надання у користування надійних засобів ЕЦП, допомогу при генерації відкритих та особистих ключів, обслуговування посилених сертифікатів ключів заявників (сертифікацію відкритих ключів заявників, розповсюдження та зберігання посилених сертифікатів ключів, управління статусом посилених сертифікатів ключів та розповсюдження інформації про статус сертифікатів ключів), надання послуги фіксування часу, консультативні послуги за зверненнями платників податків.
         Сферою використання посилених сертифікатів АЦСК ІДД ДПС є організація електронного документообігу з використанням ЕЦП.
 
Для реєстрації та отримання посиленого сертифікату відкритого ключа необхідно:
 
Крок 1. Підготувати документи.  
Крок 2.Зареєструватися у Центрі.
Крок 3.Сформувати посилений сертифікат.
 
          Для проходженням процедури реєстрації користувача в АЦСК ІДД ДПС юридичній особі необхідно підготуватинаступні документи:
 
заповнену та підписану заяву на реєстрацію для отримання посиленого сертифіката ключа встановленого зразка (дозвіл на використання персональних даних підписувача) для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДПС та формування посиленого сертифікату відкритого ключа;
оригінал статуту юридичної особи (положення про установу, філію) або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення);
копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а для відокремлених підрозділів юридичної особи (філії, представництва) надається копія довідки з управління статистики про внесення відомостей про відокремлений підрозділ до ЄДРПОУ;
документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (копія наказу про призначення тощо);
документи, що підтверджують належність підписувача до юридичної особи – заявника та його повноваження, засвідчені печаткою та особистим підписом керівника юридичної особи;
копії паспортів заявника та підписувачів (копії 1-4 сторінок), засвідчені власноручними підписами власників паспортів;
копія облікової картки платника податків* (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера) у разі, якщо формуються сертифікати для керівника та бухгалтера;
* - у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається;
         копії та витяги, крім нотаріально засвідчених, засвідчуються підписом керівника та печаткою юридичної особи, а також підписом уповноваженої особи ЦСК якій пред’являються копії разом з оригіналами; використання факсимільного підпису при завірянні документів не допускається.
 
Документи, що необхідні для отримання посиленого сертифікату ключа для фізичної особи-підприємця:
заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання сертифіката ключа встановленого зразку та дозвіл на використання персональних даних підписувача для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДПС та формування посиленого сертифікату відкритого ключа;
копія виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
паспорт та копія паспорта заявника (копії 1-4 сторінок), засвідчену власноручним підписом власника;
копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО).
* - у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається.
         Копії та витяги, крім нотаріально засвідчених, засвідчуються підписом фізичної особи (підписом фізичної особи - підприємця та його печаткою, у разі її наявності), а також підписом уповноваженої особи АЦСК ІДД ДПС якій пред’являються копії разом з оригіналами. Використання факсимільного підпису при завірянні документів не допускається.
Увага! До розгляду не приймаються документи, які мають підчистки, дописки, закреслені слова, інші незастережні виправлення або написи олівцем, а також мають пошкодження, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати.
 
Для  реєстрації у Центрі Вам необхідно:
 
Звернутись до представництва Центрув області за адресою: м.Рівне, вул. Відінська, 8 (приміщення ДПІ, ІІ поверх) із зазначеним вище комплектом документів та власними носіями (змінний флеш-носій або CD/DVD-диск для запису) для отримання особистих ключів з розрахунку один носій на кожний особистий ключ.
Увага! АЦСК ІДД ДПС не надає носії для запису ключової інформації.
 
Для  формування посиленого сертифікату необхідно:
Згенерувати ключову пару (особистий та відкритий ключ). Ключі ЕЦП генеруються апаратно-програмним способом заявником самостійно в окремому приміщенні АЦСК – кабіні генерації, за допомогою спеціалізованого обладнання і програмного забезпечення, що має позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи.
         Після закінчення процедури реєстрації власник особистого ключа може отримати посилені сертифікати відкритого ключа завантаживши їх з офіційного сайту АЦСК ІДД ДПС. За бажанням заявника посилені сертифікати відкритих ключів можуть бути записані на окремий власний носій заявника.
 
Увага! Посилені Сертифікати відкритого ключа АЦСК ІДД ДПС не роздруковуються, а надаються в електронному вигляді.
 
СТРОК ДІЇ ПОСИЛЕНОГО СЕРТИФІКАТУ ВІДКРИТОГО КЛЮЧА ЕЦП СТАНОВИТЬ 1 РІК З МОМЕНТУ ЙОГО ФОРМУВАННЯ.
 
РЕЖИМ РОБОТИ ЦСК ІДД ДПС У 2012 РОЦІ
Режим роботи ЦСК ІДД ДПС при ДПС у Рівненській області
 
понеділок - четвер з 9:00 до 18:00
             перерва – з 13:00 до 13:45
 
п’ятниця - з 9:00 до 16:45
             перерва – з 13:00 до 13:45
Реєстрація користувачів
понеділок - четвер з 9:00 до 16:30
              перерва – з 13:00 до 13:45
 
п’ятниця - з 9:00 до 16:00
              перерва – з 13:00 до 13:45
Напередодні святкових і неробочих днів тривалість
роботи скорочується на одну годину
cубота, неділя – вихідні дні
Представництво Центрув області знаходиться в приміщенні ДПІ у м.Рівному за адресою: вул. Відінська, 8 (ІІ поверх).
                  
Ключі електронного підпису податкова видаватиме швидко і безкоштовно
 
     Процедура отримання платником безкоштовного ключа електронного цифрового підпису займатиме не більше 25 хвилин, пообіцяв Голова Державної податкової служби Олександр Клименко.
    Про це він заявив, презентуючи акредитований Центр сертифікації електронних ключів, що відсьогодні працюватиме у складі ДПСУ.
     «Громадян у цьому Центрі та його регіональних відділеннях обслуговуватимуть 150 кваліфікованих фахівців, які пройшли відповідне навчання. Ми гарантуємо не тільки швидкість, але й якість сервісу – унікальні криптографічні модулі українського виробництва пройшли всі державні експертизи та забезпечують надійний захист інформації», - наголосив О. Клименко.
     Він також повідомив, що від сьогодні працюватиме розгалужена мережа пунктів видачі та реєстрації електронних ключів – 26 відділень в обласних центрах та 11 в Києві. Податкова служба має намір до кінця року відкриті такі установи і в районних центрах, інших великих містах.
     Голова ДПСУ підкреслив, що для платників всі сервіси, що запроваджуються в податкових установах, будуть безкоштовними.
      «Для створення найкращого сервісу ми запозичуємо досвід країн з першої десятки рейтингу Світового банку Paying Taxes. Ми даємо можливість вільно завантажувати програми для створення електронних звітів та безкоштовно видаємо ключі електронного підпису, а це не завжди можна зустріти навіть в Європі. Для нас очевидно, що для підвищення інвестиційної привабливості України треба пропонувати стандарти обслуговування на рівні, навіть дещо вищому від кращих зразків», - підсумував Олександр Клименко.
 
 
Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю
Сарненської МДПІ Рівненської області ДПС