- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
У селі Корост відновили аварійний міст через річку Горинь
Добавлено Адміністратор Чт, 07/06/2012 - 14:50
З цієї нагоди 4 червня відбулося його урочисте відкриття за участю голови райдержадміністрації Анатолія Остапчука, голови районної ради Миколи Драганчука, народного депутата України Миколи Шершуна, Коростського сільського голови Олександра Климця, громади села.
Відновлений міст є головною переправою через річку Горинь, що з’єднує центральну садибу з Одринками, протяжністю 57.5 метра. Побудували його у 1971-72 роках силами сільгосппідприємства. Коли ж колгосп розпався, доглядати міст було нікому і в 2006 році споруду перевели на баланс сільської ради. Влада та жителі села постійно старалися утримувати його в належному стані. Щороку на окремих ділянках змінювали настил та ті частини, які піддавались ремонту. Та цієї весни перед сельчанами постала невтішна картина: на 70 % пошкоджені палі, та на 80 % - наземна частина (прогони й насадки).
На порядок денний стала серйозна проблема: дістатися сельчанам до громадського випасу, городів за річкою, у споживчих справах від села до села, та старшокласникам з Одринок до школи в Корості по аварійному мосту небезпечно, а іншого способу немає взагалі.
Тож іншого варіанту як відновлення мосту годі було й шукати. А оскільки міст уже не піддавався ремонту фактично довелося зводити новий. Завдання для селян було непосильне, бо немає у територіальної громади необхідних коштів. Але й раніше були у місцевих жителів й інші, не менш важливі проблеми. Приміром, газифікація, ремонт і утримання мостів і доріг у попередні роки. І ніколи не була байдужою до них районна влада. А у найвідповідальніші моменти до справ на благо корощан долучалися обласні високопосадовці та незмінно, вже впродовж багатьох років поспіль, народний депутат України Микола Шершун. Тож і цього разу саме він ініціював організаційні складові цієї справи, стверджує сільський голова Олександр Климець. Важливу роль відіграла позиція голів обласної і районної адміністрацій Василя Берташа та Анатолія Остапчука, посильна участь громадського об’єднання «Верес», керівника місцевого сільгосппідприємства Михайла Чижа, колективу Сарненського держлісгоспу.
Завдяки такій співпраці впродовж останніх місяців на території Коростської сільської ради за кошти обласного бюджету провели капремонт трьох доріг, і збудували нову, частиною якої і став відновлений міст – головна будова року. Його особливість у тому, що раніше вантажопідйомність була не більшою 5 тон, тепер же через річку можна провозити вантаж до 40 тон.
Виконували будівельні роботи фахівці військової професії, спеціалізованої інженерної військової частини 15/19 м. Дубно. Командир Олег Безруков розповів, що прибули на об’єкт відповідно до договору, який заключили з представниками місцевого громадського об’єднання «Верес». Як будівельний матеріал використовували спеціально виготовлені дерев’яні колоди та дошки для настилу. У будівництві була задіяна універсальна установка, яка виконує всі функції, обладнана чотирма дизельмолотами, підйомним краном і рухається по вже збудованій ділянці. Швидкість роботи - 10-12 погонних метрів за добу, всього на будівництво мосту витратили неповних два тижні, тож на свято Трійці у селі Корост було подвійне свято.
»
- Запис користувача: Адміністратор
- Login to post comments