Також дивіться новини на facebook.com

№ 516 від 29 грудня 2012 року "Про стан виконання підприємствами, установами і організаціями указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України та відповідних розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій , підвищення "

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

голови районної державної адміністрації

 

    29  грудня 2012 року                                                                       №516

 

Про стан виконання підприємствами, установами і

організаціями указів Президента України, постанов

Кабінету Міністрів України та відповідних

розпоряджень голів обласної та районної державних

адміністрацій ,  підвищення  рівня виконавської

дисципліни в районі у  2012 році

 

 

         З метою забезпечення виконання підприємствами, установами і організаціями указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України та   відповідних  розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій сектором контролю апарату райдержадміністрації спільно з управліннями  і відділами райдержадміністрації було перевірено стан виконання документів органів влади вищого рівня  та відповідних розпоряджень і доручень голови райдержадміністрації в районі.

         Аналіз показав, що в цілому проводиться комплекс заходів по виконанню указів   Президента України, постанов Кабінету Міністрів України та   відповідних  розпоряджень голів обласної і районної державних  адміністрацій в районі.

 Станом на 01 грудня  2012 року в райдержадміністрації  на контролі перебувало 654 документи органів виконавчої влади вищого рівня, в тому числі 99  указів та 5 розпоряджень Президента України, 82 постанови та 29 розпоряджень   Кабінету Міністрів України, 285 розпоряджень  та 154 доручення голови  обласної державної адміністрації. Також на контролі перебуває 644 розпорядження та 141 доручення голови райдержадміністрації. Всього за 11 місяців   2012 року поставлено на контроль 113 розпоряджень та 48 доручень голови райдержадміністрації.

Щомісячно  на засіданнях колегії райдержадміністрації заслуховуються звіти заступників голови райдержадміністрації, керівників управлінь і відділів райдержадміністрації  про стан виконання актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, Законів України,  розпоряджень і доручень голів обласної та районної державних адміністрацій в районі.

З метою забезпечення виконання в районі Закону України  “Про місцеве самоврядування в Україні” проводяться  виїзні засідання колегій на базі виконкомів рад під час яких вивчається стан виконання виконавчими комітетами Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” на підвідомчій території ради. Впродовж 2012 року такі колегії проведені в 9 місцевих радах. За результатами засідань колегій видані розпорядження  та доручення голови райдержадміністрації.

З метою  забезпечення виконання указів   Президента України, постанов Кабінету Міністрів України та   відповідних  розпоряджень голів обласної і районної державних адміністрацій:

 1. Першому заступнику голови, заступникам голови, керівнику апарату, начальникам управлінь і відділів райдержадміністрації, керівникам районних управлінь і відділів центральних органів виконавчої влади, рекомендувати сільським, селищним, міському головам:

1.1. забезпечити повне  виконання завдань, поставлених в указах   Президента України, постановах Кабінету Міністрів України, законах України, розпорядженнях та дорученнях голів обласної   та районної державних адміністрацій;

1.2  взяти під особистий  контроль якісне та повне виконання у визначені терміни указів   Президента України, постанов Кабінету Міністрів України та   відповідних  розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій.

2. Рекомендувати сільським, селищним, міському головам:

2.1  здійснювати постійний контроль за надходженням платежів від платників податків на підвідомчій території та щоквартально виносити на розгляд виконкомів питання стану виконання місцевих бюджетів;

2.2            забезпечити    постійну   співпрацю з    районним      центром зайнятості в             

питаннях організації та проведення оплачуваних громадських робіт на території ради;

2.3           з метою недопущення випадків тіньового працевлаштування спільно з управлінням праці і соціального захисту населення райдержадміністрації забезпечити постійний контроль за офіційним працевлаштуванням громадян підприємствами, установами і організаціями розміщеними на території підвідомчої ради;

2.4            забезпечити участь представників громади  в районних спортивних та молодіжних заходах;

2.5            забезпечити        виконання    та    інформування     райдержадміністрації     у  

 встановлені терміни про стан виконання на території ради указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, Законів України , розпоряджень і доручень голів обласної та районної державних адміністрацій;

2.5  внести на розгляд засідань  виконавчих комітетів у січні 2013 року питання стану виконання документів органів влади вищого рівня,  власних рішень та підвищення виконавської дисципліни на території ради.

3. Рекомендувати виконкомам Сарненської міської та  Клесівської селищної   рад забезпечити невідкладне виконання доручення голови облдержадміністрації

від 12.07.10 №234/01-60/10 та розпорядження голови райдержадміністрації від  23.12.11 №639 щодо прийняття в комунальну власність рад відомчого житлового фонду.

4. Сектору контролю апарату райдержадміністрації надіслати інформацію про   стан виконання підприємствами, установами і організаціями Указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України та відповідних розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій,  підвищення  рівня  виконавської дисципліни в районі  у  2012 році сільським, селищним та міському головам для ознайомлення та забезпечення усунення виявлених недоліків.

5. Про стан виконання розпорядження голови райдержадміністрації інформувати райдержадміністрацію до 10 квітня  2013 року.

6. Контроль за виконанням розпорядження голови райдержадміністрації покласти на керівника апарату райдержадміністрації В.М.Стельмаха.

 

       Голова  адміністрації                                                            А.Остапчук