Також дивіться новини на facebook.com

№ 285 від 16 серпня 2013 року "Про роботу виконавчого комітету Тутовицької сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні"

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
 
 

   16 серпня 2013 року                                                                                    №285

 

Про роботу виконавчого комітету

Тутовицької сільської ради по здійсненню

делегованих повноважень, визначених

Законом України «Про місцеве

самоврядування в Україні»
 

         Відповідно до статті 35 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 1999 року № 339 «Про Порядок здійснення органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади» та згідно плану розгляду питань на засіданнях колегій Сарненської райдержадміністрації, структурними підрозділами райдержадміністрації вивчено практику роботи виконавчого комітету Тутовицької сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».

         Перевіркою встановлено, що виконавчий комітет Тутовицької сільської ради постійно працює над виконанням делегованих повноважень. Завдання, які були поставлені у розпорядженні голови районної державної адміністрації від       15 грудня 2010 року № 623 «Про практику роботи виконавчого комітету Тутовицької сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» в основному виконані.

         У 2012 році та за 7 місяців 2013 року виконані планові показники по наповненню сільського бюджету, вживаються заходи по виконанню програми соціально-економічного розвитку. На території ради прокладено підвідний газопровід до с-ща Чемерне загальною вартістю   4711,3 тис.грн. В грудні    2012 року у с-щі Чемерне було виконано поточний ремонт системи електропостачання Чемернянської ЗОШ І-ІІ ст. із заміною 400 м підвідного кабелю. Роботи виконані за кошти районного бюджету на суму 37,822 тис.грн.   В рамках виконання загальнообласної Програми реконструкції та ремонту сільських доріг та вулиць у Рівненській області на 2011-2015 роки, за рахунок коштів субвенції з державного бюджету на 2012 рік в с.Цепцевичі виконано капітальний ремонт дороги по вул.Підлісна на суму 66,0 тис.грн та два поточні ремонти доріг по вул. Лісова та Незалежності на загальну суму 129,0 тис.грн. В 2013 році за рахунок субвенції з державного бюджету виконано капітальні ремонти доріг по вул. Підлісна в с.Чемерне та вул. Нова в с.Цепцевичі на загальну суму 153,0 тис.грн, а також поточні ремонти дороги по вул. Шкільна в с.Тутовичі і автодороги між с.Висове та с.Довге через урочище Болото на загальну суму 72,0 тис.грн. З сільського бюджету на поточний ремонт вулиць населених пунктів в 2012 році використано – 18,8 тис.грн. та в 2013 році -    2854 грн. Продовжено вуличне освітлення в селах Тутовичі та Цепцевичі на суму – 40,4 тис. грн.

         Є позитивні напрацювання у спортивно-масовій та культосвітній роботі, у сфері використання земельних ресурсів.

         Разом з тим, виконавчий комітет Тутовицької сільської ради не використовує в повній мірі повноваження, які делеговані Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні». Зокрема, вимагає конкретизації робота по аналізу виконання сільського бюджету за квартальні періоди, слід повніше використовувати міри адміністративного впливу для забезпечення правопорядку на території ради, більше уваги приділяти питанням благоустрою та утримання в належному стані сміттєзвалищ. З огляду на зазначене, керуючись ст.13, 16, 28 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»:

         1. Інформацію Тутовицького сільського голови   Савчик Галини Володимирівни «Про роботу виконавчого комітету Тутовицької сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України « Про місцеве самоврядування в Україні»» взяти до відома.

         2. Роботу виконавчого комітету Тутовицької сільської ради по виконанню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні » визнати задовільною.

         3. Рекомендувати виконавчому комітету Тутовицької сільської ради :

         3.1. В місячний термін розглянути матеріали за результатами проведення виїзного засідання колегії райдержадміністрації на засіданні виконавчого комітету та розробити заходи по усуненню недоліків, виявлених під час вивчення стану виконання делегованих повноважень.

         3.2. Постійно аналізувати надходження податків і зборів від платників податків, вести облік надходжень в розрізі платників та податків з метою виявлення податкового боргу та проводити відповідну роботу з викриття схем ухилення від сплати платежів та тіньового працевлаштування.

                  3.3. Покращити роботу з аналізу звернень громадян щодо виявлення найбільш актуальних проблем та внесення пропозицій стосовно шляхів їх розв’язання.

         3.4. Забезпечити проведення земельних аукціонів по продажу вільних земельних ділянок та прав оренди на них.

         3.5. До 01 березня 2014 року встановити межі населених пунктів сільської ради в натурі ( на місцевості).

         3.6. З метою посилення контролю за дотриманням правил благоустрою, в місячний термін уповноважити спеціально визначених осіб на складання протоколів про адміністративні правопорушення.

                   3.7. Забезпечити вчасне виявлення сімей з дітьми, які перебувають в кризових або складних життєвих обставинах, надавати їм всебічну допомогу   з метою запобігання вилучення дітей із сімейного оточення та виходу їх у стан безпритульності.

         3.8. Не менш як один раз на рік здійснювати контроль за умовами утримання, навчання та виховання дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають під опікою, піклуванням.

         3.9. До 01 листопада 2013 року привести у відповідність із вимогами законодавства стан утримання сміттєзвалищ.

         3.10. До 01 листопада 2013 року розробити та затвердити схеми санітарної очистки населених пунктів.

         3.11. До 01 січня 2014 року сприяти організації закладів по наданню побутових послуг з ремонту взуття та по наданню перукарських послуг місцевим жителям.

         3.12. Організувати роботу аматорських колективів та створити клуби за інтересами при закладах культури.

         3.13. Сприяти залученню інвестицій в сільське господарство для спрямовування їх на збільшення посівних площ та поголів’я великої рогатої худоби на території сільської ради.

         3.14. В межах повноважень, сприяти створенню та розвитку сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів.

         3.15. Проводити, в межах реальних фінансових ресурсів, реконструкцію та ремонт автомобільних доріг, що перебувають у комунальній власності сільської ради. 

         3.16. Покращити стан ведення військового обліку, мобілізаційної готовності та роботи з призовниками на території сільської ради.

        
         4. Комунальному закладу «Сарненський районний ЦПМСД»:

         4.1. До 01.11.2013 вирішити питання водопостачання приміщення фельдшерсько – акушерського пункту села Чемерне. 

         4.2. Сприяти забезпеченню санітарними автомобілями лікарських амбулаторій сіл Тутовичі, Цепцевичі;

         5. Відділу освіти Сарненської районної державної адміністрації:

         5.1. Забезпечити виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію частини приміщення дошкільного навчального закладу с.Чемерне під школу.

                  5.2. Вирішити питання придбання шкільних меблів та спортивного інвентарю для шкіл розміщених на території Тутовицької сільської ради.

         6. Начальнику Сарненського РВ УМВС України у Рівненській області спільно із виконавчим комітетом Тутовицької сільської ради посилити профілактичну роботу по попередженню скоєння правопорушень на території сільської ради та щодо порушення правил благоустрою населених пунктів.

         7. Виконавцям про хід виконання розпорядження інформувати райдержадміністрацію до 01 січня та 01 березня 2014 року.

 

         8. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступників голови райдержадміністрації, відповідно до розподілу функціональних обов’язків.

 
 
 
 
 
 

Голова   адміністрації                                                                         А.Остапчук