Також дивіться новини на facebook.com

№ 115 від 23 квітня 2014 року "Про проведення обліку платників і нарахування плати за землю у 2014 році"

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 
 

23 квітня 2014 року                                                                                   № 115 

 
Про проведення обліку
платників і нарахування
плати за землю у 2014 році
 
 

Відповідно до Земельного кодексу України, Податкового кодексу  України, Закону України «Про оренду землі» та відповідного розпорядження голови облдержадміністрації від 14 квітня 2014 року №107, з метою збільшення надходжень від плати за землю до місцевих бюджетів усіх рівнів:

 

1.     Сарненській об’єднаній державній податковій інспекції Головного управління Міндоходів:

1) до 01 травня 2014 року провести комплекс підготовчих робіт з обліку громадян – платників земельного податку, а також орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності та нарахування відповідних сум податку;

2) до 01 липня 2014 року вручити платникам податкові повідомлення – рішення з урахуванням вимог Податкового кодексу України в частині надання пільг;

3) забезпечити контроль за своєчасним надходженням земельного податку з власників земельних ділянок, земельних часток (паїв), а також орендної плати за землі державної та комунальної власності від громадян протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення, від інших платників – щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця;

4) щокварталу проводити звірки з виконавчими органами місцевих рад та органами Держземагентства щодо зміни власників та землекористувачів – фізичних осіб, наявних у них площ землі, цільового їх використання, та органами, які ведуть облік осіб, що мають право на пільги;

5) провести інформаційну та роз’яснювальну роботу серед платників щодо сплати земельного податку та орендної плати за землю з метою їх своєчасного надходження.

2. Відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства, управлінню праці та соціального захисту населення, юридичному відділу апарату райдержадміністрації, управлінню Держземагенства у Сарненському районі в межах повноважень кожного забезпечити проведення:

1) в термін до 01 травня 2014 року інвентаризації житлових будинків і приміщень державного, відомчого і громадського житлових фондів з метою виявлення фактів використання приміщень як нежилих і переведення їх у встановленому порядку до категорії нежилих з метою закріплення за цими приміщеннями земельних ділянок та оподаткування земельним податком на загальних підставах;

2) в термін до 01 травня 2014 року інвентаризації сільськогосподарських земельних угідь, що перебувають у власності і користуванні громадян;

3) організувати подання відомостей до 01 травня 2014 року, а протягом року – щокварталу:

про надання фізичним особам земельних ділянок, земельних часток (паїв) у власність або користування, у тому числі на умовах оренди;

списків інвалідів I і II груп та списків громадян, яким у встановленому порядку видано посвідчення про те, що вони постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

переліків орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати про укладання нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до першого числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.

          3. Управлінню Пенсійного фонду України в Сарненському  районі до    01 травня 2014 року забезпечити уточнення та подання списків пенсіонерів (за віком).

4. Відомості, зазначені в підпункті 3 пункту 2 та пункті 3 цього розпорядження, подаються відповідними установами і організаціями Сарненській об’єднаній державній податковій інспекції Головного управління Міндоходів.

5. Рекомендувати територіальним органам Держземагентства та державної реєстрації речових прав на нерухоме майно за запитом Сарненської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів надавати інформацію, відповідно до статті 286 Податкового кодексу України, необхідну для обчислення і справляння плати за землю.

6. Юридичному відділу апарату райдержадміністрації провести інвентаризацію укладених договорів оренди земельних ділянок державної власності. У разі встановлення порушень при укладенні договорів привести їх у відповідність із нормами Податкового кодексу України із змінами та доповненнями.

7. Рекомендувати міській, селищним та сільським радам:

1) сприяти повному і своєчасному надходженню до бюджету нарахованих сум земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності;

2) при перегляді бюджетів на поточний рік передбачити спрямування частини надходжень від плати за землю для завершення та коригування (поновлення) матеріалів інвентаризації, проведення грошової оцінки земель;

3) переглянути та скасувати пільги з плати за землю, які не мають достатнього  економічного обґрунтування;

4) при наданні пільг забезпечувати додаткові резерви збільшення надходжень плати за землю;

5) за поданням відповідного державного податкового органу розглядати питання щодо припинення права користування земельною ділянкою у разі несплати земельного податку та орендної плати виробниками сільськогосподарської і рибної продукції та громадянами протягом року, фізичними особами – підприємцями та іншими платниками – протягом півроку;

6)   активізувати проведення нормативної грошової оцінки земель та при встановленні розміру орендної плати на мінімальному рівні забезпечити його збільшення залежно від прибутковості господарської діяльності;

7) забезпечити щомісячне інформування відповідного податкового органу про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до першого числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни;

8) до 01 лютого подавати    Сарненській об’єднаній державній податковій інспекції Головного управління Міндоходів переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік.

8. Рекомендувати міському, селищним та сільським головам провести інвентаризацію укладених договорів оренди земельних ділянок комунальної власності. У разі встановлення порушень при укладенні договорів привести їх у відповідність із нормами Податкового кодексу України із змінами та доповненнями.

9. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови адміністрації відповідно   до розподілу функціональних повноважень.

           
 
Голова адміністрації                                                                                  С.Євтушок