Також дивіться новини на facebook.com

№ 263 від 12 серпня 2014 року "Про стан виконання місцевих бюджетів району за І півріччя 2014 року"

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
 
 

12 серпня 2014 року                                                                                      № 263

 

Про стан виконання місцевих бюджетів району за І півріччя 2014 року

 

 Бюджет району по власних доходах загального фонду за І півріччя 2014 року виконаний на 109,2 відсотка, тобто при затвердженому з урахуванням внесених змін плані 30873,3 тис.грн. фактично надійшло 33698,6 тис.грн., або перевиконання складає 2825,3 тис.грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року приріст надходжень в цілому по району склав 1421,9 тис. грн., або 4,4 відсотка.

Ріст надходжень в порівнянні з відповідним періодом минулого року відмічено в 19-ти з 22-х місцевих рад, крім Кузьмівської (-15,8 тис.грн.), Костянтинівської (-138,5 тис.грн.) сільських рад та Сарненської міської ради   (-273,3тис.грн.) через зменшення надходжень збору за спеціальне використання природних лісових ресурсів місцевого значення та плати за землю.

Виконання районного бюджету забезпечено на 109,7 відсотка, тобто при затвердженому з урахуванням змін плані 14830,8 тис.грн. фактично надійшло 16272,1 тис.грн., або додатково надійшло 1441,3 тис.гривень. До відповідного періоду минулого року ріст надходжень становить 3,1 відс. або 496,2 тис.грн.

В цілому по власних доходах загального фонду всі 22 органи місцевого самоврядування забезпечили виконання затверджених показників на І півріччя 2014 року. Відповідно до статті 78 Бюджетного кодексу України 17-ть місцевих рад мають право на внесення змін до своїх бюджетів в сторону збільшення власних доходів загального фонду.

Найвищий показник виконання бюджету по Карасинській сільській раді – 325,1 відсотка, який досягнуто за рахунок надходжень збору за спеціальне використання природних лісових ресурсів місцевого значення, що становить 88,5 відсотка всіх надходжень до бюджету ради.

Найнижчий відсоток виконання затверджених з урахуванням змін показників має Вирівська сільська рада 100,2 відс.

Доведені Міністерством фінансів України та затверджені органами місцевого самоврядування на І півріччя 2014 року показники І кошика доходів, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів виконані в цілому по району на 109,1 відсотка, в тому числі районним бюджетом на 109,3 відсотків. 21 з 22 рад забезпечили виконання затверджених та доведених показників. Найвищий відсоток виконання доведених та затверджених вищезазначених показників має Стрільська сільська рада 165,0 відс. Не забезпечила виконання доведених та затверджених показників лише Зносицька сільська рада 89,1 відс. або -7,5 тис.гривень.

План доходів, які не враховуються при визначені міжбюджетних трансфертів (ІІ кошик), виконано на 109,3 відс., перевиконання в абсолютній сумі склало 810,0 тис.гривень. З 22 органів місцевого самоврядування не забезпечили виконання 4 ради: Костянтинівська (88,4 відс. або -11,2 тис.грн.), Клесівська селищна рада ( 94,7 відс. або -117,1 тис.грн.), Сарненська міська рада (97,1 відс. або -46,3 тис.грн.) та Тинненська сільська рада (97,2 відс. або     -1,8 тис.гривень.)

На результативний показник виконання бюджету вплинуло і повернення з бюджету району податку на доходи фізичних осіб по річному декларуванню громадян за 2013 рік по висновках Сарненської ОДПІ в сумі 130,3 тис.грн.

За І півріччя 2014 року з Державного бюджету надійшло дотації вирівнювання в сумі 109457,5 тис.грн., що становить 97,8 відс., або недоотримано 2501,8 тис.грн. 

Додаткової дотації на вирівнювання фінансової забезпеченості надійшло 621,6 тис.грн., або 100 відс. до призначень.

На відшкодування пільг, субсидій на житлово-комунальні послуги,тверде паливо та скраплений газ, державної допомоги сім’ям з дітьми, на утримання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування отримано субвенції з Державного бюджету в сумі 109687,8 тис. грн., або 98,8 відсотка до призначень, тобто недоотримано 1291,9 тис.гривень.

Крім того, з обласного бюджету отримано 1962,3 тис.грн. субвенції на проведення видатків, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів, що становить сто відсотків до призначень, а саме на медикаментозне забезпечення громадян, потерпілих від аварії на ЧАЕС.

Бюджет району по видатках загального фонду за І півріччя 2014 року виконаний на 93,3 відсотка. При уточненому плані на звітний період 257132,3 тис.грн. касові видатки склали 239839,5 тис.грн. Залишок коштів на рахунках місцевих бюджетів та розпорядників коштів станом на 01.07.2014 становить 30080,5 тис.грн.

Із загальної суми видатків місцевих бюджетів району на захищені статті видатків спрямовано 225590,9 тис.грн., що становить 94,1 відс. загального обсягу видатків бюджету району.

47,8 відс. із загального обсягу видатків бюджету району по загальному фонду складають видатки на соціально-культурну сферу, що становить 114611,9 тис.грн.

На соціальний захист та соціальне забезпечення використано 113781,9 тис.грн., що становить 98,5 відсотків до уточнених призначень І півріччя 2014 року, з них за рахунок субвенції з державного та обласного бюджетів було проведено видатків в сумі 111028,0 тис.грн. та за рахунок коштів місцевих бюджетів – 2753,9 тис.грн.

На утримання органів місцевого самоврядування району в І півріччі 2014 року було спрямовано 6335,3 тис.грн., що становить 83,9 відс. до уточненого плану звітного періоду.

На розвиток фізичної культури і спорту з бюджету району спрямовано 1458,3 тис.грн., що становить 73,1 відсотків до уточнених асигнувань І півріччя 2014 року.

За І півріччя 2014 року до доходів спеціального фонду бюджету району надійшло 9437,6 тис.грн. або 56,4 відс. до затвердженого з урахуванням змін плану на рік, в тому числі :

-         податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин – 0,3 тис.грн.;

-         збору за першу реєстрацію транспортного засобу – 117,9 тис.грн.(16,1 відс.);

-         збору за провадження торговельної діяльності нафтопродуктами – 31,8 тис.грн. (70,8 відс.);

-         єдиного податку – 4152,7 тис.грн. (53,6 відс.);

-         екологічного податку – 92,6 тис.грн. (85,0 відс.);

-         власних надходжень бюджетних установ – 3301,5 тис.грн. (80,6 відс.);

-         коштів від продажу землі – 217,4 тис.грн. (70,7 відс.);

-         надходжень коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва – 129,9 тис.грн.;

-         інших надходжень – 20,0 тис.грн. (198,0 відс.);

-         збору за забруднення навколишнього природного середовища – 0,2 тис.грн.;

-         податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 9,6 тис.грн.(290,9 відс.);

-         субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах – 1330,4 тис.грн. (37,6 відс.);

-         іншої субвенції з обласного бюджету – 33,3 тис.грн. (100,0 відс.).

За рахунок коштів спеціального фонду бюджету району протягом
І півріччя 2014 року було проведено видатків всього на суму 8503,5 тис.грн., що становить 19,6 відс. до уточненого річного плану.
Із загального обсягу видатків спеціального фонду субвенція з державного бюджету на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах профінансована обласному бюджету складає 473,2 тис.грн.

В зв’язку з не проведенням касових видатків управлінням Державної казначейської служби України у Сарненському районі Рівненської області та недофінансуванням з державного бюджету станом на 01.07.2014  зареєстрована кредиторська заборгованість в сумі 8047,6 тис.грн., з них по загальному фонду бюджету в сумі 5597,5 тис.грн. і по спеціальному фонду бюджету в сумі
2450,1 тис.грн.

З метою подальшого забезпечення виконання місцевих бюджетів району по всіх джерелах доходів та ефективного використання бюджетних коштів, керуючись ст.16, 28 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»:

1. Зобов’язати керівників територіальних органів центральних органів  виконавчої влади та рекомендувати органам місцевого самоврядування району в межах компетенції:

1.1. Контролювати надходження платежів від платників податків підвідомчих територій до бюджетів всіх рівнів.

1.2. З метою легалізації виплати заробітної плати і відповідно наповнення бюджетів місцевих рад за рахунок надходжень податку на доходи фізичних осіб, провести інвентаризацію найманої робочої сили юридичних та фізичних осіб на підлеглих територіях.

1.3. Вжити заходів щодо погашення дебіторської та кредиторської заборгованості та забезпечити в подальшому недопущення дебіторської, кредиторської та простроченої заборгованості і взяття зобов’язань в межах бюджетних призначень.

1.4. При внесенні змін до місцевих бюджетів проаналізувати надходження платежів в розрізі кожного джерела  з метою забезпечення їх 100-відсоткового виконання.

1.5. Спрямовувати бюджетні кошти в першу чергу на захищені статті видатків, забезпечивши ефективне їх використання.

1.6. Протягом двох робочих днів після надходження субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах перераховувати її на рахунок районного бюджету з метою своєчасного перерахування коштів даної субвенції обласному бюджету для забезпечення проведення своєчасних розрахунків за виконані роботи.

1.7. Забезпечити безумовне виконання вимог Бюджетного кодексу України та інших нормативно-правових актів, що регулюють бюджетний процес.

2. Рекомендувати сільським, селищним, міському головам винести на розгляд виконкомів питання стану виконання місцевих бюджетів за І півріччя 2014 року та вжити вичерпних заходів щодо забезпечення їх 100-відсоткового виконання протягом 2014 року.

3. Сарненській об’єднаній державній податковій інспекції Головного управління Міністерства доходів і зборів у Рівненській області посилити контроль за правильністю справляння і зарахування платежів до всіх місцевих бюджетів району, повнотою і своєчасністю їх сплати. Відповідно до ст.191.1.5. Податкового кодексу України здійснювати контроль за додержанням виконавчими комітетами сільських і селищних рад порядку прийняття та обліку податків і зборів від платників податків, своєчасністю і повнотою перерахування цих сум до бюджету. Вжити заходів щодо погашення податкового боргу до бюджетів всіх рівнів та недопущення його зростання в подальшому.

4. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 
  
 
Голова адміністрації                                                      С Євтушок