- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 261 12 серпня 2014 року "Про виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», інших нормативно-правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у I півріччі 2014 року "
Добавлено Адміністратор Пт, 17/10/2014 - 15:20
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
12 серпня 2014 року № 261
Про виконання вимог Закону України
«Про звернення громадян»,
інших нормативно-правових актів
та стан роботи із зверненнями громадян,
що надійшли до райдержадміністрації у
I півріччі 2014 року
З метою виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», інших нормативно-правових актів з питань роботи із зверненнями громадян, розпорядження голови облдержадміністрації від 25 лютого 2014 року № 71 «Про стан виконання в 2013 році вимог законодавства України про звернення громадян» :
1. Інформацію про виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», інших нормативно-правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у I півріччі 2014 року взяти до відома.
Довідку з цього питання надіслати виконкомам рад та структурним підрозділам райдержадміністрації для відповідного реагування і врахування в роботі (додається).
2. Звернути увагу міського, селищних, сільських голів, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади на удосконалення аналітичної та проведення роз’яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом, з’ясування причин, що породжують повторні звернення до органів влади вищого рівня.
3. Міському, селищним, сільським головам, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій:
3.1. удосконалити організацію проведення особистих прийомів громадян посадовими особами не рідше чотирьох разів на місяць, у тому числі двох виїзних. Налагодити комунікацію з населенням через мережу Інтернет;
3.2. забезпечити оперативне реагування на звернення громадян, що надходять на урядову телефонну «гарячу лінію», телефонні « гарячі лінії» голів облдержадміністрації і райдержадміністрації, дати принципову оцінку кожному факту допущеного порушення;
3.3. продовжити формування ефективного механізму забезпечення реалізації Закону України «Про доступ до публічної інформації» Указу Президента України від 05.05.2011 №547/2011 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації»;
3.4. вжити додаткових заходів стосовно поліпшення якості підготовки інформацій про хід виконання розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації щодо організації роботи із зверненнями громадян.
4. Міському, селищним, сільським головам:
4.1. звернути увагу на своєчасне очищення меліоративних канав, внаслідок захаращення яких відбувається підтоплення присадибних ділянок після сильних опадів, що викликає численні звернення громадян;
4.2. посилити контроль за додержанням норм земельного законодавства, своєчасно реагувати на вирішення межових спорів, залучати до їх вирішення комісії із розв’язання земельних спорів;
5. Головному спеціалісту сектору контролю апарату райдержадміністрації Мацигон Л.О. щомісяця:
5.1. інформувати керівництво райдержадміністрації про надходження звернень громадян до центральних органів влади, факти порушення термінів їх розгляду, організацію роботи із запитами на отримання публічної інформації;
5.2. забезпечувати проведення засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації.
6. Контроль за виконання цього розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації Стельмаха В.М.
Голова адміністрації С.Євтушок
»
- Login to post comments