Також дивіться новини на facebook.com

№ 91 Про стан виконання місцевих бюджетів району за 2014 рік

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
 
 

 04 березня 2015 року                                                                                     № 91

 

Про стан виконання місцевих бюджетів району за 2014 рік

 
 

        Бюджет району по власних доходах загального фонду за 2014 рік виконаний на 108,4 відс., тобто при затвердженому з урахуванням внесених змін плані 62622,2 тис.грн. фактично надійшло 67904,0 тис.грн. або перевиконання складає 5281,8 тис.грн. В порівнянні з 2013 роком спад надходжень в цілому по району склав 1494,5 тис. грн. або 2,2 відс.

Ріст надходжень в порівнянні з 2013 роком відмічено в 18-ти з 22-х місцевих рад, крім Вирівської (-4119,2 тис.грн.), Костянтинівської
(-189,3 тис.грн.) сільських рад, Клесівської селищної ради (-1164,3 тис.грн.) та Сарненської міської ради (-110,9 тис.грн.) через зменшення надходжень збору за спеціальне використання природних лісових ресурсів місцевого значення, плати за землю та плати за користування надрами.

Виконання районного бюджету забезпечено на 110,2 відс., тобто при затвердженому з урахуванням змін плані 31954,8 тис.грн. фактично надійшло 35223,8 тис.грн., або додатково надійшло 3269,0 тис. грн. До 2013 року ріст надходжень становить 2189,9 тис.грн. або 6,6 відс.

В цілому по власних доходах загального фонду всі органи місцевого самоврядування забезпечили виконання затверджених з урахуванням змін показників на 2014 рік.

Відповідно до статті 78 Бюджетного кодексу України протягом 2014 року органами місцевого самоврядування району внесено зміни в сторону збільшення своїх бюджетів на суму 2295,9 тис.грн. та в сторону зменшення – 3044,0 тис.грн.

Найвищий показник виконання бюджету по Кам’яне-Случанській сільській раді – 296,2 відс., який досягнуто за рахунок надходжень збору за спеціальне використання природних лісових ресурсів місцевого значення, які становлять 68,6 відс. всіх власних надходжень до бюджету ради.

Найнижчий відсоток виконання затверджених з урахуванням змін показників має Зносицька сільська рада 100,3 відс.

Доведені Міністерством фінансів України на 2014 рік показники І кошика доходів, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів виконані в цілому по району на 113,7 відс. та на 108,2 відс. виконано затверджений з урахуванням змін план на звітний період, в тому числі районним бюджетом на 113,7 відс. доведені та на 109,9 відс. затверджені з урахуванням змін такі показники. Лише 1 з 22 органів місцевого самоврядування не забезпечила виконання доведених на 2014 рік Міністерством фінансів показників І кошика доходів, а саме Зносицька сільська рада   97,2 відс., або недоотримано 4,0 тис.грн. Надходження І кошика доходів в цілому по району становлять 52174,3 тис.грн., з них 99,9 відс., або
52153,8 тис.грн.
– податок на доходи фізичних осіб.

План доходів, які не враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів (ІІ кошик), виконано на 109,4 відс., або понад план отримано 1347,7 тис.грн. З 22 органів місцевого самоврядування лише Сарненська міська рада не забезпечила виконання (97,0 відс., або - 96,8 тис. грн.).

На результативний показник виконання бюджету вплинуло і повернення з бюджету району податку на доходи фізичних осіб по річному декларуванню громадян за 2013 рік по висновках Сарненської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Рівненській області в сумі 297,7 тис. грн.

Протягом 2014 року з Державного бюджету отримано дотацію вирівнювання в сумі 223918,1 тис.грн. та додаткову дотацію на вирівнювання фінансової забезпеченості – 1865,4 тис.грн. або 100 відс. до призначень.

На відшкодування пільг, субсидій на житлово-комунальні послуги,тверде паливо та скраплений газ, державної допомоги сім’ям з дітьми, на утримання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування отримано субвенції з Державного бюджету в сумі 220266,5 тис.грн., або 99,1 відс. до призначень, тобто недоотримано 1923,2 тис.грн.

Крім того, з обласного бюджету отримано 4252,6 тис.грн. субвенції на проведення видатків, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів, зокрема, на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, що становить сто відсотків до призначень.

Бюджет району по видатках загального фонду за 2014 рік виконаний на 97,6 відс. При уточненому плані на звітний період 507824,8 тис.грн., касові видатки склали 495765,4 тис.грн. Залишок коштів на рахунках місцевих бюджетів та розпорядників коштів станом на 01.01.2015 становить
27643,9 тис.
грн.

Із загальної суми видатків місцевих бюджетів району на захищені статті видатків спрямовано 458065,9 тис.грн., що становить 92,4 відс. до загального обсягу видатків бюджету району.

Із загального обсягу видатків загального фонду бюджету району
48,9
відс. складають видатки на соціально-культурну сферу, що становить 242560,7 тис. грн.

На соціальний захист та соціальне забезпечення використано
227958,9 тис.грн., що становить 99,4
відс. до уточнених призначень 2014 року, з них за рахунок субвенцій з державного та обласного бюджетів було проведено видатків на суму 222152,0 тис.грн. та за рахунок коштів місцевих бюджетів – 5806,9 тис. грн.

На утримання органів місцевого самоврядування району за 2014 рік було спрямовано 14293,3 тис.грн., що становить 97,0 відс. до уточненого плану звітного періоду.

На розвиток фізичної культури і спорту з бюджету району спрямовано 3252,3 тис.грн., що становить 92,7 відс. до уточнених асигнувань 2014 року.

За 2014 рік до доходів спеціального фонду бюджету району надійшло 22855,5 тис.грн. або 109,2 відс. до затвердженого річного плану з урахуванням змін, в тому числі :

-         податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин – 9,1 тис.грн.;

-         збору за першу реєстрацію транспортного засобу –
976,9 тис.грн.(117,9 відс.);

-         збору за провадження торговельної діяльності нафтопродуктами – 58,9 тис.грн. (131,2 відс.);

-         єдиного податку – 8560,1 тис.грн. (108,4 відс.);

-         екологічного податку – 182,7 тис.грн. (167,6 відс.);

-         власних надходжень бюджетних установ – 6634,9 тис.грн.
(105,0 відс.);

-         надходжень від відчуження майна, що знаходиться у комунальній власності – 191,5 тис.грн.( 191,5 відс.);

-         коштів від продажу землі – 1065,2 тис.грн. (260,5 відс.);

-         коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва – 131,6 тис.грн.;

-         інших надходжень – 48,9 тис.грн. (474,8 відс.);

-         збору за забруднення навколишнього природного середовища –
0,4 тис.грн.;

-         податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки –
50,3 тис.грн.(1047,9 відс.);

-         субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах – 3413,0 тис.грн.
(96,4 відс.);

-         субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, яка виникла у зв`язку з невідповідністю фактичної вартості –
482,0 тис.грн. (82,1 відс.);

-         інших субвенцій з обласного бюджету – 1050,0 тис.грн. (96,9 відс.).

За рахунок коштів спеціального фонду бюджету району протягом 2014 року всього проведено видатків на суму 31831,6 тис.грн., що становить
62,6 відс. до уточнених річних призначень.
Крім того, з районного бюджету надана субвенція обласному бюджету за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах в сумі 1824,3 тис.грн., що становить 100,0 відс. до уточнених річних призначень.

В зв’язку з не проведенням касових видатків управлінням Державної казначейської служби України у Сарненському районі Рівненської області, недофінансуванням субвенцій з державного бюджету і взяттям бюджетних зобов’язань по виплатах, які фінансуються за рахунок зазначених субвенцій понад річні призначення, станом на 01.01.2015 зареєстрована кредиторська заборгованість в сумі 6371,9 тис.грн., з них по загальному фонду бюджету в сумі 3017,1 тис.грн. і по спеціальному фонду бюджету в сумі
3354,8 тис.
грн.

 

З метою подальшого забезпечення виконання місцевих бюджетів району по всіх джерелах доходів та ефективного використання бюджетних коштів, керуючись ст.16, 28 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”:

1. Зобов’язати керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади та рекомендувати органам місцевого самоврядування району в межах компетенції:

1.1. Контролювати надходження платежів від платників податків підвідомчих територій до бюджетів всіх рівнів.

1.2. З метою легалізації виплати заробітної плати провести інвентаризацію найманої робочої сили юридичних та фізичних осіб на підлеглих територіях.

1.3. Активізувати роботу щодо збільшення надходжень плати за землю:

- переглянути договори оренди земельних ділянок, що належать до державної і комунальної власності та забезпечити встановлення розміру орендної плати відповідно до вимог пункту 288.5 статті 288 Податкового кодексу України (з врахуванням проведення індексації нормативної грошової оцінки земель за попередній рік з коефіцієнтом 1,249);

- забезпечити внесення змін до договорів оренди земель державної та комунальної власності у частині встановленого розміру орендної плати з урахуванням запровадження повторної нормативної грошової оцінки земель населених пунктів;

- при укладанні нових договорів оренди земель, що належать до державної та комунальної власності, чи продовженні термінів їх дії розглядати можливість встановлення орендної плати за землю на максимально граничному рівні, визначеному статтею 288 Податкового кодексу України.

2. Рекомендувати органам місцевого самоврядування району:

2.1. Винести на розгляд виконкомів питання стану виконання місцевих бюджетів за 2014 рік.

2.2. Вжити заходів щодо погашення дебіторської та кредиторської заборгованості та забезпечити в подальшому недопущення дебіторської, кредиторської та простроченої заборгованості і взяття зобов’язань в межах бюджетних призначень.

2.3. При внесенні змін до місцевих бюджетів проаналізувати надходження платежів в розрізі кожного джерела з метою забезпечення їх
100-відсоткового виконання.

2.4. Спрямовувати бюджетні кошти в першу чергу на захищені статті видатків, забезпечивши ефективне їх використання.

2.5. Забезпечити безумовне виконання вимог Бюджетного кодексу України та інших нормативно-правових актів, що регулюють бюджетний процес.

3. Сарненській об’єднаній державній податковій інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Рівненській області посилити контроль за правильністю справляння і зарахування платежів до всіх місцевих бюджетів району, повнотою і своєчасністю їх сплати. Відповідно до ст.191.1.5. Податкового кодексу України здійснювати контроль за додержанням виконавчими органами сільських і селищних рад порядку прийняття та обліку податків і зборів від платників податків, своєчасністю і повнотою перерахування зазначених сум до бюджету. Вжити заходів щодо погашення податкового боргу до бюджетів всіх рівнів та недопущення його зростання в подальшому.

4. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
  
 
 

Виконуючий обов’язки

голови адміністрації                                                                              Я.Яковчук