- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 186 від 12 травня 2015 року "Про стан виконання підприємствами, установами і організаціями указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України та відповідних розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій , підвищення "
Добавлено Адміністратор Ср, 20/05/2015 - 11:44
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
12 травня 2015 року № 186
Про стан виконання підприємствами, установами і
організаціями указів Президента України, постанов
Кабінету Міністрів України та відповідних
розпоряджень голів обласної та районної державних
адміністрацій , підвищення рівня виконавської
дисципліни в районі у першому кварталі 2015 року
З метою забезпечення виконання підприємствами, установами і організаціями указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України та відповідних розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій сектором контролю апарату райдержадміністрації спільно з управліннями і відділами райдержадміністрації було перевірено стан виконання документів органів влади вищого рівня та відповідних розпоряджень і доручень голови райдержадміністрації в районі.
Аналіз показав, що в цілому проводиться комплекс заходів по виконанню указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України та відповідних розпоряджень голів обласної і районної державних адміністрацій в районі.
Станом на 01 квітня 2015 року в райдержадміністрації на контролі перебувало 468 документів органів виконавчої влади вищого рівня, в тому числі 61 указ та 2 розпорядження Президента України, 68 постанов та 28 розпоряджень Кабінету Міністрів України, 207 розпоряджень та 102 доручення голови обласної державної адміністрації. Також на контролі перебуває 505 розпоряджень та 105 доручень голови райдержадміністрації. Всього за І квартал 2015 року поставлено на контроль 37 розпоряджень та 3 доручення голови райдержадміністрації.
Щомісяця на засіданнях колегії райдержадміністрації заслуховуються звіти заступників голови райдержадміністрації, керівників управлінь і відділів райдержадміністрації про стан виконання актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, Законів України, розпоряджень і доручень голів обласної та районної державних адміністрацій в районі.
З метою забезпечення виконання указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України та відповідних розпоряджень голів обласної і районної державних адміністрацій:
1. Першому заступнику голови, заступнику голови, керівнику апарату, начальникам управлінь і відділів райдержадміністрації, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, керівникам територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, рекомендувати сільським, селищним, міському головам:
1.1. забезпечити повне виконання завдань, поставлених в указах Президента України, постановах Кабінету Міністрів України, законах України, розпорядженнях та дорученнях голів обласної та районної державних адміністрацій;
1.2 взяти під особистий контроль якісне та повне виконання у визначені терміни указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України та відповідних розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій.
2. Рекомендувати сільським, селищним, міському головам:
2.1 забезпечити виконання та інформування райдержадміністрації у встановлені терміни про стан виконання на території ради указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, Законів України , розпоряджень і доручень голів обласної та районної державних адміністрацій;
2.2. внести на розгляд засідань виконавчих комітетів у липні 2015 року питання стану виконання документів органів влади вищого рівня, власних рішень та підвищення виконавської дисципліни на території ради в першому півріччі 2015 року;
2.3 вжити заходів по організації надання побутових послуг на території рад, сприяти відкриттю нових підприємств побутового обслуговування населення.
3. Начальникам управлінь і відділів райдержадміністрації, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, керівникам територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, рекомендувати сільським, селищним, міському головам забезпечити виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 15 липня 2009 року № 307 «Про систему інформування щодо суспільно-політичної та соціально-економічної ситуації в Сарненському районі» та доручення голови райдержадміністрації від 30 січня 2015 року № 01/09-91/15 щодо вдосконалення висвітлення роботи райдержадміністрації на власному сайті.
3. Рекомендувати виконкомам Кам’яне-Случанської, Кузьмівської та Карасинської сільських рад вирішити питання створення місцевих футбольних команд та їх участі в районних змаганнях з футболу.
4. Управлінню праці та соціального захисту населення райдержадміністрації вжити додаткових заходів для проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення району з питань призначення соціальних допомог, субсидій та інших соціальних виплат.
5. Рекомендувати виконкомам Сарненської міської, Стрільської, Любиковицької, Зносицької, Немовицької, Селищенської, Кричильської, Кузьмівської сільських рад до 01 червня 2015 року укласти угоди з бюро технічної інвентаризації на виготовлення технічної документації на захисні споруди про що проінформувати сектор інфраструктури та цивільного захисту населення райдержадміністрації до 10 червня 2015 року.
6. Рекомендувати керівникам ВП «Клесівське кар’єроуправління» ДП «УПП УЗ», ТОВ Клесівський кар’єр нерудних копалин «Технобуд», ТОВ «Вирівський кар’єр», ТОВ «Селищанський гранітний кар’єр», ДП «Підприємство Катеринівської виправної колонії (№46)», ТОВ «Поліська енергосервісна компанія» розробити та погодити відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 1997 року № 786 норми питомих витрат паливно- енергетичних ресурсів.
7. Звернути увагу сільських голів: – Тиненського – Шмалюха О.В., Чудельського – Жука В.Т., Ремчицького – Доліда Л.В., Вирівського – Солтиса Ю.П. на низький рівень виконавської дисципліни щодо інформування райдержадміністрації про стан виконання документів центральних і місцевих органів влади.
Рекомендувати сільським головам вжити заходів щодо забезпечення покращення виконавської дисципліни в підвідомчих установах.
8. Про стан виконання розпорядження голови райдержадміністрації інформувати райдержадміністрацію до 15 липня 2015 року.
9. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження голови райдержадміністрації від 06 травня 2014 року №130 “Про стан виконання підприємствами, установами і організаціями указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України та відповідних розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій, підвищення рівня виконавської дисципліни в районі у І кварталі 2014 року”.
10. Контроль за виконанням розпорядження голови райдержадміністрації покласти на керівника апарату райдержадміністрації В.М.Стельмаха.
Виконуючий обов’язки
голови адміністрації Я.Яковчук