- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 268 від 30 липня 2015 року "Про стан виконання місцевих бюджетів району за І півріччя 2015 року"
Добавлено Адміністратор Пт, 31/07/2015 - 16:34
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
30 липня 2015 року № 268
Про стан виконання місцевих бюджетів району за І півріччя 2015 року |
Бюджет району по власних доходах загального фонду за І півріччя 2015 року виконаний на 146,8 відсотка, тобто при затвердженому плані 31698,2 тис.грн. фактично надійшло 46533,2 тис.грн., або перевиконання складає 14835,0 тис.гривень. В порівнянні з відповідним періодом минулого роком приріст надходжень в цілому по району склав 12834,6 тис. грн., або 38,1 відсотка.
Ріст надходжень в порівнянні з відповідним періодом минулого року відмічено в 17-ти з 22-х місцевих рад, крім Вирівської (-2022,8 тис.грн.), Чудельської (-222,1 тис.грн.), Тутовицької (-37,1 тис.грн.), Карасинської сільських радах (-34,8 тис.грн.) та Клесівської селищної ради (-1662,4 тис.грн.) через зменшення надходжень рентної плати за користування лісовими ресурсами та користування надрами та припинення надходжень податку на доходи фізичних осіб.
Виконання районного бюджету забезпечено на 117,9 відсотка, тобто при затвердженому плані 20342,0 тис.грн. фактично надійшло 23984,9 тис.грн., або додатково надійшло 3642,9 тис.гривень. До відповідного періоду минулого року ріст надходжень становить 47,4 відс. або 7712,8 тис.гривень.
В цілому по власних доходах загального фонду всі 22 органи місцевого самоврядування забезпечили виконання затверджених показників на І півріччя 2015 року та відповідно до статті 78 Бюджетного кодексу України мають право на внесення змін до своїх бюджетів в сторону збільшення власних доходів загального фонду.
Найвищий показник виконання бюджету по Сарненській міській раді – 246,0 відсотка, який досягнуто за рахунок надходжень акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (7364,0 тис.грн.), що становить 58,0 відсотка всіх власних надходжень до бюджету міської ради.
На результативний показник виконання бюджету вплинуло і повернення з районного бюджету податку на доходи фізичних осіб по річному декларуванню громадян за 2014 рік по висновках Сарненської ОДПІ в сумі 147,4 тис.гривень.
В І півріччі 2015 року з Державного бюджету надійшло:
- базової дотації - 13963,8 тис.грн.;
- освітньої субвенції - 90087,3 тис.грн.;
- медичної субвенції – 28812,2 тис.грн., що становить 100 відс., до призначень.
Також отримано 112141,2 тис.грн. субвенції з Державного бюджету, в тому числі на:
- відшкодування пільг, субсидій на житлово-комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ, державної допомоги сім’ям з дітьми, на утримання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування - 111969,1 тис.грн. або 99,8 відсотка до призначень;
- часткове фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл, які до 2015 року отримували підтримку з Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності – 5,0 тис.грн. або 100 відсотків до призначень;
- на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику – 167,1 тис.гривень.
Крім того, з обласного бюджету отримана інша субвенція, а саме на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 2136,7 тис.грн., що становить сто відсотків до призначень.
Бюджет району по видатках загального фонду за І півріччя 2015 року виконаний на 91,1 відсотка. При уточненому плані на звітний період 293999,2 тис.грн. касові видатки склали 267841,5 тис.грн. Залишок коштів на рахунках місцевих бюджетів та розпорядників коштів станом на 01.07.2015 становить 48311,0 тис.грн.
Із загальної суми видатків місцевих бюджетів району на захищені статті видатків спрямовано 248066,1 тис.грн., що становить 92,6 відс. загального обсягу видатків бюджету району.
51,3 відс. із загального обсягу видатків бюджету району по загальному фонду складають видатки на соціально-культурну сферу, що становить 137534,5 тис.грн.
На соціальний захист та соціальне забезпечення використано 116702,6 тис.грн., що становить 99,6 відсотків до уточнених призначень І півріччя 2015 року, з них за рахунок субвенції з державного та обласного бюджетів було проведено видатків в сумі 113667,3 тис.грн. та за рахунок коштів місцевих бюджетів – 3035,3 тис.грн.
На утримання органів місцевого самоврядування району в І півріччі 2015 року було спрямовано 7894,0 тис.грн., що становить 86,3 відс. до уточненого плану звітного періоду.
На розвиток фізичної культури і спорту з бюджету району спрямовано 1958,9 тис.грн., що становить 87,3 відсотків до уточнених асигнувань І півріччя 2015 року.
За І півріччя 2015 року до доходів спеціального фонду бюджету району надійшло 5302,3 тис.грн. або 86,3 відс. до затвердженого з урахуванням змін плану на рік, в тому числі :
· податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин – 0,2 тис.грн.;
· збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності – (-0,6) тис.грн.;
· коштів від відчуження майна – 16,7 тис.грн.;
· власних надходжень бюджетних установ – 4675,3 тис.грн. (79,5 відс.);
· коштів від продажу землі – 473,9 тис.грн. (237,0 відс.);
· надходжень коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва – 3,7 тис.грн.;
· інших надходжень – 73,1 тис.грн. (1874,4 відс.);
· іншої субвенції з обласного бюджету – 60,0 тис.грн. (100,0 відс.).
За рахунок коштів спеціального фонду бюджету району протягом І півріччя 2015 року було проведено видатків всього на суму 16248,9 тис.грн., що становить 45,8 відс. до уточненого річного плану.
В зв’язку з недофінансуванням субвенцій з державного бюджету і взяттям бюджетних зобов’язань в межах річних призначень станом на 01.07.2015 зареєстрована кредиторська заборгованість по загальному фонду бюджету в сумі 5096,7 тис.грн. По спеціальному фонду бюджету кредиторська заборгованість відсутня.
З метою подальшого забезпечення виконання місцевих бюджетів району по всіх джерелах доходів та ефективного використання бюджетних коштів, керуючись ст.16, 28 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»:
1. Зобов’язати керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади та рекомендувати органам місцевого самоврядування району в межах компетенції:
1.1. Контролювати надходження платежів від платників податків підвідомчих територій до бюджетів всіх рівнів.
1.2. Керуючись частиною 7 статті 78 Бюджетного кодексу України винести на розгляд виконкомів питання стану виконання місцевих бюджетів за І півріччя 2015 року та вжити невідкладних заходів, щодо забезпечення перегляду планових показників бюджетів з метою приведення ії у відповідність з реальною податковою базою.
1.3. При внесенні змін до місцевих бюджетів проаналізувати надходження платежів в розрізі кожного джерела з метою забезпечення їх 100-відсоткового виконання.
1.4. Вжити заходів щодо недопущення в подальшому виникнення дебіторської, кредиторської та простроченої заборгованості і взяття зобов’язань в межах бюджетних призначень.
1.5. Спрямовувати бюджетні кошти в першу чергу на захищені статті видатків, забезпечивши ефективне їх використання.
1.6. Забезпечити безумовне виконання вимог Бюджетного кодексу України та інших нормативно-правових актів, що регулюють бюджетний процес.
2 Сарненській об’єднаній державній податковій інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Рівненській області посилити контроль за правильністю справляння і зарахування платежів до всіх місцевих бюджетів району, повнотою і своєчасністю їх сплати. Відповідно до ст.191.1.5. Податкового кодексу України здійснювати контроль за додержанням виконавчими органами сільських і селищних рад порядку прийняття та обліку податків і зборів від платників податків, своєчасністю і повнотою перерахування зазначених сум до бюджету. Вжити заходів щодо погашення податкового боргу до бюджетів всіх рівнів та недопущення його зростання в подальшому.
3. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
Голова адміністрації Я.Яковчук