Також дивіться новини на facebook.com

ДОВІДКА про додержання норм чинного законодавства на території Клесівської селищної ради Сарненського району та роботу виконавчого комітету по здійсненню делегованих повноважень відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»

 ДОВІДКА

про додержання норм чинного законодавства на території Клесівської селищної ради Сарненського району та роботу виконавчого комітету по здійсненню делегованих повноважень відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»

 

На виконання плану роботи Сарненської районної державної адміністрації на вересень 2015 року в складі працівників управлінь, служб, відділів районної державної адміністрації та керівників територіальних відділів органів виконавчої влади робоча група вивчила питання про додержання норм чинного законодавства на території Клесівської селищної ради по здійсненню делегованих повноважень відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Перевіркою встановлено, що виконком Клесівської селищної ради, працюючи над виконанням делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», зосереджує свою увагу на виконанні селищного бюджету та соціально-економічному розвитку підвідомчої території. У звітному періоді вживались заходи щодо кращого виконання повноважень в галузі освіти і культури, у сфері побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, регулювання земельних відносин, щодо ліквідації наслідків екологічних катастроф, стихійного лиха, інших надзвичайних ситуацій .

Разом з тим, виконавчий комітет Клесівської селищної ради не використовує в повній мірі повноваження, які делеговані Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні». Зокрема, вимагає більшої уваги виконавчого комітету сільської ради питання щодо виконання повноважень у сфері законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян, у сфері організації роботи щодо соціального захисту населення, зокрема, від безробіття.

Регламент роботи селищної ради затверджений рішенням сесії Клесівської селищної ради від 10.11.2010 № 9, рішенням сесії селищної ради від 10.08.2012 №515 внесено зміни до Регламенту. Депутатів ради обрано 30 осіб.

Регламент роботи виконавчого комітету затверджений рішенням виконавчого комітету селищної ради від 19.11.2010 № 1.

Виконавчий комітет селищної ради затверджений в складі 15 чоловік. Щомісячно проводяться засідання виконкому. Виконавчим комітетом приймались відповідні рішення і затверджувались заходи на виконання розпоряджень голови РДА, районних програм, які перебували під постійним контролем.     

Протягом 2014 року на засіданнях виконавчого комітету Клесівської селищної ради розглянуто 122 питань, у т.ч. 39 – щодо виконання делегованих повноважень. Впродовж 8 місяців поточного року розглянуто 64 питання, у т.ч. щодо делегованих повноважень – 15. З усіх питань прийняті відповідні рішення.

У відповідності до вимог Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" на засіданнях виконкому систематично звітують про свою роботу керівники установ комунальної власності, розташованих на території ради. У 2014 році заслухані звіти 7 керівників, впродовж січня-серпня 2015 року – 5 керівників звітували про свою роботу.

Планування роботи ради здійснюється щомісячно та по півріччях. Звітування про виконання плану роботи селищної ради не практикується.

Селищним головою впродовж минулого року здійснено 8 виїзних прийомів громадян, за поточний період 2015 року організовано 4 виїзних прийоми.

Щорічно проводяться громадські слухання на зборах громадян за місцем проживання в населених пунктах селищної ради, на яких селищний голова звітує про свою роботу.

 На засіданнях виконкому розглядались питання про хід виконання власних рішень. Хоча не всі рішення виконавчого комітету, що потребували детального розгляду на засіданні виконкому щодо ходу їх виконання, були вчасно проконтрольовані. 

Виконавчий комітет Клесівської селищної ради здійснює делеговані повноваження у відповідності до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Про стан виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку Клесівської селищної ради за 2014 рік селищний голова інформував на засіданні виконкому 24.02.2015 (рішення виконкому № 10).

Виконкомом Клесівської селищної ради розглянув, погодив проект Програми соціально-економічного та культурного розвитку ради на 2015 рік та вніс його на затвердження сесії (рішення виконкому № 11 від 24.02.2015).

 Селищній раді вдалося виконати заплановані бюджетні надходження.  За січень –серпень 2015 року виконання бюджету по власних доходах загального фонду Клесівської селищної ради становить 108,9 відс., тобто при затвердженому з урахуванням змін плані на звітний період 2477,0 тис.грн. фактично надійшло 2698,2 тис.грн., або перевиконання складає 221,2 тис.гривень.

Проведені поточні ремонти бюджетних установ, здійснено благоустрій територій, установ комунальної власності селищної ради, на благоустрій та утримання доріг   використано усього 67844,49 грн.

Виконкомом селищної ради в поточному періоді 2015 року проведено певну роботу щодо соціально-економічного та культурного розвитку підвідомчої території. 

Зокрема:

- проведено капітальний ремонт   приміщення другої середньої групи в ДНЗ №3 «Веселка», поточний ремонт приміщень ДНЗ №2 «Ясочка», ДНЗ №3 «Веселка», ДНЗ №4 «Дзвіночок», ДНЗ №6 «Малятко»;

- здійснено заміну 6 старих вікон в ДНЗ №6 «Малятко» на енергозберігаючі;

- встановлено 3 броньованих дверей в будинку по вул. Мічуріна, 5 в 
смт. Клесів;

- проведено капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по вул.Чехова, 11 в смт. Клесів (на суму 262556 грн);

- облаштоване вуличне освітлення (придбання проводу на суму 13050 грн.);
- здійснено поточний ремонт тротуару в смт Клесів ( на суму 76737 грн);

- проведено поточні ремонти доріг: по вул. Коцюбинського (103156 грн.), по вул.Центральна, Леніна (28488 грн.), в смт Клесів; по вул.Миру ( 44100 грн.) та по вул.Центральна (38539 грн.) в с.Клесів;

- прочищено    меліоративні канали   по вул.1 Травня та Тітова (25000 грн.);

- проведено поточний ремонт водогонів по вул.Чехова, Мічуріна, Центральна, Молодіжна в смт.Клесів;

- проведено дезінфекцію   водопровідної системи   смт. Клесів ( придбано хлорного вапна на суму 6930 грн.);

- розроблено   проект землеустрою щодо зміни меж с.Клесів та с.Пугач (використано 29711 грн.);
- розроблено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель (використано коштів – 51890 грн.).

Впродовж поточного року введений в експлуатацію   торговий центр по вул. Леніна в смт.Клесів.  

З метою збільшення надходжень від використання рослинних ресурсів налагоджена робота по забезпеченню контролю за дотриманням вимог чинного законодавства при заготівлі ягід. Як наслідок, до бюджету   селищної ради за спецвикористання лісових ресурсів надійшло 284769 грн.

Виконкомом приділяє належну увагу жителям селищної ради – учасникам Антитерористичної операції, які повернулися на підвідомчу територію з місць бойових дій у вирішенні їх нагальних повсякденних питань.

В смт. Клесів встановлено пам’ятник загиблому учаснику антитерористичної операції Баранову-Орлу Сергію Анатолійовичу.

Виконавчим комітетом Клесівської селищної ради розроблено   заходи по виконанню розпорядження голови райдержадміністрації   від 30 серпня 2012 року № 309 «Про роботу виконавчого комітету Клесівської селищної ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» (прийняте за результатами попереднього виїзного засідання колегії), які затверджені рішенням виконкому сільської ради від 19 вересня 2012 року №105.

 

Забезпечується контроль за дотриманням закладами торгівлі вимог порядку провадження торгівельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення. Здійснюється постійний контроль за дотриманням графіків роботи закладів громадського харчування у вечірній час, недопущення продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів неповнолітнім особам.                                    

Питання організації проведення культурно-масових заходів на території селищної ради постійно розглядається на засіданнях Клесівського КДК.

 В 2012 році КЗ «Клесівська районна лікарня» пройшла акредитацію, на даний час заклад готується до чергової акредитації. Щорічно проводяться роботи по підготовці закладів охорони здоров’я до роботи в зимовий період. Впроваджено автономні системи опалення, системи опалення та гарячого водопостачання, які працюють на альтернативних видах палива, здійснено реконструкцію котельного господарства. Обладнано пічним опаленням ФАП с.Пугач.

Для забезпечення належної роботи ФАП с.Пугач забезпечено необхідним медичним інструментарієм, а саме – сухо-жаровою шафою, термосумкою, сумкою для фельдшера. Також забезпечено цей медичний заклад холодильником.

Відділом освіти райдержадміністрації подавались пропозиції щодо передбачення в районному бюджеті коштів на заміну електромережі, вікон, дверей, огорожі Клесівської ЗОШ І-ІІ ст., однак кошти з бюджету не виділялись.

Роботи по підведенню водопроводу до Пугацької ЗОШ І ст., водовідведення та ремонту покрівлі Клесівської дитячої юнацької спортивної школи не проводились.

Потребує посилення виконавська дисципліна.Впродовж 2014 року виконком мав проінформувати райдержадміністрацію про стан виконання на території ради 120 розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації. Проінформовано згідно встановлених термінів про стан виконання   104 документів,   16 інформацій не подано.

Впродовж січня-серпня 2015 року виконком мав проінформувати райдержадміністрацію про стан виконання на території ради 70 розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації. Проінформовано згідно встановлених термінів про стан виконання   66 документів,   4 інформації не подано.

 
Органи місцевого самоврядування
 

Штатна чисельність апарату управління Клесівської селищної ради на 2015 рік затверджена в кількості 15,0 шт.одиниць.

На утримання апарату управління уточнені асигнування на 2015 рік по загальному фонду селищного бюджету становлять 2011,2 тис.грн. в тому числі на січень-серпень 2015 року – 1347,1 тис.грн. Касові видатки за січень – серпень були проведені в сумі 1334,7 тис.грн. або 99,1 відс. до уточнених планових асигнувань звітного періоду, з них видатки на оплату праці склали 1064,7 тис.грн. або 99,6 відс., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 44,6 тис.грн. або 94,1 відс., інші поточні видатки – 225,4 тис.грн. або 97,5 відс. Із загального обсягу видатків селищного бюджету, проведених в звітному періоді, 83,1 відс. становили видатки по захищених статтях.

Середньомісячна заробітна плата одного працюючого за 8 місяців 2015 року становила 6433 гривень.

 

Повноваження в галузі бюджету, фінансів і цін

 

Бюджет Клесівської селищної ради затверджений в сумі 7334,5 тис.грн., в тому числі доходи загального фонду бюджету визначено в сумі 7323,7 тис.грн., з них: власні доходи – 2651,0 тис.грн. (36,2 відс.), інші субвенції з районного бюджету на дошкільну освіту та заклади культури – 4672,7 тис.грн. (63,8 відс.) та доходи спеціального фонду селищного бюджету – 10,8 тис.гривень. Відповідними рішеннями селищної ради внесено зміни до селищного бюджету та затверджений бюджет зі змінами в сумі 9551,6 тис.грн., в тому числі доходи загального фонду бюджету становлять 8686,1 тис.грн., з них: власні доходи – 3351,0 тис.грн. (38,6 відс.), інша субвенція з районного бюджету на дошкільну освіту, культуру та на заходи з післядипломної освіти працівникам дошкільного навчального закладу – 5235,1 тис.грн. (60,3 відс.), субвенція з Вирівського бюджету на утримання об’єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об’єктів спільного користування – 100,0 тис.грн. (1,1 відс.) та доходи спеціального фонду – 865,5 тис.грн., з них: власні доходи – 181,4 тис.грн., інша субвенція з обласного бюджету на обласну програму енергоефективності на 2011-2015 роки на реалізацію проектів з енергоефективності на капітальний ремонт системи опалення та встановлення котла на твердому паливі в ДНЗ «Веселка» смт.Клесів по вул.Леніна,17 Сарненського району – 684,1 тис.гривень.

За січень–серпень 2015 року виконання бюджету по власних доходах загального фонду Клесівської селищної ради становить 108,9 відс., тобто при затвердженому з урахуванням змін плані на звітний період 2477,0 тис.грн. фактично надійшло 2698,2 тис.грн., або перевиконання складає 221,2 тис.гривень.

Виконання  річного  обсягу селищного бюджету по власних доходах загального фонду станом на 01.09.2015 становить 80,5 відсотка.

В порівнянні з відповідним періодом минулого року в цілому надходження зменшились на 1935,4 тис.грн., що пов’язано з припиненням надходжень рентної плати за користування надрами з 01.04.2014 року (-1106,1 тис.грн.) та податку та збору з доходів фізичних осіб з 01.01.2015 року (-2264,7 тис.грн.). А також зменшились надходження по: державному миту -на 0,2 тис.грн., коштах від реалізації безхазяйного майна – на 2,1 тис.грн. та збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності – на 33,3 тис.гривень. Однак збільшились надходження по платі за землю на 125,2 тис.грн, рентній платі за користування лісовими ресурсами - на 107,6 тис.грн., податку на прибуток - на 21,3 тис.грн., а також за рахунок надходжень нововведеного акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 503,0 тис.грн., екологічного податку (у відрахуваннях 25 відсотків) та єдиного податку, які з 01.01.2015 року зараховуються до загального фонду бюджету ради – 15,2 тис.грн. та 634,4 тис.грн. відповідно, податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки – 39,2 тис.грн., транспортному податку – 25,0 тис.грн., та плати за надання інших адміністративних послуг – 0,1 тис.гривень.

 
Місцева пожежна охорона

На території Клесівської селищної ради функціонує одна пожежна команда з штатною

чисельністю працюючих 10 шт.одиниць.

В селищному бюджеті на 2015 рік на утримання пожежної команди затверджені видатки з урахуванням змін в сумі 397,4 тис.грн., в тому числі на січень-серпень 2015 року – 301,6 тис.грн.

Середньомісячна заробітна плата одного працюючого становила - 2184 гривень.

Освіта

Селищна рада має чотири дошкільні навчальні заклади з сімнадцятьма дошкільними групами і загальною кількістю дітей у них 362. Штатна чисельність працівників закладів складає 113,875 шт.од.

 Річний обсяг видатків на утримання дошкільних навчальних закладів затверджений на 2015 рік з урахуванням змін в сумі 4981,5 тис.грн., в тому числі на січень-серпень 2015 року – 3403,2 тис.грн. Касові видатки за звітний період склали 2942,5 тис.грн. або 86,5 відс. Середньомісячна заробітна плата одного працюючого за 8 місяців 2015 року становила 1734 гривень.

 
Культура

На території ради функціонує один будинок культури та два клуби з штатною чисельністю працюючих 9,0 шт.одиниць.

В селищному бюджеті на 2015 рік на утримання закладів культури затверджені видатки з урахуванням змін в сумі 293,2 тис.грн., в тому числі на січень-серпень 2015 року – 217,1 тис.грн. Касові видатки за звітний період склали 174,9 тис.грн. або 80,6 відс. до уточнених планових показників звітного періоду.

На виплату заробітної плати працівникам закладів культури планові асигнування з урахуванням змін на січень-серпень 2015 року затверджені в сумі 173,3 тис.грн., касові видатки за звітний період склали 141,5 тис.грн. або 81,7 відс. до уточнених планових асигнувань. Середньомісячна заробітна плата одного працюючого становила 1435 грн.

 
Місцеві програми
 

На виконання програм місцевого значення в бюджеті селищної ради на 2015 рік з урахуванням внесених змін затверджені видатки в сумі 979,9 тис. грн.

Касові видатки протягом звітного періоду на реалізацію програм склали 808,7 тис. грн. або 93,4 відс.

 
Спеціальний фонд селищного бюджету

За звітний період за рахунок надходжень спеціального фонду селищного бюджету та залишку коштів на початок року були проведені видатки в сумі 972,0 тис. грн., в тому числі за рахунок власних надходжень бюджетних установ - 236,2 тис. грн., залишку коштів бюджету розвитку, що утворився станом на 01.01.2015 – 577,9 тис. грн., залишку коштів транспортного податку, який утворився станом на 01.01.2015 - 76,3 тис. грн. та залишку коштів надходжень від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, що утворився станом на 01.01.2015 – 81,6 тис.гривень.

Зважаючи на високий рівень виконання бюджету селищної ради по власних доходах необхідно вжити невідкладних заходів щодо забезпечення збалансування селищного бюджету в поточному році, зокрема: керуючись частиною 7 статті 78 Бюджетного кодексу України, переглянути річні планові показники доходів бюджету з метою приведення його у відповідність з реальною податковою базою.

 
 

Повноваження в галузі фізкультури і спорту

 

Діюча дозвіллєва інфраструктура дозволяє одночасно займатися спортом понад 200 чоловікам. На території Клесівської селищної ради знаходяться волейбольний, баскетбольний та футбольний майданчики, які належать Клесівській ЗОШ І-ІІ ст.; волейбольний, баскетбольний, футбольний майданчики, гімнастичне містечко з тренажерним обладнанням та майданчик зі штучним покриттям для міні-футболу Клесівської ЗОШ І-ІІ ст.-ліцей.

 З 2000 року при культурно-дозвіллєвому комплексі ради функціонує шахово-шашковий клуб «Біла тура». Упродовж 15 років клубом проведено понад 1000 різноманітних турнірів. Щорічно на високому рівні в ШШК «Біла тура» проводиться ІV етап кубка Рівненської області з шахів та один із етапів кубка області з шашок. Гравці цього клубу є срібними та бронзовими призерами Всеукраїнського меморіалу Г.Родіонова – відкритого кубка області з шашок (Анатолій Романюк, Володимир Смицький, Григорій Абрамчук, Ігор Ліщук). Також, спортсмени клубу «Біла тура» є неодноразовими переможцями та призерами районних змагань з шахів (Анатолій Романюк, Олександр Абрамчук) та шашок (Володимир Смицький та Наталія Кузьмич).

На території селищної ради відкриті філії відділення ДЮСШ відділу освіти райдержадміністрації з греко-римської та вільної боротьби, де діти та молодь мають можливість займатися фізкультурно-оздоровчою діяльністю. У 2011 році було проведено державну реєстрацію спортивних клубів «Фаворит» і «Граніт». Вихованці цих закладів приймають участь у різноманітних обласних, всеукраїнських та міжнародних змаганнях та домагаються позитивних результатів. 

На території Клесівської селищної  ради проживає біля 153 багатодітних сімей, в яких виховується 514 дітей. Більшість таких сімей отримали посвідчення багатодітної сім’ї.

Протягом восьми місяців 2015 року Клесівською селищною радою була зареєстрована 1 заява щодо оформлення справи для отримання багатодітною жінкою почесного звання України «Мати - героїня». У 2015 році вищезазначені звання багатодітні жінки, жительки селищної ради, не отримували (у 2014 році – 5 жінок).

 
Повноваження в галузі культури
 

Всю культурологічну, просвітницьку, інформаційну діяльність працівники закладів культури Клесівської селищної ради здійснюють згідно з річним та помісячними планами роботи селищного культурно-дозвіллєвого комплексу.

На території Клесівської селищної ради функціонує 1 будинок культури та 2 клуби.

В клубних закладах селища працюють 15 формувань, в яких займаються 385 учасників: вокальні ансамблі, вокально-інструментальний гурт, гуртки художнього читання, дитячий театральний, народний аматорський хоровий колектив, любительські об’єднання “Біла тура”, Для проведення спортивно-оздоровчих заходів в спортивних кімнатах будинку культури проводять заняття гри в шахи, шахмати, настільний теніс.

В червні 2014 року досвід роботи бібліотеки смт. Клесів у рамках реалізації проектів з надання інноваційних бібліотечних послуг мешканцям місцевих громад вивчали представники бібліотечних закладів з 10 областей: Одеської, Дніпропетровської, Полтавської, Харківської, Сумської, Запорізької, Миколаївської, Херсонської, Черкаської, Житомирської  та представники програми «Бібліоміст» із м.Київ .

За рейтинговою оцінкою роботи клубних установ району за перше півріччя заклади культури Клесівської селищної ради посідають 3 місце.

Всього навчається 112 учнів в Клесівській дитячій музичній школі, з них 43 вихованці на базі філіалу у с. Вири. В 2015 році заклад закінчили 4 випускники. В закладі працює 10 спеціалістів-викладачів із відповідною музичною освітою.

За 8 місяців 2015 року на спецрахунки закладів культури надійшло 3610 грн. за рахунок проведення вечорів відпочинку для молоді та платних послуг в бібліотеках.

Проте поряд із напрацюваннями залишається невирішеним питання – активізація гурткової роботи та проведення масових заходів у клубі с. Пугач. Неодноразово виносилося питання на розгляд ради відділу культури і туризму, на виконком Клесівської селищної ради щодо кадрових змін в особі завідувача установи, вказувалися строки виконання поставлених завдань, проте зі сторони працівника Вагнера В.В. покращення в роботі немає. У листопаді 2015 року буде проводитися планова атестація працівників культури, на якій атестаційна комісія спільно із профспілковим комітетом буде приймати рішення по даній кандидатурі щодо його подальшого перебування на робочому місці.

 

Повноваження в галузі забезпечення соціально-правового захисту дітей

 

 Для здійснення забезпечення соціально-правового захисту дітей, що проживають на території Клесівської селищної ради, при виконкомі ради введена посада спеціаліста по соціальній роботі з дітьми, сім’ями, молоддю та спорту, яка на даний момент вакантна. Матеріали, що стосуються соціально-правового захисту дітей систематизовані та оформлені в окремі папки.

На території ради проживає 1752 дітей віком до 18 років. Діти незахищених категорій перебувають під медичним наглядом працівників КЗ «Клесівська районна лікарня». Патронажними медсестрами постійно здійснюється огляд дітей до року за їх місцем проживання. 

Дітей, схильних до жебракування, вживання наркотичних чи психотропних речовин на території ради не виявлено, облік спеціалістом по роботі з дітьми, сім’ями, молоддю та спорту не ведеться.

На території Клесівської селищної ради проживає 10 сімей зі слабким виховним потенціалом, дітей в даних сім'ях – 23. 2 дітей стоять на обліку тих, що опинились в складних життєвих обставинах, у службі у справах дітей райдержадміністрації. З цими сім'ями проводиться постійна робота з метою контролю умов проживання, виховання та догляду.

Селищна рада співпрацює з благодійними організаціями. Надається речова допомога дітям із багатодітних, малозабезпечених та соціально-незахищених сімей.

На підвідомчій території проводяться рейди по місцях дозвілля дітей.

На території  ради станом на 15.09.2015 проживають 17 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають під опікою/піклуванням у 11 громадян та одна дитина - сирота, яка виховується у прийомній сімї. 2 дитини-сироти перебувають на квартирному обліку згідно рішення виконавчого комітету Клесівської селищної ради, 1 дитина-сирота потребує взяття на квартирний облік.

 Співпраця прийомних батьків, опікунів/піклувальників та виконавчого комітету Клесівської селищної ради носить позитивний характер, завжди присутній злагоджений взаємозв'язок та бажання діяти в інтересах дітей.

 

Повноваження у сфері зайнятості

 

 Протягом 8 місяців 2015 року до районного центру зайнятості звернулися 130 громадян – мешканців  Клесівської селищної ради з питань реєстрації як ті, що шукають роботу, протягом 2014 року таких звернень було – 256.

Із загальної кількості безробітних протягом 8 місяців 2015 року працевлаштовані за сприянням центру зайнятості  86 осіб, в тому числі 3 особи шляхом одноразової виплати допомоги по безробіттю для започаткування власної справи. Протягом  2014 року працевлаштовані за сприяння центру зайнятості 126 жителів селища, в тому числі 4 особи шляхом одноразової виплати допомоги по безробіттю для започаткування власної справи.

Проходили професійну підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації на курсах служби зайнятості в 2014 році та протягом 8 місяців 2015 року 48 жителів Клесівської селищної  ради, 38 з них працевлаштовані за направленням служби зайнятості.

Між Сарненським районним центром зайнятості та Клесівською селищною  радою у 2014-2015 рр. не укладались угоди про проведення громадських робіт.

Станом на 14.09.2015 року чисельність безробітних, які проживають на території Клесівської селищної ради складає  61 особа.

 

Стан регулювання земельних відносин

 

 Територія Клесівської селищної ради, складає 12,4 тис. га, з них 0,66 тис. га (5,3 %) займають сільськогосподарські угіддя, що свідчить про низький рівень сільськогосподарської освоєності земель.

Забудовані землі займають 0,87 тис. га (7,0%), з них 0,2 тис. га (1,6 %) земель промисловості, під лісами та лісовкритими площами знаходиться 8,0 тис. га (64,5 %), болота – 2,53 тис. га (20,4 %), відкриті землі без рослинного покриву - 0,07 тис. га (0,6 %), води - 0,2 тис. га (1,6 %), інші землі – 0, 07 тис. га (0,6 %).

Площа земель, наданих громадянам у власність і користування для різних потреб становить 0,4 тис. га, іншим категоріям власників землі та землекористувачів 11,7 тис. га , в землях запасу перебуває 0,3 тис. га.

 
 

Із загальної площі земель у державній власності перебуває 12,2 тис. га (98,4 %), у приватній – 0,2 тис. га (1,6 %).

Із 1509 громадян, які мають право на приватизацію земельних ділянок для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд, ведення особистого селянського господарства, садівництва та дачного будівництва 1461 – приватизували свої земельні ділянки за рішенням ради, або 96,8 %. В той же час посвідчили право власності правовстановлюючими документами 1007 громадян, або 68,9 відсотків до потреби, що може призвести до порушень прав громадян у процесі розвиткуринкових відносин земельного фонду. Тому необхідно покращити роз'яснювальну роботу серед жителів селищної ради щодонеобхідності посвідчення права власності на земельні ділянкиправовстановлюючими документами та загрози, які можуть виникнути у разі не посвідчення цих прав.

До Клесівської селищної ради звернулось 390 громадян з метою встановлення їх на чергу щодо надання земельної ділянки для будівництва жилого будинку.

На території ради є 2,87 тис. га земель природоохоронного призначення, які перебувають у постійному користуванні Рівненського природного заповідника, а також розташовані та діють 9 промислових підприємств, в користуванні яких 387,6 га земель.

Селищною радою укладено 46 договорів оренди землі на загальну площу 167,5 га. В результаті до місцевого бюджету надходить 763,5 тис.грн.

 Із недоліків є те, що селищною радою недостатньо здійснюються заходи із охорони земель. А саме, із загальної площі 6,6 га, які порушені в результаті несанкціонованого видобутку бурштину в межах населених пунктів протягом 2014 року, було рекультивовано лише 1,8 га.

 

Повноваження у галузі соціального захисту населення

На території селищної ради проживає 6782 чоловік , в т.ч.:

1- інвалід війни; 6 - учасники бойових дій; 35 - учасників війни; 47 - одиноких престарілих громадян; 15 - ліквідаторів; 5992 - постраждалих громадян внаслідок Чорнобильскої катастрофи, із них 1710 – діти.

Селищною радою прийнята «Програма соціального захисту населення».

Затверджена по бюджету селищної ради на 2014 рік сума 4400 грн., в тому числі на матеріальну допомогу ветеранам війни та вдовам до Дня Перемоги - 400 грн., допомога на поховання - 4000 грн..

На 2015 рік по цій програмі була затверджена сума 19800 грн., в тому числі на матеріальну допомогу ветеранам війни та вдовам до Дня Перемоги – 400 грн., допомога на поховання - 4400 грн., учасникам АТО – 15000 грн..

На території селищної ради заборгованість із заробітної плати відсутня.

Обслуговуванням одиноких громадян займаються 6 соціальних працівників, які виконують роботи, передбачені договором: прибирання приміщення, генеральне прибирання (побілка, фарбування), різання, рубання, складання дров, закупка продуктів харчування, медикаментів, забезпечення паливом тощо.

По наданню консультативно – правової допомоги при селищній раді працював соціальний працівник, який упродовж 2014 року прийняв 1609 громадян з різних питань. Надано консультацій – 692, видано 489 повідомленнь про прийняті УПСЗН рішення про призначення допомог , здано справ до УПСЗН для призначення допомог – 428

У 2015 році прийнято 1099 громадян. Надано консультацій – 537, видано 290 повідомленнь про прийняті УПСЗН рішення про призначення допомог , здано справ до УПСЗН для призначення допомог – 272.   

Селищній раді слід звернути увагу на заключення та реєстрацію колективних договорів КЗ «Клесівська лікарня» та Клесівська селищна рада, поновлення в управлінні праці та соціального захисту населення Сарненської райдержадміністрації колективних договорів КП «Клесівводоканал», ДНЗ № 3 «Веселка», ДНЗ № 4 «Дзвіночок».

 
 
 
Повноваження у галузі освіти
 

На території Клесівської селищної ради є 3 загальноосвітні навчальні заклади: Пугацька ЗОШ І ступеня, Клесівська ЗОШ І-ІІ ступенів, Клесівська ЗОШ І-ІІ ступенів-ліцей та 4 дошкільні навчальні заклади: ДНЗ № 2, ДНЗ № 3, ДНЗ № 4, ДНЗ с.Пугач.

Пугацька загальноосвітня школа І ступеня знаходиться в пристосованому приміщенні загальною площею 106 м 2. Використовується 3 класні кімнати, де навчається 47 учнів. Навчання двозмінне. Працює 7 педагогічних працівників. У школі оформлена кімната народознавства, працює дитяча організація «Веселкова республіка». Територія школи огороджена, озеленена, впорядкована прилегла територія.

Проблемне питання школи:

Доукомплектування шкільними меблями окремих класних кімнат.

 

Клесівська загальноосвітня школа І-ІІ ст. знаходиться в реконструйованому приміщенні дитячого садка, загальною площею 1052 м2.Кількість класних кімнат – 11, які оформлені і озеленені. Навчається 215 учнів, працює 26 педагогічних працівників. Навчальний заклад огороджено і озеленено. Є їдальня. Опалення проводиться твердим паливом. Обладнано комп’ютерний клас. У школі працює шкільне лісництво, діє учнівське товариство, працюють 13 гуртків і 2 спортивні секції. На базі Клесівської ЗОШ І-ІІ ст. проводився Всеукраїнський збір юних лісівників і обласні змагання.

Проблемні питання:

1.      Капітальний ремонт електроосвітлення.

2.      Заміна вікон.

 

Клесівська загальноосвітня школа І-ІІ ст. – ліцей знаходиться у типовому приміщенні   загальною площею 5174 м2, використовується 41 класна кімната. Кількість учнів - 722, працює 88 педагогічних працівників. Працює 5 груп продовженого дня, навчання двозмінне.

Діє дитяча організація СПОУ, створено музей історії селища та історико-краєзнавчий комплекс. Працюють гуртки різних напрямків, спортивні секції.

Школа є опорним закладом в освітянському окрузі.

Проблемні питання школи:

Проведення робіт щодо капітального ремонту приміщень (заміна вікон, ремонт спортивної зали, заміна труб водопостачання, заміна електропроводки, електрощитів).

 

У комунальній власності Клесівської селищної ради є 4 дошкільні навчальні заклади.

У всіх дошкільних навчальних закладах медичне обслуговування здійснюють старші медичні сестри.

Середня вартість харчування однієї дитини в день становить 10 грн.

У кожному навчальному закладі створені належні умови для навчання і виховання дітей. Щорічно проводяться якісні поточні ремонти приміщень ДНЗ. Поновлюється інвентар для спортивних та ігрових майданчиків.

Проблемні питання ДНЗ:

1.                      Закінчення встановлення енергозберігаючих вікон та заміна огорожі ДНЗ № 2 «Ясочка».

2.                      Переведення котельні на тверде паливо в ДНЗ № 3 «Веселка»

3.                      Заміна огорожі в ДНЗ «Малятко» с. Пугач.

 
 

Повноваження в галузі будівництва

 

На території Клесівської селищної ради ведеться в основному  індивідуальне житлове будівництво та будівництво об’єктів комерційного призначення. В 2014 році видано 42 будівельні паспорти та 6 містобудівних умов і обмежень, а в 2015 році – 39  будівельних паспортів та 4 містобудівних умов і обмежень.

Слід відмітити належну роботу виконкому селищної ради в плані розроблення містобудівної документації. Генеральні плани та плани зонування території розроблені по всіх населених пунктах ради.

В с.Клесів є пам'ятка архітектури – Св.Успенська церква, яка утримується релігійною громадою в належному стані.

Вирішення спорів з питань містобудування проводиться на засіданнях виконкомів.

                                                                  
 

Повноваження в галузі житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування

 

На території Клесівської селищної ради є одне підприємство житлово-комунального господарства - КП «Клесівводоканал», яке має на балансі 42 житлових будинки. Відомче житло має Клесівське кар'єроуправління – 4 будинки.

По житловому масиву, який належав Соснівському гранкар'єру, створено та працює 5 об'єднань співвласників багатоквартирних будинків з керуючою компанією ОСББ «Сосна-Клесів».

Все житло на території Клесівської селищної ради переведене на автономне опалення, централізоване опалення  відсутнє.

Водопровідні та каналізаційні мережі на території ради обслуговує КП «Клесівводоканал».

Проблемним в житлово-комунальному господарстві Клесівської селищної ради залишається питання забезпечення якісним питним водопостачанням с.Пугач, круглодобовим та якісним постачанням води в смт. Клесів та с. Клесів, реконструкції системи водовідведення та очисних споруд.

 
                                      Повноваження у сфері медицини
 

 На території Клесівської селищної ради функціонує 1 районна лікарня та 2 фельдшерсько-акушерські пункти, які надають первинну медико-санітарну допомогу жителям смт. Клесів, сіл Клесів та Пугач. Заклади в структурі Клесівської дільниці КЗ «Сарненський районний ЦПМСД» та фінансуються бухгалтерією КЗ «Сарненський районний ЦПМСД». При вході у лікарню встановлений пандус для осіб з обмеженими фізичними можливостями,  при вході у фельдшерсько-акушерські пункти встановлені кнопки виклику для осіб з обмеженими фізичними можливостями.   Достатньо санітарно-освітньої наочності.

Проблемні питання в галузі медицини:

-         забезпечити підготовку КЗ «Клесівська РЛ» до проходження  акредитації в жовтні 2015 року та вирішити питання з теплопостачанням приміщень;

-         ФАП села Клесів потребує заміни огорожі та ручки у вхідних дверях закладу, ремонту підлоги в котельні, придбання нового тонометра;

-          у ФАПі с. Пугач   необхідно відремонтувати підлогу та холодильник.

-           

-           

Повноваження в організації сервісного обслуговування тварин індивідуальних

власників
 

В особистих підсобних господарствах громадян, які проживають на території Клесівської селищної ради утримується таке поголів’я домашніх тварин:

Назва населеного пункту
ВРХ
в т.ч. корів
свині
коні
птиця
собаки
смт.Клесів
40
40
45
10
400
157
с.Клесів
40
10
120
2
1600
95
с. Пугач
6
6
30
0
875
114
Всього:
96
56
195
12
2875
366

Станом на 01.09.2015 року проведено дослідження 25 голів корів на лейкоз, бруцельоз. Позитивно реагуючих тварин не виявлено.

В поточному році ветеринарною службою проведено:

- щеплення птиці проти хвороби Ньюкасла в кількості 1500 голів;

- щеплення собак проти сказу 219 гол.;

- щеплення свиней проти класичної чуми 100 гол.

На території сільської ради проідентифіковано 70% наявного поголів’я ВРХ.

Стиль і методи роботи виконкому селищної ради у сфері організації сервісного обслуговування худоби індивідуальних власників вимагають покращення в питаннях:

- проведення організаційно-роз’яснювальної роботи щодо профілактики африканської чуми свиней та ідентифікації сільськогосподарських тварин;

- покращення організації виводок для проведення діагностичних досліджень на лейкоз, бруцельоз, туберкульоз та профілактичних щеплень проти гостроінфекційних захворювань худоби.

 

Повноваження в галузі оборонної роботи

                                                                                                                                                                        

Військовий облік військовозобов’язаних та осіб призовного віку на території Клесівської селищної ради організований та ведеться на високому рівні.

Посада військового обліковця передбачена відповідно до кількості військовозобов'язаних і осіб призовного віку, інспектор з військового обліку призначений розпорядженням сеищного голови.

За попередніми даними на військовому обліку перебуває 359 осіб військовозобов’язаних та 170 осіб призовного віку.

Військовий облік знаходиться на належному рівні, а саме:

-       документи пункту збору селищної ради відпрацьовуються в повному обсязі;

 журнал обліку військовозобов’язаних та осіб призовного віку своєчасно уточнюється;

 звірка з господарськими книгами ведеться постійно;

 розпорядження № 233 від 22.06.2015 року голови Сарненської райдержадміністрації та поставлені мобілізаційні завдання на шосту хвилю мобілізації за підписом голови РДА отримані;

 інспектором з військового обліку своєчасно подавались документи, що засвідчують виконання покладених на неї завдань, згідно її посадових обов’язків, по шостій черзі часткової мобілізації;

Стан мобілізаційної готовності в Клесівській селищній раді оцінюється як «Готовий до виконання мобілізаційних завдань».

Щодо питання призову під час часткової мобілізації селищна рада забезпечила оповіщення та явку військовозобов’язаних, які проживають на території селищної ради.

 
Викликалось по повістці
З’явилося
%
Відправлено до ЗСУ
%
359
11
3,1
2
1

Були представлені до Сарненського військового комісаріату корінці повісток на всіх оповіщених військовозобов’язаних та довідки про склад сім’ї.

Відповідно до графіку проходження призовниками, які підлягають виклику під час проведення призову восени 2015 року, до військового комісаріату має прибути 170 чоловік, з’явилося на призовну комісію 15 чоловік, з них відправлено у війська 0 чоловік.

 

Повноваження щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян на підвідомчій території

 

Територію Клесівської селищної ради обслуговує старший дільничний інспектор міліції, старший лейтенант міліції Рогозінніков Андрій Олександрович. Дільничний інспектор має службовий кабінет, проживає в смт.Клесів.

В 2015 році на території ради скоєно 82 кримінальних правопорушення (2014 рік - 99),

 

Стан скоєння адміністративних правопорушень на території Клесівської селищної ради в 2015 році складає 105 правопорушень (2014 рік – 71)

 

 При вивченні питань щодо діяльності виконавчого комітету Клесівської селищної  ради по здійсненню делегованих повноважень відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» працівниками управлінь, служб, відділів районної державної адміністрації та керівниками територіальних відділів органів виконавчої влади надавалась практична допомога по усуненню виявлених недоліків.

 

Подані матеріали працівників управлінь, служб, відділів районної державної адміністрації, керівників територіальних відділів органів виконавчої влади узагальнив:

 

Начальник відділу містобудування,

архітектури та житлово-комунального                                           Ф. Пінчук

господарства
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 З метою подальшого збільшення надходжень по власних доходах бюджету в вересні-грудні 2015 року виконкому ради необхідно постійно контролювати та аналізувати надходження платежів від платників податків на підлеглій території в розрізі платників та податків, вести облік надходжень від платників з метою виявлення податкового боргу та проводити відповідну роботу щодо його погашення.

Зважаючи на складну економічну ситуацію в країні та районі, обмеженість фінансових ресурсів на утримання галузей бюджетної сфери, враховуючи вимоги постанови КМУ від 01.03.2014 № 65 “Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету”, рекомендовано не приймати власні рішення щодо збільшення чисельності працівників. Також економно та раціонально використовувати іншу субвенцію з районного бюджету на дошкільну освіту, культуру та заходи з післядипломної освіти для працівників ДНЗ, здійснювати фінансування непершочергових видатків за умови стовідсоткового забезпечення видатків на оплату праці та спожиті енергоносії. Крім того, вживати заходи щодо:

удосконалення мережі бюджетних установ та упорядкування штатної чисельності працівників;

-   недопущення дебіторської та кредиторської заборгованостей;

скорочення неефективних видатків та спрямування вивільнених коштів на захищенні статті видатків;

відповідності фактичного споживання енергоносіїв визначеним лімітам та 100 - відсотковому їх фінансуванню.

З метою підвищення ефективності використання об’єктів комунальної власності територіальної громади та земель сільськогосподарського та несільськогосподарського призначення і відповідно збільшення надходжень до бюджету селищної ради рекомендовано  відповідно до Конституції України, Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні” та “Про оренду державного та комунального майна” провести аналіз договорів оренди земельних ділянок, що належать до державної і комунальної власності та забезпечити встановлення розміру орендної плати відповідно до вимог пункту 288.5 статті 288 Податкового кодексу України (з врахуванням проведення індексації нормативної грошової оцінки земель за попередній рік з коефіцієнтом 1,249), а також спільно з Управлінням Держгеокадастру в Сарненському районі провести уточнення стану використання земель сільськогосподарського та несільськогосподарського призначення і юридичного посвідчення права користування ними.

 
 
 

1.                     Покращити інформаційно-роз’яснювальну роботу та серед населення селищної ради щодо дотримання та неухильного виконання вимог законів України з питань військового обов’язку та військової служби.

2.                     Посилити контроль за оповіщенням військовозобов’язаних та призовників на підвідомчій території.

3.                     Інформацію щодо кожного військовозобов’язаного та призовника, які ухиляються від виконання військового обов’язку, висвітлювати в засобах масової інформації, обговорювати на зборах громадян ради.

Згідно підсумкової рейтингової таблиці оцінювання діяльності місцевих рад Сарненського району по виконанню делегованих повноважень органів виконавчої влади за 2014 рік, Клесівська селищна рада зайняла 15 місце. Серед кращих показників у 2014 році порівняно з іншими органами місцевого самоврядування характеризувалось виконання делегованих повноважень в галузі побутового, торгівельного обслуговування, громадського харчування - 2 місце, у сфері оборонної роботи - 1 місце, у сфері молодіжної політики - 3 місце, у сфері фізкультури і спорту - 5 місце, у сфері ліквідації наслідків екологічних катастроф, стихійного лиха, інших надзвичайних ситуацій – 2 місце.

Згідно такої таблиці за 6 місяців 2015 року – рада займає 8 місце. Кращі показники в порівнянні з іншими радами району у звітному періоді в галузі побутового, торгівельного обслуговування, громадського харчування - 2 місце, у галузі культури – 3 місце, у сфері регулювання земельних відносин – 4 місце, у сфері ліквідації наслідків екологічних катастроф, стихійного лиха, інших надзвичайних ситуацій – 2 місце

, в галузі освіти – 4 місце.