- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 51 від 24 лютого 2016 року "Про стан виконання місцевих бюджетів району за 2015 рік"
Добавлено Адміністратор Чт, 03/03/2016 - 12:23
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
Про стан виконання місцевих бюджетів району за 2015 рік |
Бюджет Сарненського району по власних доходах загального фонду за 2015 рік виконаний на 112,6 відсотка, тобто при затвердженому з урахуванням змін плані 90989,2 тис.грн. фактично надійшло 102431,9 тис.грн., або перевиконання складає 11442,7 тис.гривень. До відповідного періоду минулого року ріст надходжень становить 34527,9 тис.грн., або 50,8 відсотків.
Ріст надходжень в порівнянні з відповідним періодом минулого року відмічено в 15-ти з 22-х місцевих рад, крім Вирівської (-1531,1тис.грн.), Чудельської (-168,9 тис.грн.), Кам’яне-Случанської (-29,6 тис.ггрн.), Кузьмівської (-27,6 тис.грн.), Карасинської (-19,4 тис.грн.), Тутовицької (-13,0 тис.грн.) сільських радах та Клесівської селищної ради (-2483,9 тис.грн.) через зменшення надходжень рентної плати за користування лісовими ресурсами, надрами та припинення надходжень податку на доходи фізичних осіб.
Виконання районного бюджету забезпечено на 105,5 відсотка, тобто при затвердженому з урахуванням змін плані 49547,0 тис.грн. фактично надійшло 52252,4 тис.грн., або додатково надійшло 2705,4 тис.гривень. До відповідного періоду минулого року ріст надходжень становить 17028,6 тис.грн., або 48,3 відсотка.
В цілому по власних доходах загального фонду всі органи місцевого самоврядування забезпечили виконання затверджених з урахуванням змін показників на 2015 рік.
Протягом липня-грудня 2015 року, відповідно до статті 78 Бюджетного кодексу України 18-ма сільськими, Клесівською селищною, Сарненською міською та районною радами внесено зміни в сторону збільшення бюджетів на суму 24670,6 тис.гривень.
Найвищий показник виконання бюджету по Степанській селищній раді – 172,1 відсотка, який досягнуто за рахунок надходжень рентної плати за користування лісовими ресурсами (436,5 тис.грн.), акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (406,8 тис.грн.) що становлять 28,4 відсотків та 26,4 відсотків відповідно до всіх власних надходжень бюджету ради.
На результативний показник виконання бюджету вплинуло і повернення з бюджету району податку на доходи фізичних осіб по річному декларуванню громадян за 2014 рік по висновках Сарненської ОДПІ в сумі 217,3 тис.гривень.
За 2015 рік в повному обсязі з Державного бюджету надійшло:
- базової дотації в сумі 27927,5 тис.грн.;
- стабілізаційної дотації в сумі 10056,7 тис.грн.;
- освітньої субвенції в сумі 173451,3 тис.грн.;
- медичної субвенції – 61943,9 тис.гривень.
Також отримано 258156,7 тис.грн. субвенції з Державного бюджету, в тому числі на:
- відшкодування пільг, субсидій на житлово-комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ, державної допомоги сім’ям з дітьми, на утримання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування – 253077,7 тис.грн. або 99,9 відсотка до призначень;
- часткове фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл, які до 2015 року отримували підтримку з Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності – 5,0 тис.грн. або 100 відсотків до призначень;
- фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження – 616,9 тис.грн. або 82,7 відсотків до призначень;
- будівництво (придбання) житла для сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також для інвалідів І – ІІ групи з числа військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов – 880,2 тис.грн. або 100 відсотків до призначень;
- проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів – 2484,5 тис.грн. або 96,7 відсотків до призначень;
- здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 1092,4 тис.грн. або 64,2 відсотків до призначень.
Крім того, з обласного бюджету отримана інша субвенція, а саме на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 4395,0 тис.грн., що становить 100 відсотків до призначень.
Бюджет району по видатках загального фонду за 2015 рік виконаний на 97,1 відсотків. При уточненому плані на звітний період 616260,3 тис.грн., касові видатки склали 598094,7 тис.грн Залишок коштів на рахунках місцевих бюджетів та розпорядників коштів станом на 01.01.2016 становить 40422,9 тис.грн., з них залишок коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам становить 16278,5 тис.грн., залишок коштів медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 606,7 тис.грн.
Із загальної суми видатків місцевих бюджетів району на захищені статті видатків спрямовано 543799,0 тис.грн., що становить 90,0 відс. до загального обсягу видатків бюджету району.
Із загального обсягу видатків загального фонду бюджету району 50,0 відсотків складають видатки на соціально-культурну сферу, що становить 299121,9 тис.гривень, з яких 152606,1 тис.грн.- проведено за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету, 61337,2 тис.грн. – за рахунок медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.
На соціальний захист та соціальне забезпечення використано 263586,7 тис.грн., що становить 99,9 відсотків до уточнених призначень 2015 року, з них за рахунок субвенцій з державного та обласного бюджетів було проведено видатків на суму 256217,2 тис.грн. та за рахунок коштів місцевих бюджетів – 7369,5 тис.гривень.
На утримання органів місцевого самоврядування району за 2015 рік було спрямовано 17557,8 тис.грн., що становить 98,0 відс. до уточненого плану звітного періоду.
На розвиток фізичної культури і спорту з бюджету району спрямовано 4214, тис.грн., що становить 98,7 відсотків до уточнених асигнувань 2015 року.
За 2015 рік до доходів спеціального фонду бюджету району надійшло 17499,5 тис.грн. або 108,1 відс. до затвердженого з урахуванням змін плану на 2015 рік, в тому числі:
· податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин – 10,8 тис.грн.;
· власних надходжень бюджетних установ – 12326,4 тис.грн. (103,6 відс.);
· надходжень від відчуження майна, що знаходиться у комунальній власності – 37,4 тис.грн.( 181,6 відс.);
· коштів від продажу землі – 1358,2 тис.грн. (238,4 відс.);
· коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва – 16,5 тис.грн.;
· інших надходжень – 542,1 тис.грн. (3115,5 відс.);
· інших субвенцій з обласного бюджету – 3211,4 тис.грн. (87,0 відс.).
Крім того, повернуто до бюджету району збору за провадження деяких
видів підприємницької діяльності в сумі 3,3 тис.грн.
За рахунок коштів спеціального фонду бюджету району протягом 2015 року всього проведено видатків на суму 51950,8 тис.грн., що становить 79,9 відс. до уточнених річних призначень.
З метою подальшого забезпечення виконання місцевих бюджетів району по всіх джерелах доходів та ефективного використання бюджетних коштів, керуючись ст.16, 28 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»:
1. Зобов’язати керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади та рекомендувати органам місцевого самоврядування району в межах компетенції:
1.1. Контролювати надходження платежів від платників податків на підвідомчій території до бюджетів всіх рівнів.
1.2. З метою легалізації виплати заробітної плати і відповідно наповнення бюджетів місцевих рад за рахунок надходжень податку на доходи фізичних осіб, провести інвентаризацію найманої робочої сили юридичних та фізичних осіб на підлеглих територіях.
2. Рекомендувати органам місцевого самоврядування району:
2.1. Винести на розгляд виконкомів питання стану виконання місцевих бюджетів за 2015 рік.
2.2. Вжити заходів щодо недопущення в подальшому дебіторської, кредиторської та простроченої заборгованості і взяття зобов’язань в межах бюджетних призначень.
2.3. При внесенні змін до місцевих бюджетів проаналізувати надходження платежів в розрізі кожного джерела з метою забезпечення їх 100-відсоткового виконання.
2.4. Спрямовувати бюджетні кошти в першу чергу на захищені статті видатків, забезпечивши ефективне їх використання.
2.5. Забезпечити безумовне виконання вимог Бюджетного кодексу України та інших нормативно-правових актів, що регулюють бюджетний процес.
3. Сарненській об’єднаній державній податковій інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Рівненській області посилити контроль за правильністю справляння і зарахування платежів до всіх місцевих бюджетів району, повнотою і своєчасністю їх сплати. Відповідно до ст.191.1.5. Податкового кодексу України здійснювати контроль за додержанням виконавчими органами сільських, селищних, міської рад та об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територіальних громад, порядку прийняття та обліку податків і зборів від платників податків, своєчасністю і повнотою перерахування зазначених сум до бюджету. Вжити заходів щодо погашення податкового боргу до бюджетів всіх рівнів та недопущення його зростання в подальшому.
4. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Голова адміністрації Я.Яковчук