Також дивіться новини на facebook.com

№ 274 від 29 липня 2016 року "Про виконання вимог Закону України «Про звернення громадян»,інших нормативно- правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у І півріччя 2016 року"

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 
 
 
                                      
 
  29  липень 2016 року                                                                           № 274
 
Про  виконання вимог Закону України

«Про звернення громадян»,інших нормативно-

правових актів та стан роботи із зверненнями громадян,

що надійшли до райдержадміністрації у І півріччя 2016 року

 

З метою виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», інших нормативно-правових актів  з питань роботи із зверненнями громадян, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 01 квітня 2013 року  №166 « Про нову редакцію заходів щодо виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008».

1. Інформацію про виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», інших нормативно-правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у І півріччі  2016 року взяти до відома.

Довідку з цього  питання надіслати виконкомам рад та структурним підрозділам райдержадміністрації для відповідного реагування та  врахування в роботі (додається).

2. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, рекомендувати міському, селищним, сільським головам, в межах повноважень:

2.1. Забезпечити оперативне реагування на звернення громадян, що надходять на Урядову «гарячу» лінію, «гарячу» телефонну  лінію голів облдержадміністрації і райдержадміністрації, дати принципову оцінку кожному факту допущеного порушення;

2.2. Посилити контроль за станом вирішення проблем, з якими громадяни звертаються до центральних органів влади, райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування. Вжити заходів щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян, усунення виявлених недоліків, недопущення в майбутньому порушень законодавства, забезпечити своєчасне і повне інформування  громадян про результати розгляду звернень.

2.3. Звернути увагу  на недостатній рівень роботи комісій по земельних спорах, забезпечити належне реагування на звернення громадян по врегулюванню земельних спорів на місцях.

2.4. Питання роботи із зверненнями громадян заслухати на засіданнях виконкомів рад та колегіях структурних підрозділів райдержадміністрації в серпні місяці 2016 року.

5. Головному спеціалісту загального відділу  апарату райдержадміністрації  Мацигон  Л.О. щомісяця:

5.1. Інформувати керівництво райдержадміністрації про надходження  звернень громадян до центральних органів влади, факти порушення термінів їх розгляду, організацію роботи із запитами на отримання публічної інформації

5.2.  Обговорити  стан роботи із зверненнями громадян на семінарі секретарів рад у серпні 2016 року.

6. Виконавцям про хід виконання цього розпорядження інформувати райдержадміністрацію до 01 січня 2017 року.

7. Визнати такими, що втратили чинність розпорядження голови районної державної адміністрації від29 січня 2016 року №  24 «Про виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», інших нормативно правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2015 році».

8.Контроль за виконання розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації  В.Стельмаха.

 
 
 

Голова адміністрації                                                                                Я.Яковчук