Також дивіться новини на facebook.com

№ 359 від 29 вересня 2016 року "Про додержання норм чинного законодавства України на території Кричильської сільської ради та роботу виконавчого комітету Кричильської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про"

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 
29   вересня 2016 року                                                                               № 359
 

Про додержання норм чинного

законодавства України на території

Кричильської сільської ради та роботу

виконавчого комітету Кричильської

сільської ради по здійсненню делегованих

повноважень, визначених Законом України

«Про місцеве самоврядування в Україні»

 
 

         Відповідно до статті 35 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 1999 року №339 «Про затвердження Порядку контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади», з метою подальшого удосконалення роботи виконавчого комітету Кричильської сільської ради:

         1. Інформацію Кричильського сільського голови Новака П.А. «Про додержання норм чинного законодавства України на території Кричильської сільської ради та роботу виконавчого комітету Кричильської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» взяти до відома.  

         2. Роботу виконавчого комітету Кричильської сільської ради по виконанню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» визнати задовільною.

         3. Рекомендувати виконавчому комітету Кричильської сільської ради:

         3.1. В місячний термін розглянути матеріали за результатами проведення виїзного засідання колегії районної державної адміністрації на засіданні виконавчого комітету, розробити і затвердити заходи по усуненню недоліків, виявлених під час вивчення стану виконання делегованих повноважень;

         3.2.Постійно контролювати та аналізувати надходження платежів від платників податків на підлеглій території  в розрізі платників та податків, вести облік надходжень від платників з метою виявлення  податкового боргу та проводити відповідну роботу щодо його погашення;

         3.3. Враховуючи складну ситуацію в районі по галузі “Охорона здоров’я”, в зв’язку з недостатнім обсягом медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проведення захищенних статтей видатків закладів охорони здоров’я, переглянути сільський бюджет при внесенні змін до нього та передбачити іншу субвенцію районному бюджету на утримання закладів охорони здоров’я;

         3.4. Провести аналіз договорів оренди земельних ділянок, що належать до державної і комунальної власності та забезпечити встановлення розміру орендної плати відповідно до вимог пункту 288.5 статті 288 Податкового кодексу України, а також спільно з Управління Держгеокадастру в Сарненському районі, провести уточнення стану використання земель сільськогосподарського та несільськогосподарського призначення і юридичного посвідчення права користування ними;

3.5.Забезпечити проведення земельних аукціонів по продажу вільних земельних ділянок та прав оренди на них;

         3.6. Забезпечити  належний контроль за виконанням та інформування райдержадміністрації про стан виконання на території ради розпоряджень і доручень голови райдержадміністрації;

         3.7. Покращити роботу виконавчого комітету по виконанню делегованих повноважень в галузі оборонної та мобілізаційної роботи;

3.8.Забезпечити своєчасне сповіщення призовників і військовозобов’язаних про їх виклик до військкомату та своєчасне прибуття за цим викликом.

3.9.Активізувати роботу з метою недопущення побутової злочинності, насильства в сім’ї, виявлення осіб, які займаються збутом самогону та виявлення неблагополучних сімей;

3.10.  Посилити профілактичну роботу по  попередженню порушень  правил благоустрою населених пунктів;

3.11.З метою забезпечення законності та правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян на території Кричильської сільської ради забезпечити роботу адміністративної комісії при виконавчому комітеті у відповідності до вимог Кодексу України про адміністративні правопорушення;

3.12.Вирішити питання з організації надання побутових послуг жителям Кричильської сільської ради;

3.13.Забезпечити вчасне виявлення сімей з дітьми, які перебувають в кризових або складних життєвих обставинах, надавати їм всебічну допомогу   з  метою запобігання вилучення дітей із сімейного оточення та виходу їх у стан безпритульності;

3.14.Вирішити питання по заповненню вакансії спеціаліста по соціальній роботі з дітьми, сім’ями, молоддю та спорту;

3.15.Привести у відповідність із вимогами чинного законодавства документацію щодо поводження з відходами; укомплектувати та упорядкувати майданчики для збирання твердих побутових відходів;

3.16.Дотримуватись встановлених державних стандартів, норм та правил у сфері благоустрою населених пунктів. Утримувати в належному стані водоохоронні та водозахисні смуги;

3.17. Посилити контроль за належним оформленням актів обстеження матеріально-побутових умов проживання малозабезпечених осіб, що подаються на розгляд районної комісії з підготовки пропозицій про призначення державної соціальної допомоги, субсидій та пільг на житлово-комунальні послуги та достовірністю даних при формуванні списків громадян для призначення компенсації на тверде паливо та скраплений газ;

3.18. Покращити роз'яснювальну роботу серед жителів сільської ради щодо необхідності посвідчення права власності на земельні ділянки правовстановлюючими документами;

         3.19.Проводити  організаційно - роз’яснювальну роботу щодо профілактики африканської чуми свиней;

3.20.Забезпечити постійний контроль за дотриманням закладами торгівлі, ресторанного господарства вимог порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення.

4. Начальнику відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Коркош С.М. в міру фінансових можливостей  вирішити питання щодо:

4.1. Провести роботи по заміні твердопаливних котлів, ремонту теплотраси та ремонту покрівлі котельні в Кричильської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступеня;

         4.2. Провести роботи по заміні вікон на пластикові склопакети (9 штук) та облаштувати приміщення для зберігання твердого палива в Углянській ЗОШ І ступеня – філії Кричильської ЗОШ І-ІІІ ступенів;

         4.3.Провести заміну твердопаливного котла в Полянській загальноосвітній школі І – ІІ ступеня.  

5. Головному лікарю комунального закладу «Сарненський ЦПМСД» Сарненської районної ради Протасову Ю.В. вирішити питання щодо:

5.1.Проведення капітального ремонту фельдшерсько – акушерського пункту  с. Поляна;

5.2.Заміни вікон та перекриття дахів на фельдшерсько – акушерських пунктах с.Угли та с.Убереж.

6.Начальнику відділу культури і туризму райдержадміністрації     Раковцю Е.К. вирішити питання щодо проведення капітального ремонту приміщення клубу с. Угли (встановлення вікон та електроконвекторів, перекриття даху).

         7. Виконавцям про хід виконання розпорядження інформувати райдержадміністрацію до 15.09.2017.

         8. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження голови райдержадміністрації від 02.12.2013  № 413 «Про роботу виконавчого комітету Кричильської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».

         9. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови райдержадміністрації згідно розподілу функціональних обов'язків.

 
 
Голова адміністрації                                                                                Я.Яковчук