- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 76 від 24 лютий 2017 року "Про виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», інших нормативно- правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2016 році "
Добавлено Адміністратор Чт, 02/03/2017 - 13:01
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
24 лютий 2017 року №76
Про виконання вимог Закону України
«Про звернення громадян», інших нормативно-
правових актів та стан роботи із зверненнями громадян,
що надійшли до райдержадміністрації у 2016 році
З метою виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», інших нормативно-правових актів з питань роботи із зверненнями громадян, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 01 квітня 2013 року №166 «Про нову редакцію заходів щодо виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008».
1. Інформацію про виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», інших нормативно-правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2016 році взяти до відома.
2. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, рекомендувати міському, селищним, сільським головам, в межах повноважень:
2.1. Посилити контроль за станом вирішення проблем, з якими громадяни звертаються до центральних органів влади, райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування. Вжити заходів щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян, усунення виявлених недоліків, недопущення в майбутньому порушень законодавства, забезпечити своєчасне і повне інформування громадян про результати розгляду звернень.
2.2. Звернути увагу на недостатній рівень роботи комісій по земельних спорах, забезпечити належне реагування на звернення громадян по врегулюванню земельних спорів на місцях.
2.3. Питання роботи із зверненнями громадян розглянути на засіданнях виконкомів рад та колегіях структурних підрозділів райдержадміністрації в першому кварталі 2017 року.
2.4. Найбільш резонансні звернення та ті, що повторюються найчастіше розглядати на засіданнях виконкому, або інших колегіальних органах, виявляти причини що викликають звернення, вживати заходи щодо їх попередження та скорочення кількості звернень.
3. Рекомендувати сільським, селищним, міському головам під час проведення зборів громадян, роз’яснити механізм розгляду звернень, звернувши увагу на сферу компетенції місцевих та центральних органів влади, яким направляються звернення.
4. Звернути увагу керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, що Верховна Рада України внесла зміни до Закону України «Про звернення громадян», де передбачено, що усні звернення громадян, крім особистого прийому громадян, можуть викладатися громадянином через телефонні лінії, а письмові звернення можуть направлятися з використанням засобів електронного зв’язку.
5. Головному спеціалісту загального відділу апарату райдержадміністрації Мацигон Л.О. :
5.1. Щомісяця інформувати керівництво райдержадміністрації про надходження звернень громадян до центральних органів влади, факти порушення термінів їх розгляду, організацію роботи із запитами на отримання публічної інформації.
5.2. Довідку про стан виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», інших нормативно-правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2016 році надіслати виконкомам рад та структурним підрозділам райдержадміністрації для відповідного реагування та врахування в роботі (додається).
6. Виконавцям про хід виконання цього розпорядження інформувати райдержадміністрацію до 01 липня 2017 року.
7. Визнати такими, що втратили чинність розпорядження голови районної державної адміністрації від29 січня 2016 року № 24 «Про виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», інших нормативно правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2015 році» та 29 липня 2016 року № 274 «Про виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», інших нормативно-правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у I півріччі 2016 року».
8. Контроль за виконання розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації В.Стельмаха.
Голова адміністрації Я.Яковчук