- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 74 від 24 лютого 2017 року "Про стан виконання місцевих бюджетів району за 2016 рік"
Добавлено Адміністратор Чт, 02/03/2017 - 13:03
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
24 лютого 2017 року № 74
Про стан виконання місцевих бюджетів району за 2016 рік |
Бюджет району по власних доходах загального фонду за 2016 рік виконаний на 112,1 відс., тобто при затвердженому з урахуванням змін плані 120511,3 тис.грн. фактично надійшло 135149,2 тис.грн., або перевиконання складає 14637,9 тис.гривень. До відповідного періоду минулого року ріст надходжень становить 37394,6 тис.грн., або 38,3 відсотка.
Ріст надходжень в порівнянні з відповідним періодом минулого року відмічено у всіх місцевих радах.
Виконання районного бюджету забезпечено на 104,0 відс., тобто при затвердженому з урахуванням змін плані 60881,8 тис.грн. фактично надійшло 63309,2 тис.грн., або додатково надійшло 2427,4 тис.гривень. До відповідного періоду минулого року ріст надходжень становить 11056,8 тис.грн., або 21,2 відсотка.
В цілому по власних доходах загального фонду всі органи місцевого самоврядування забезпечили виконання затверджених з урахуванням змін показників на 2016 рік.
Протягом липня-грудня 2016 року, відповідно до статті 78 Бюджетного кодексу України 17-ма сільськими, Степанською селищною, Сарненською міською та районною радами внесено зміни в сторону збільшення бюджетів на суму 40895,6 тис.грн., а також у квітні та липні 2016 року Селищенською сільською радою внесено зміни в сторону зменшення бюджету на суму 115,0 тис.гривень.
Найвищий показник виконання бюджету по Кам’яне-Случанській сільській раді – 211,3 відс. (додатково отримано 455,6 тис.гривень).
На результативний показник виконання бюджету вплинуло і повернення з бюджету району податку та збору на доходи фізичних осіб по річному декларуванню громадян за 2015 рік по висновках Сарненської ОДПІ в сумі 267,4 тис.гривень.
За 2016 рік з Державного бюджету в повному обсязі надійшло:
базової дотації в сумі 27601,0 тис.грн.;
стабілізаційної дотація 2500,00 тис.грн.;
освітньої субвенції – 155578,5 тис.грн.;
медичної субвенції – 53676,6 тис.гривень.
Також отримано 327475,6 тис.грн. субвенцій з державного бюджету, а саме на:
- відшкодування пільг, субсидій на житлово-комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ – 80924,2 тис.грн.,
- державної допомоги сім’ям з дітьми – 241733,7 тис.грн.,
- утримання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування – 319,0 тис.грн.,
- здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 4000,0 тис.грн.,
- фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає та території зони спостереження – 498,7 тис.грн.
А також отримано субвенцію за рахунок залишку коштів освітньої субвенції на придбання підручників в сумі 256,0 тис.гривень.
З обласного бюджету надійшла інша субвенція, а саме на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи у сумі 3397,6 тис.гривень.
Крім того, з Клесівського селищного бюджету отримано іншу субвенцію в сумі 586,8 тис.грн. та субвенцію за рахунок медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на утримання КЗ «Сарненська центральна районна лікарня» в сумі 500,0 тис.гривень.
Бюджет району по видатках загального фонду за 2016 рік виконаний на 98,7 відсотків. При уточненому плані на звітний період 657082,2 тис.грн., касові видатки склали 648506,7 тис.грн Залишок коштів на рахунках місцевих бюджетів та розпорядників коштів станом на 01.01.2017 становить 37804,3 тис.грн., з них залишок коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам становить 7204,5 тис.грн., залишок коштів медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 227,7 тис.грн., кошти заблоковані на рахунках в АК АПБ “Україна” - 13,3 тис.грн.
Із загальної суми видатків місцевих бюджетів району на захищені статті видатків спрямовано 603408,4 тис.грн., що становить 93,0 відс. до загального обсягу видатків бюджету району.
Із загального обсягу видатків загального фонду бюджету району 42,7 відсотків складають видатки на соціально-культурну сферу, що становить 277024,4 тис.грн., з яких 145973,6 тис.грн. проведено за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та залишку освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, що утворився на початок бюджетного періоду, 54055,6 тис.грн. – за рахунок медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та залишку медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, що утворився на початок бюджетного періоду.
На соціальний захист та соціальне забезпечення використано 333718,5 тис.грн., що становить 99,9 відсотків до уточнених призначень 2016 року, з них за рахунок субвенцій з державного та обласного бюджетів було проведено видатків на суму 326055,7 тис.грн. та за рахунок коштів місцевих бюджетів – 7662,8 тис.гривень.
На утримання органів місцевого самоврядування району за 2016 рік було спрямовано 17377,3 тис.грн., що становить 95,5 відс. до уточненого плану звітного періоду.
На розвиток фізичної культури і спорту з бюджету району спрямовано 4841,2 тис.грн., що становить 97,8 відсотків до уточнених асигнувань 2016 року.
За 2016 рік до доходів спеціального фонду бюджету району надійшло 17727,5 тис.грн. або 110,7 відс. до затвердженого з урахуванням змін плану на 2016 рік, в тому числі :
· екологічного податку – 183,3 тис.грн. (185,5 відс.);
· грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності – 137,2 тис.грн. (1282,2 відс.);
· коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 899,4 тис.грн. (206,5 відс.);
· власних надходжень бюджетних установ – 14184,4 тис.грн. (104,5 відс.);
· коштів від продажу землі – 1070,7 тис.грн. (164,5 відс.);
· коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва – 8,0 тис.грн.;
· інших субвенцій з обласного бюджету – 1244,5 тис.грн. (100,0 відс.).
За рахунок коштів спеціального фонду бюджету району протягом 2016 року всього проведено видатків на суму 82687,2 тис.грн., що становить 89,5 відс. до уточнених річних призначень.
В зв’язку з недофінансуванням з державного бюджету і взяттям бюджетних зобов’язань в межах річних призначень станом на 01.01.2017 зареєстрована кредиторська заборгованість по загальному фонду бюджету по видатках, що фінансуються за рахунок субвенцій з державного бюджету на соціальний захист в сумі 53478,9 тис.грн. По спеціальному фонду бюджету кредиторська заборгованість відсутня.
З метою подальшого забезпечення виконання місцевих бюджетів району по всіх джерелах доходів та ефективного використання бюджетних коштів, керуючись ст.16, 28 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»:
1. Зобов’язати керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади та рекомендувати органам місцевого самоврядування району в межах компетенції:
1.1. Контролювати надходження платежів від платників податків підвідомчих територій до бюджетів всіх рівнів.
2. Рекомендувати органам місцевого самоврядування району:
2.1. Винести на розгляд виконкомів питання стану виконання місцевих бюджетів за 2016 рік.
2.2. Вжити заходів щодо недопущення в подальшому дебіторської, кредиторської та простроченої заборгованості і взяття зобов’язань в межах бюджетних призначень.
2.3. При внесенні змін до місцевих бюджетів проаналізувати надходження платежів в розрізі кожного джерела з метою забезпечення їх 100-відсоткового виконання.
2.4. Спрямовувати бюджетні кошти в першу чергу на захищені статті видатків, забезпечивши ефективне їх використання.
2.5. Забезпечити безумовне виконання вимог Бюджетного кодексу України та інших нормативно-правових актів, що регулюють бюджетний процес.
3. Сарненській об’єднаній державній податковій інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Рівненській області посилити контроль за правильністю справляння і зарахування платежів до всіх місцевих бюджетів району, повнотою і своєчасністю їх сплати. Відповідно до ст.191.1.5. Податкового кодексу України здійснювати контроль за додержанням виконавчими органами сільських,і селищних рад та об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територіальних громад, порядку прийняття та обліку податків і зборів від платників податків, своєчасністю і повнотою перерахування зазначених сум до бюджету. Вжити заходів щодо погашення податкового боргу до бюджетів всіх рівнів та недопущення його зростання в подальшому.
4. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
Голова адміністрації Я.Яковчук