- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ ПЛАНУ РОБОТИ САРНЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗА КВІТЕНЬ 2018 РОКУ
Добавлено Адміністратор Вт, 12/06/2018 - 16:01
ІНФОРМАЦІЯ
ПРО ВИКОНАННЯ ПЛАНУ РОБОТИ
САРНЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
ЗА КВІТЕНЬ 2018 РОКУ
На виконання плану роботи райдержадміністрації у квітні 2018 року:
Відділом організаційної роботи та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня, доручень та розпоряджень голови райдержадміністрації. Підготовлені необхідні інформації на вимогу облдержадміністрації. Зокрема, щомісячну інформацію щодо порядку проведення засідань колегій та основних районних заходів, щотижневу інформацію щодо системного моніторингу виконання плану основних заходів в райдержадміністрації.
Організовано проведення:
02, 16, 23, 30.04 – нарад голови райдержадміністрації з керівниками районних установ, територіальних відділів органів виконавчої влади, структурних підрозділів райдержадміністрації щодо життєзабезпечення району;
18.03 – наради з керівниками територіальних громад району;
Засідання колегії райдержадміністрації, проведення якого було заплановано в квітні, з об’єктивних причин перенесено на 04 травня 2018 року.
Підготовлено проекти планів: основних районних заходів на травень 2018 року, роботи райдержадміністрації на травень 2018 року, підготовки засідань колегії райдержадміністрації у травні 2018 року, порядку проведення засідання колегії у квітні 2018 року.
Працівники відділу здійснювали аналіз, узагальнення та прогнозування розвитку ситуації в інформаційному просторі району.
З метою організаційного забезпечення та висвітлення у засобах масової інформації працівники відділу брали участь у нарадах, засіданнях комісій, круглих столах, що проводились в райдержадміністрації, а також у підготовці та проведенні заходів, зокрема, у заходах, приурочених Всеукраїнському Дню благоустрою; мітингу-реквіємі з нагоди 32-ї річниці трагедії на Чорнобильський АЕС.
Розроблено графік та забезпечено участь державних службовців райдержадміністрації у засіданнях виконкомів місцевих рад 18.04.2018.
Організовано підготовку проектів розпоряджень, доручень голови районної державної адміністрації з питань, що належать до компетенції відділу.
Загальним відділом апарату райдержадміністрації зареєстровано, розмножено і надіслано виконавцям 34 розпорядження голови райдержадміністрації. Зокрема, на виконання документів органів влади вищого рівня видано 4 розпорядження голови райдержадміністрації, у порядку ініціативи та таких, що спрямовані на створення сприятливих умов для розвитку галузей економіки та соціальної сфери – 30.
Відділом зареєстровано всього 163 вхідних документи, із них з органів влади вищого рівня – 100; надіслано - доручень голови та його заступників – 1; заходів та робочих планів голови – 4; листів підприємствам, установам та організаціям району незалежно від форми власності – 83. Об’єм документообігу у квітні 2018 року становив 439 документів.
Здійснювався контроль за виконанням Указів Президента України, Законів України, Постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голів обласної та районної держадміністрацій на території району. Підготовлено та затверджено головою райдержадміністрації план контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня для заступників та начальників відділів райдержадміністрації, керівників територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади.
Згідно з місячним планом роботи заступниками голови райдержадміністрації проводились «Дні контролю». На постійному контролі перебував стан виконання розпоряджень голови райдержадміністрації та облдержадміністрації.
Забезпечено своєчасне приймання, попередній розклад, реєстрацію та доведення до виконавців вхідної та внутрішньої документації. Сформовано книгу розпоряджень, виданих головою райдержадміністрації у квітні 2018 року (34 розпорядження). Забезпечено організаційно-технічне обслуговування та виконання розмножувальних робіт в райдержадміністрації.
Юридичним відділом апарату райдержадміністрації проведено юридичну експертизу проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, договорів та угод на відповідність чинному законодавству України. Загалом перевірено 70 проектів розпоряджень голови райдержадміністрації.
Проводився юридичний аналіз, перевірка рішень виконкомів, розпоряджень сільських, селищних, міського голів, прийнятих у квітні
2018 року на відповідність чинному законодавству України. Перевіркою охоплено розпорядження сільських голів та рішення виконкомів міської, 4 сільських рад, зокрема, перевірено 5 протоколів засідань виконавчих комітетів місцевих рад.
Проведено роботу по координації структурних підрозділів райдержадміністрації з правоохоронними, контролюючими органами, установами та організацію їх взаємодії в питаннях запобігання злочинності та правопорушень. Було проведено інформування облдержадміністрації за контрольними документами (підготовлено 4 контрольних документи).
Відділом з обслуговування Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації протягом квітня прийнято 745 вхідних пакетів документів на отримання адміністративних послуг. Надано 265 консультацій та видано 725 результатів на запити щодо отримання адміністративних послуг.
Загальна кількість адміністративних послуг, що надавались відділом – 68, з них: 4 – послуги облдержадміністрації, 32 – послуги райдержадміністрації, 32 – послуги територіальних органів ЦОВВ.
Зокрема, про державну реєстрацію земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру, надання відомостей з Державного земельного кадастру, видачу витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки; державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, державну реєстрацію права власності на нерухоме майно.
Відділом з питань державної реєстрації райдержадміністрації у сфері реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень зареєстровано:
- 179 заяв у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
прийнято рішень :
- 289 – про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
- 5 – про відмову у державній реєстрації прав та їх обмежень;
- 8 – про внесення змін до запису Державної реєстрації прав;
сформовано документів за організацією:
- 316 – витягів у процедурі реєстрації;
- 1300 – інших документів.
У сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:
- зареєстровано 2 юридичні особи, припинено – 1; інші дії – 10;
- зареєстровано 33 фізичних осіб-підприємців, припинено 17, інші дії – 24;
- надано 7 витягів з єдиного державного реєстру.
Відділом економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації
проведено аналіз стану випуску продукції в натуральному виразі за основними видами діяльності в розрізі промислових підприємств за березень та аналіз виконання товарної продукції промисловими підприємствами району в порівнянних цінах за січень-березень 2018 року.
На виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 15 лютого 2018 року №103 «Про програму розвитку малого і середнього підприємництва у Рівненській області на 2018-2020 роки» підготовлено аналітичні матеріали про хід виконання в районі заходів обласної Програми.
Здійснено моніторинг середніх цін на основні продукти харчування на споживчому ринку та в окремих закладах торгівлі м. Сарни станом на 01.04.2018 і надано інформацію на обласну державну адміністрацію, відповідно до листа обласної державної адміністрації від 25.12.2008 № 01/4-1543.
Відділом постійно надавались консультації та методична допомога головам місцевих рад відповідно до делегованих повноважень.
Відділом житлово-комунального господарства та екології райдержадміністрації 26.04 проведено засідання районної спеціальної комісії з питань розрахунків за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги з метою здійснення контролю за станом розрахунків за спожиті енергоносії. Проводився аналіз споживання паливно-енергетичних ресурсів і води бюджетними установами і організаціями, що фінансуються за рахунок коштів державного бюджету за січень-березень 2018 року.
Аналізувався стан діяльності підприємств житлово-комунального господарства району, а саме: фінансові результати, дебіторська та кредиторська заборгованість, претензійно-позовна діяльність, заборгованість із заробітної плати.
Забезпечувалось проведення щорічної акції «За чисте довкілля» та дня благоустрою територій населених пунктів району.
Проведено інформаційну компанію щодо роз’яснення населенню заходів з надання фінансової підтримки особам, житлово-будівельним кооперативам, ОСББ для заходів з підвищення енергоефективності.
Забезпечувалось виконання документіворганів влади вищого рівня та райдержадміністрації.
Архівним відділом райдержадміністрації розглянуто номенклатури справ установ, організацій, підприємств на засіданні експертної комісії відділу та подані на розгляд експертно-перевірній комісії Держархіву Рівненської області.
Прийнято на постійне зберігання документи Степанської селищної ради та проведено експертизу цінності цих документів.
Виконано 9 соціально-правових та майнових запитів фізичних та юридичних осіб у встановлені терміни.
Надано методичну допомогу установам, організаціям, підприємствам щодо діловодства та архівної справи.
Відділом культури і туризму райдержадміністрації організовано та проведено:
- щовівторка інструктивно-методичні наради з працівниками методичних відділів районного відділу культури, центральної районної бібліотеки;
08-09.04 – масові Великодні святкування;
26.04 – Мітинг-реквієм «Чорнобиль…Трагедія…Пам’ять».
Фінансовим управлінням райдержадміністрації проводилась робота, яка спрямовувалась на виконання нормативних актів, що стосуються бюджетного законодавства.Контроль за станом розрахунків з постачальниками за спожиті бюджетними установами енергоносії показав, що протягом квітня видатки на енергоносії по загальному та спеціальному фондах бюджету склали 4109,2 тис. грн. Управління забезпечило першочергове фінансування захищених статей видатків, зокрема, заробітної плати, на яку спрямовано з загального фонду районного бюджету (КЕКВ 2110+2120+2610+2282) 31794,4 тис. грн., з них за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 13552,0 тис. грн., медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 4766,7 тис. грн.
Проведено фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету пільг і субсидій на суму 34105,2 тис. грн., державної допомоги сім’ям з дітьми на 19482,6 тис. грн., державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення прийомним батькам за надання соціальних послуг у прийомних сім’ях на 22,5 тис. грн., на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – на суму 148,5 тис. грн.
Цього місяця було забезпечено виконання бюджету району по власних надходженнях на 99, 3 відс., в тому числі районного бюджету – на 93, 7 відс.
Управлінням праці та соціального захисту населення райдержадміністрації було проведено два засідання районної комiсiї для винесення piшень по пpизначенню деpжавної соцiальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, субсидій та пільг на житлово-комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ.
58 громадянам, які звернулись за отриманням компенсацій згідно з Чорнобильським законодавством, здійснено компенсаційні виплати на суму 3511,41 тис. грн.
Профінансовано пільги щодо надання житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, санаторно-курортного лікування, проїзду та інші пільги відповідній категорії населення та організаціям, які надають послуги на суму 2780,8 тис. грн.
Відділом агропромислового розвитку райдержадміністрації здійснювався контроль щодо проведення робіт на меліоративних каналах. Здійснювався контроль за виконанням листа департаменту агропромислового розвитку щодо розрахунків за оренду земельних часток та майнових паїв по сільськогосподарських підприємствах району.
Здійснювався моніторинг проведення весняно-польових робіт. Станом на 01 травня сільськогосподарськими підприємствами посіяно 807 гектарів ярих культур, що становить 31 відс. до плану прогнозу.
Надавали практичну допомогу спеціалістам місцевих рад з питань підготовки документів для надання спеціальної бюджетної дотації за вирощування молодняка великої рогатої худоби, який народився в господарствах фізичних осіб. Подано відомості для надання дотації за утримання шести голів молодняка на загальну суму 9000 грн.
Надавалась методична допомога сільгосппідприємствам з питань ведення галузі тваринництва. Здійснювався моніторинг роботи галузі тваринництва. Упродовж січня-березня поточного року сільськогосподарськими підприємствами району вирощено 206 тонн м'яса, що на 2 відс. (4 тонни) більше відповідного періоду минулого року. Реалізовано на забій і переробку 119 тонн худоби в живій вазі, що на 32 відс. (29 тонн) більше відповідного періоду минулого року. Господарствами району вироблено 1415 тонн молока, що на 6 відс. (80 тонн) більше проти відповідного періоду минулого року.
Станом на 01 травня 2018 року в сільськогосподарських підприємствах нараховувалось 3088 голів ВРХ, що більше на 4 відс. до відповідного періоду минулого року, в тому числі корів - 1137 голів, що на 9 відс. більше відповідного періоду минулого року.
Надавалась допомога по зверненнях громадян в оформленні документів на отримання майна в натурі по сільськогосподарським підприємствам району.
Керівник апарату адміністрації В. Стельмах