Також дивіться новини на facebook.com

ДОВІДКА про додержання норм чинного законодавства на території Чудельської сільської ради та роботу виконавчого комітету Чудельської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"

 

На виконання плану роботи Сарненської районної державної адміністрації на червень 2018 року комісія в складі працівників управлінь, служб, відділів районної державної адміністрації та керівників територіальних відділів органів виконавчої влади вивчила діяльність виконавчого комітету Чудельської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".

Виконком Чудельської сільської  ради, працюючи над виконанням делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве  самоврядування в Україні», має кращі рейтингові показники серед інших місцевих рад району  щодо виконання повноважень у сфері організації роботи щодо соціального захисту населення, соціально-правового захисту дітей та профілактики правопорушень і злочинів у дитячому середовищі, в галузі оборонної та мобілізаційної роботи,  у сфері регулювання земельних відносин.

Робота виконавчого комітету Чудельської сільської ради здійснюється відповідно до регламенту, затвердженого рішенням сільської ради від 16.12.2015 № 10. До складу виконавчого комітету входить 12 членів виконкому. Виконавчий комітет сільської ради очолює Жук Володимир Тихонович (з 7 квітня 2006 року). Секретар сільської ради – Тишков Роман Миколайович.

Практична діяльність виконавчого комітету організовується відповідно оперативних планів роботи, які розробляються і затверджуються щомісячно та перспективних – на півріччя. 

Щомісячно проводяться засідання виконавчого комітету сільської ради. Всього впродовж 2017 року було проведено 12 засідань виконавчого комітету, на яких розглянуто 91 питання, прийнято відповідно 91 рішення виконкому, із них 17 - з питань делегованих повноважень. У відповідності до вимог Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» на засіданнях виконкому звітують керівники комунальних установ, розташованих на території сільської ради. Зокрема, впродовж 2017 року заслухано 6 звітів керівників установ, впродовж 5 місяців 2018 року –1 звіт.

На розгляд виконкому виносяться контрольні питання про стан виконання раніше прийнятих рішень. До виконавців рішення виконкому доводяться під час проведення виконкому або надсилаються.

Впродовж 2017 року виконком сільської ради мав проінформувати райдержадміністрацію про стан виконання на території ради 96 розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації (впродовж січня-травня 2018 року – 34). Проінформовано згідно встановлених термінів про стан виконання 29 документів, 1 інформація подана з запізненням та 66 інформацій не подано,   (впродовж січня-травня 2018 року -  проінформовано згідно встановлених термінів про стан виконання 8 документів, 26 інформацій не подано).

Стаття 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в

Україні» у сфері соціально-економічного та культурного розвитку

 

Виконавчий комітет  сільської ради щорічно на своїх засіданнях  схвалює проект Програми соціально-економічного та культурного розвитку на наступний рік, який в подальшому виноситься на розгляд та затвердження сесією сільської ради.

Так, проект Програми соціально-економічного і культурного розвитку Чудельської сільської ради на 2017 рік було розглянуто та схвалено на засіданні виконкому 13.12.2017 №178 та затверджено сесією сільської ради від 22.12.2017, на 2018 рік схвалено рішенням виконавчого комітету №178 від 13.12.2017, затверджено сесією сільської ради від 22.12.2017 №344.

 Про стан виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку підвідомчої території за І півріччя 2017 року сільський голова проінформував на засіданні виконкому 19.07.2017 (рішення № 146).

Виконавчим комітетом Чудельської сільської ради проводиться відповідна робота щодо виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку.

 За 2017 рік бюджет сільської ради виконаний по власних надходженнях на 101,7 відс. За січень - травень 2018 року виконання бюджету по власних доходах загального фонду сільської ради становить 114 відс.

           У 2017 році з бюджету сільської ради на благоустрій території було виділено 16,7 тис.грн., які спрямовані на впорядкування сміттєзвалища.

           На ремонт потонної переправи через річку Случ була виділена субвенція з сільського бюджету в сумі 65,0 тис.грн.   Для вироблення нової нормативно-грошової оцінки землі с. Чудель з сільського бюджету були виділені кошти в сумі 25,0 тис.грн. Для ремонту артсвердловин з сільського бюджету було виділені кошти в сумі 15, тис.грн.  З фонду розвитку для вуличного освітлення були виділені кошти в сумі 27,0 тис.грн. Протягом п’яти місяців 2018 року на благоустрій території (впорядкування кладовища, очищення доріг від снігу) були виділені кошти в сумі 18,0 тис.грн.

           

Основні проблемні питання, які потребують вирішення у 2018 році:

1. Будівництво моста через річку Случ с. Чудель.

2. Реконструкція одноповерхового приміщення школи під амбулаторію сімейної медицини.

3. Електрофікація новозбудованих вулиць в с. Чудель.

4. Реконструкція автодороги під асфальтно-бетонне покриття М-07 Сарни-Чудель-Тинне.

 

Стаття 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

повноваження в галузі бюджету, фінансів і цін

 

Рішенням сесії сільської ради від 22 грудня 2017 року   №345 “Про сільський бюджет на 2018 рік” бюджет Чудельської сільської ради затверджений в сумі 2845,5 тис.грн., в тому числі доходи загального фонду бюджету визначено в сумі 2775,5 тис.грн., з них: власні  доходи – 770,2 тис.грн. інша субвенція з районного бюджету на дошкільну освіту та культуру – 2005,3 тис.грн. та доходи спеціального фонду сільського бюджету – 70,0 тис.гривень. Рішеннями сесії «Про внесення змін до сільського бюджету на 2018 рік»  від 12 квітня 2017 року № 412 та від 16 травня 2018 року № 424, внесено зміни до доходів сільського бюджету на суму 196,1 тис.грн.  з них по загальному фонду бюджету – 149,0 тис.грн., за рахунок власних доходів на 79,0 тис.грн. та іншої субвенції з Немовицького сільського бюджету на утримання місцевої пожежної охорони на 70,0 тис.грн., по спеціальному фонду бюджету –  47,1 тис.гривень.

За січень - травень 2018 року виконання бюджету по власних доходах загального фонду Чудельської сільської ради становить 114,5 відс., тобто при затвердженому з урахуванням змін плані на звітний період 401,2 тис.грн. фактично надійшло 459,2 тис.грн., або перевиконання складає 58,0 тис.гривень.

Виконання  річного  обсягу сільського бюджету по власних доходах загального фонду станом на 01.06.2017 року становить 54,1 відсоток.

До відповідного періоду минулого року в цілому надходження збільшились на 37,3 відс., або на 124,7 тис.грн., за рахунок росту по:

- податку на майно на 514,1 відс., або надійшло більше на 95,1 тис.грн.;                                    - рентній платі за користування лісовими ресурсами на 24,6 відс., або      додатково отримано 20,3 тис.грн.

-  єдиному податку на 12,9 відс., що більше на 22,1 тис.гривень.

Незначне зменшення надходжень в порівнянні із звітним періодом 2017 року спостерігаєтья по таких податках, як:

- акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів на 4,8 тис.грн;

- адміністративні штрафи – 9,5 тис.грн.;

- плата за надання інших адміністративних послуг – 0,4 тис.гривень.

Виконання дохідної частини бюджету сільської ради по власних доходах забезпечено по 4 з 6 затверджених з урахуванням змін на звітний період джерел надходжень, зокрема по:

-         рентній платі за користування

лісовими ресурсами                                  - 102,7 тис.грн., або 146,7 відс.;

-         податку на майно                                      - 113,6 тис.грн., або 131,9 відс.;

          в т.ч - податку на нерухоме майно

       відмінне від земельної ділянки              - 4,9 тис.грн., або 306,3 відс.; 

    - платі за землю                                     - 108,7 тис.грн., або 128,6 відс.;

-   єдиному податку                                       - 192,8 тис.грн., або 100,2 відс.;

         Не забезпечено виконання по:

- акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів - надійшло 46,9 тис.грн., що на 4,8 тис.грн.,менше плану або 90,7 відсоток виконання;

- платі за надання інших адміністративних послуг – надійшло 0,8 тис.грн., недоотримано до призначень 0,2 тис.грн., або 80,0 відс. виконання.

          Надійшли також податки, надходження по яких в бюджеті сільської ради не затверджувалися, а саме адміністративні штрафи у сумі 0,5 тис.грн. та інших надходжень – 1,9 тис.гривень. 

За січень - травень 2018 року з районного бюджету до бюджету ради надійшло іншої субвенції на дошкільну освіту та культуру в сумі 850,0 тис.грн., або 100 відс. до плану звітного періоду.

За 2017 рік виконання бюджету по власних доходах загального фонду Чудельської сільської ради становить 101,7 відс., тобто при затвердженому з урахуванням змін плані на звітний період 812,9 тис.грн. фактично надійшло 826,5 тис.грн., або додатково отримано 13,6 тис.гривень.

Виконання в розрізі джерел надходжень забезпечено по усіх затверджених з урахуванням змін на звітний період податках, а саме:

-         рентній платі за користування

лісовими ресурсами                                   - 183,8 тис.грн.,або 100,0 відс.;

-         податку на майно                                      - 125,8 тис.грн., або 103,6 відс.;

в т.ч. - платі за землю                               - 120,4 тис.грн., або 103,7 відс.;

          - податку на нерухоме майно,

            відмінне від земельної ділянки        - 5,4 тис.грн., або 101,9 відс.;

-         єдиному податку                                       - 376,7 тис.грн., або 102,3 відс.;

-         акцизному податку                                    - 117,9 тис.грн., або 100,3 відс.;

-         адміністративних штрафах                        - 20,1 тис.грн., або 100,5 відс.;

-         платі за надання інших

адміністративних послуг                       - 2,2 тис.грн., або 110,0 відсотка. 

Протягом 2017 року до бюджету ради надійшло іншої субвенції на утримання дошкільних навчальних закладів та закладів культури в сумі 1723,9 тис.грн., або 100,0 відс. до річного плану.

Обсяг затверджених видатків по загальному фонду сільського бюджету на 2017 рік становить 2298,8 тис. грн., в тому числі на: утримання апарату – 549,1 тис. грн., закладів освіти – 1414,9 тис. грн.,  закладів культури -  123,4 тис. грн.., місцевої пожежної охорони – 169,2 тис.грн., на виконання місцевих програм – 42,2 тис. грн., який у 2017 році було збільшено на 475,8 тис. грн.

       За 2017 рік касові видатки по Чудельській сільській раді склали 2770,4 тис. грн. Кошти, що надходили до сільського бюджету, першочергово направлялись на фінансування захищених статей видатків, а саме на:  виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ (КЕКВ 2111+2120) – 2183,3 тис. грн.  або 100,0 відс. до уточненого плану на звітний період, придбання продуктів харчування – 77,0 тис. грн. або 100,0 відс.,  оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 181,4 тис. грн.  або 99,7 відс., виплату грошової допомоги населенню – 11,0 тис. грн. або 100,0 відс.,  надання іншої субвенції районному бюджету  – 19,0 тис. грн. або 100,0 відс. В цілому на захищені статті видатків спрямовано 2471,7 тис. грн.  або 89,2 відс. від загального обсягу видатків проведених за звітний період.

        Річний обсяг видатків по спеціальному фонду сільського бюджету  за  2017 рік затверджений з урахуванням змін в сумі 121,9 тис. грн. з них за рахунок плати за послуги, що надаються бюджетними установами – 76,7 тис. грн., інших джерел власних надходжень бюджетних установ – 20,2 тис. грн. та інших коштів спеціального фонду – 25,0 тис. грн. Касові видатки проведені в сумі 119,5 тис.грн.

Обсяг затверджених видатків по загальному фонду сільського бюджету на 2018 рік становить 2775,5 тис. грн.,  який протягом 5 місяців поточного року було збільшено на суму 178,5 тис. грн.

       За січень-травень 2018 року касові видатки по Чудельській сільській раді склали 1231,5 тис. грн. Кошти, що надходили до сільського бюджету, першочергово направлялись на фінансування захищених статей видатків, а саме на: виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ (КЕКВ 2111+2120), яка на протязі звітного періоду виплачувалась щомісячно і в повному обсязі – 988,9 тис. грн.  або 91,8 відс. до уточненого плану на звітний період, придбання продуктів харчування – 37,2 тис. грн. або 83,2 відс.,  оплату комунальних послуг та енергоносіїв  – 125,8 тис. грн.  або 99,1 відс., виплату грошової допомоги населенню – 0,8 тис. грн. або 40,0 відс.,  надання іншої субвенції районному бюджету – 21,5 тис. грн. або 100,0 відс. Жодної гривні не використано на придбання медикаментів при уточненому плані на звітну дату 0,5 тис.грн. В цілому на захищені статті видатків спрямовано 1174,2 тис. грн.  або 95,3 відс. від загального обсягу видатків проведених за звітний період.

Державне управління

Штатна чисельність апарату управління Чудельської сільської ради на 2018 рік затверджена в кількості 8,75 шт.од.

На утримання апарату управління сільської ради уточнені асигнування на 2018 рік по загальному фонду сільського бюджету становлять 621,8 тис. грн. Касові видатки за січень-травень були проведені в сумі 303,6 тис. грн. або 88,9 відс. до уточнених планових  асигнувань звітного періоду, з них видатки на оплату праці склали 243,1 тис. грн. або 87,4 відс., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 40,1 тис. грн. або 97,8  відс.,  інші поточні видатки – 20,4 тис. грн. або 90,8 відс. Із загального обсягу видатків сільського бюджету, проведених в звітному періоді, 93,3 відс. становили видатки по захищених статтях. Середньомісячна заробітна плата одного працюючого становила 4665,00 грн.

 Освіта

На території Чудельської сільської ради функціонує один дошкільний навчальний заклад із трьома групами дітей дошкільного віку та однією групою компенсую чого типу  з кількістю дітей у них 80 дітей та штатною чисельністю працівників – 25,8 шт.од.

 На утримання дошкільного навчального закладу с.Чудель затверджений річний обсяг видатків з урахуванням змін в сумі 1886,9 тис. грн., з них за рахунок: іншої субвенції з районного бюджету на дошкільну освіту та культуру -  1861,3 тис. грн., власних доходів – 25,6 тис. грн. Касові видатки за звітний період склали  740,1 тис. грн. або 98,2 відс. до уточнених планових асигнувань звітного періоду, з них видатки на заробітну плату з нарахуваннями становлять 618,3 тис. грн. або 99,8 відс., на придбання продуктів харчування – 37,2 тис. грн. або 83,2 відс., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 83,5 тис. грн. або 100,0 відс., інші поточні видатки – 1,1 тис. грн. або 25,0 відс. Кошти на придбання медикаментів протягом звітного періоду не використовувались при затвердженому плані на звітний період 0,5 тис.грн.

Із загального обсягу видатків сільського бюджету, проведено у звітному періоді, 99,9 відс. становили видатки на захищених статтях.

Середньомісячна заробітна плата одного працюючого становила 3873 грн.

Культура

На території сільської ради функціонує один клуб з штатною чисельністю працюючих 1,75 шт.од.

В сільському бюджеті на 2018 рік затверджені видатки з урахуванням змін на утримання закладів культури в сумі 144,1 тис. грн., з них: за рахунок іншої субвенції з районного бюджету на  дошкільну освіту та культуру  – 144,1 тис. грн. Касові видатки за звітний період склали 50,7 тис. грн. або 98,1 відс. до уточнених планових показників звітного періоду.

  На виплату заробітної плати працівникам закладів культури планові призначення з урахуванням змін на 2018 рік затверджені в сумі 128,4 тис. грн., касові видатки за звітний період склали 49,0 тис. грн. або 98,0 відс. до уточнених планових призначень. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв були проведені в сумі 1,7 тис. грн. або 100,0 відс. до уточнених асигнувань звітного періоду.

В цілому на захищені статті видатків по установах культури спрямовано 50,7 тис. грн., що становить 100,0 відс. від загального обсягу видатків проведених за звітний період. Середньомісячна заробітна плата одного працюючого становила 4191,00 грн.

Місцева пожежна охорона

На території Чудельської сільської  ради функціонує одна пожежна команда  з штатною чисельністю працюючих 3,0 шт. од.

В сільському бюджеті на 2018 рік на утримання пожежної команди затверджені видатки з урахуванням змін в сумі 230,9 тис. грн. Касові видатки за звітний період склали  90,3 тис. грн. або 61,1 відс. до уточнених планових асигнувань звітного періоду, з них видатки на заробітну плату становлять 78,6 тис. грн. або 60,5 відс., інші видатки – 11,7 тис. грн. або 78,0 відс.

Середньомісячна заробітна плата одного працюючого становила
4293,00 грн.

Місцеві програми

                На виконання програм місцевого значення в бюджеті сільської ради на 2018 рік з урахуванням внесених змін затверджені видатки в сумі 48,9 тис. грн., а саме на:

- програму соціального захисту населення – 4,0 тис. грн.;

- програму благоустрою населеного пункту – 17,9 тис. грн.;

- програма Ліси Сарненщини – 5,0 тис. грн.;                                                                                                                                                                                                       

- програму фізичної культури і спорту – 22,0 тис. грн.

Касові видатки протягом звітного періоду  на реалізацію місцевих програм склали 25,4 тис. грн. або 75,2  відс. до уточнених планових показників звітного періоду.

Крім того в сільському бюджеті на 2018 рік затверджені видатки на надання  інших субвенцій районному бюджету в сумі 21,5 тис. грн., які профінансовані в повному обсязі, а саме на:

- виконання районної програми “Здійснення компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян та відшкодування пільг з оплати послуг зв’язку” – 13,5 тис. грн.;

-  утримання Трудового архіву Сарненського району – 8,0 тис. грн.;

Станом на 01.06.2018 по загальному фонду сільського бюджету відсутня будь-яка кредиторська заборгованість.

Спеціальний фонд

Обсяг затверджених видатків по спеціальному фонду сільського бюджету на 2018 рік за рахунок плати за послуги бюджетних установ становить 70,0 тис.грн. Протягом січня-травня поточного року річні призначення  спеціального фонду сільського бюджету (інших надходжень) було збільшено на 78,9 тис. грн. за рахунок:

спрямування залишку коштів на суму 31,8 тис.грн., в т.ч. бюджету розвитку – на суму 15,0 тис.грн., природоохоронних заходів  - 16,8 тис.грн.;

внесення змін до доходів спеціального фонду на суму 47,1 тис.грн.

Протягом звітного періоду були проведені видатки в сумі 44,4 тис. грн., в тому числі за рахунок плати за послуги, що надаються бюджетним установам – 17,3 тис. та інших коштів спеціального фонду – 27,1 тис. грн.

Станом на 01.06.2018  по спеціальному фонду сільського бюджету  кредиторська заборгованість відсутня.

                     Рекомендовано виконавчому комітету сільської ради

         Для забезпечення 100-відсоткового виконання бюджету по власних доходах в червні - грудні 2018 року виконкому ради рекомендовано:

  проаналізувати підсумки виконання бюджету за січень-травень 2018 рік та вжити вичерпних заходів щодо забезпечення надходжень протягом року платежів у запланованих обсягах та вишукання додаткових джерел доходів; 

           забезпечити в I півріччі 2018 року підготовку, прийняття та оприлюднення рішень сільської ради про встановлення ставок та пільг з земельного податку, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, і транспортного податку з урахуванням чинного податкового законодавства; 

  вжити заходів з виконання чинного податкового законодавства в частині оподаткування доходів фізичних осіб, що надають послуги з обробітку землі, обмолоту та збору урожаю, перевезення пасажирів, будівельних та інших робіт, здачі в оренду рухомого та нерухомого майна без сплати податків і належного оформлення трудових відносин з найманими працівниками; провести роз’яснювальну роботу з громадянами щодо необхідності декларування ними таких доходів та сплати податку на доходи фізичних осіб до бюджету;

  забезпечити належний контроль за сплатою сільськогосподарськими товаровиробниками податку на доходи фізичних осіб з виплачених громадянам сум орендної плати за орендовані земельні частки (паї);

            провести аналіз договорів оренди земельних ділянок, що належать до державної і комунальної власності та забезпечити встановлення розміру орендної плати відповідно до вимог пункту 288.5 статті 288 Податкового кодексу України (з врахуванням встановлення коефіцієнту індексації нормативно грошової оцінки земель), а також спільно з Управлінням Держземагенства України в Сарненському районі провести уточнення стану використання земель сільськогосподарського та несільськогосподарського призначення і юридичного посвідчення права користування ними.

 

Стаття 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

повноваження в галузі житлово-комунального господарства,

побутового, торгівельного обслуговування, громадського

харчування, транспорту і зв'язку

 

Галузь житлово-комунального господарства

На території Чудельської сільської ради є такі об’єкти житлово-комунального господарства: арт.свердловина та водонапірна башта, 0,75 км водопроводу в с.Чудель.

Підприємство з обслуговування об’єктів житлово-комунального господарства не створювалось. Водопостачання населення ради здійснюється за рахунок власних індивідуальних колонок. Теплопостачання по всіх будинках влаштоване індивідуальне. В населених пунктах ради відсутнє централізоване газопостачання.

Відповідно до п.1² ст. 10 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» Чудельською сільською радою розроблені та затверджені правила благоустрою територій населених пунктів (рішення від 06.01.2011 №42). Поруч з тим, виконавчим комітетом сільської ради не забезпечено виконання п. 2 вищезазначеної статті Закону, а саме щодо затвердження схем санітарного очищення населених пунктів та впровадження систем роздільного збирання побутових відходів. Схема санітарного очищення застаріла (2013 рік) не відповідає діючим нормативно-правовим документам.

На території ради розміщено 2 кладовища (площею 3,6 га), упорядкуванням та утриманням яких займається виконавчий комітет ради.

На території ради розміщено паспортизоване сміттєзвалище площею 1,5га.

Протягом 2017 року з сільського природоохоронного фонду кошти не використовувалися. На рахунку станом на 01.04.2018 накопичено 16,797 тис.грн., які заплановано використати на упорядкування сміттєзвалища ТПВ.

          Рекомендовано виконавчому комітету сільської ради

сприяти залученню інвестицій і запровадженню сучасних технологій у сфері поводження з відходам;

забезпечити до кінця поточного року цільове використання коштів сільського природоохоронного фонду.

 

Галузь побутового, торгівельного обслуговування,

 громадського харчування

На території Чудельської сільської ради функціонує 12 закладів торгівлі з них: 9 магазинів, 2 кафе-бари та буфет.

Протягом 2017 року та І кварталу 2018 року додатково було відкрито 2 магазини (власники – ФОП Кузьмич Г.К., ФОП Мелещук Н.А.).

За результатами обстеження закладів торгівлі Чудельської сільської ради встановлено наступне:

-         в кафе «Оберіг» (ФОП Шокот А.Г.) не належним чином оформлений куточок споживача;

-         в бар-магазині «Мотєнька» (ФОП Царук М.В.) не належним чином оформлений куточок споживача, продукти харчування (масло, стегенця курячі, напівфабрикати) не мали маркування або стікерів з відміткою про дату виробництва та кінцевого терміну зберігання;

-         в магазині «Світанок» (ФОП Тишков В.Й.) потребує оновлення інформаційний куточок споживача;

-         в торговому павільйоні (ФОП Мелещук Н.А.) відсутній куточок споживача, продавець не оформлений згідно трудового законодавства;

-         в буфеті «Мрія» (Тинненське СТ) необхідно провести косметичний ремонт приміщення та потребує оновлення інформаційний куточок споживача.

Не дотримано вимоги законодавства щодо функціонування об’єктів роздрібної торгівлі книжковою продукцією та нормативів мінімального забезпечення сіл, селищ та міст кіосками з продажу друкованих засобів масової інформації. Жоден об’єкт на території сільської ради не здійснює реалізацію даних видів продукції.

Побутові послуги першої необхідності на території ради не надаються.

Рекомендовано виконавчому комітету сільської ради:

вжити заходів для підтримання книготорговельної мережі та її належного розвитку, а також дотримання нормативів мінімального забезпечення сіл, селищ та міст кіосками з продажу друкованих засобів масової інформації (преси);

продовжити роботу по виявленню та легалізації осіб, які займаються незареєстрованою підприємницькою діяльністю у галузі торгівельного та побутового обслуговування;

внести на розгляд виконавчого комітету питання щодо організації надання побутових послуг населенню на території ради.

  

Стаття 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»

у галузі будівництва.

На території ради в основному ведеться будівництво приватних житлових будинків садибного типу.

Генеральний план та план зонування с. Чудля розроблений у 2013 році. У селах Зарів’я та Дубняки генеральний план та план зонування відсутній.

Спори з питань містобудування розглядаються на засіданні виконкому сільської ради.

   За кошти Світового банку в рамках проекту «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей» планується проведення реконструкції одноповерхової Чудельської ЗОШ І-ІІ ступенів під амбулаторію ЗПСМ по вул. Шкільній, 9 в с. Чудель Сарненського району.

          Транспортне обслуговування населення на території ради обслуговує Пупко Вадим Максимович на автобусному маршруті загального користування № 1625 Сарни - Чудель (Чудель - Сарни), яким здійснюється 3 оборотних рейси.

На приміському  маршруті  облаштовано 3 автобусних зупинки, які придбані у 2016 році за кошти сільської ради.

На утриманні й обслуговуванні Чудельської сільської ради  перебуває  25,95 км доріг.

У 2018 році проведено поточний ремонт в с. Чудель по вулицях Дубнівська та Сонячна.

На території Чудельської сільської ради у 2018 році було влаштовано освітлення по вул. Миру на суму 27,0 тис. грн.

           Проведено реконструкцію вуличного освітлення в с. Чудель по                          вул. Миру. 

Рекомендовано виконавчому комітету сільської ради:

Завершити виготовлення містобудівної документації та затвердити відповідно до норм чинного законодавства.

 

Стаття 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

повноваження у сфері освіти, охорони здоровя, культури і спорту

 

Сфера освіти.

На території Чудельської сільської ради знаходиться 2 заклади: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів та дошкільний навчальний заклад «Казка».

Чудельська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів заснована в - 1945 році (відкритття нового приміщення – 1983 р.). Кількість навчальних кабінетів – 21. У школі є комп’ютерний кабінет (10 комп’ютерів) та  кабінет фізики ( 11 ноутбуків та 11 планшетів) з підключенням до мережі Інтернет та WiFi, кабінет швейної справи, їдальня на 120 посадочних місць, гардероб на 210 місць, спортивна та актова зали. Всі приміщення забезпечені належним освітленням. Стан приміщень задовільний, що дає можливість забезпечити санітарно-гігієнічний режим.

         У початковій школі навчається 188 учнів, в 5-9 класах –  192 учні, у 10-11 класах47 учнів. У  2017-2018 н.р. навчання здійснювалося за технологічним та математичним профілем навчання.

         Організовано підвіз учнів, які проживають в с. Кам’яне-Случанське та 
с. Чудель до закладу шкільним автобусом.     У 2017-2018 н.р. створено спецклас для 7-ми учнів 2 –го класу з порушенням мовлення. Організовано індивідуальне навчання для 2-х учнів (4 та 5 клас).

         Педагогічними кадрами школа забезпечена у повній мірі. Навчання здійснювали 40 вчителів, вчитель-логопед та керівник гуртка. Вищу педагогічну освіту мають 34 учителі. Вчителів, яким присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» - 15, «спеціаліст І категорії» - 9, «спеціаліст ІІ категорії» - 3, «спеціаліст» - 15.

У школі працюють 3 основних гуртки: «Мереживниця», «Рукодільниця», «Бісеринка». Діти мають можливість відвідувати всі предметні гурти. 12 учнів відвідують гуртки БДМ, музичну школу  та танцювальний гурток клубу «Залізничник» м. Сарни. Учасники вокального гуртка зайняли ІІІ місце у конкурсі «Віфлеємська зірка». Учні брали участь в обласному конкурсі «Паперовий світ» (здобули І м.), у районному конкурсі «Новорічна композиція», брали участь у конкурсі «Український сувенір», «Сніговик Fest» та багато інш. 

Активно працює учнівське самоврядування. Щотижня життя школи висвітлюється в газеті « Шкільні новини».

Учні Чудельської ЗОШ І-ІІІ ступенів постійно беруть у олімпіадах, конкурсах, змаганнях районного, обласного рівнів.   У ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін учні зайняли 26 призових місць.

         Щорічно в школі проводяться предметі тижні, місячники, акції, в яких учні та вчителі беруть активну участь. Педагогічний колектив школи працює у тісній співпраці з батьками, які активно беруть участь у проведенні шкільних свят, виховних годин. Батьки активно допомагають  у підготовці закладу до нового навчального року. Учні, батьки, вчителі брали участь у акції «Допоможи солдату». Вчителі щороку беруть участь у фахових конкурсах, зокрема конкурсі-ярмарці педагогічної творчості, конкурсі «Учитель року». Вчителька англійської мови Мельник Т.А. та вчитель німецької мови Генько К.П. взяли участь та перемогли у проекті Gocamp. Життя школи періодично висвітлюється на шкільному сайті.

         Адміністрація закладу тісно співпрацює з виконкомом сільської ради, сільським головою. Виконком сільської ради допомагає у вирішенні фінансових проблем школи та підготовці навчального закладу до нового навчального року.  

ПРОПОЗИЦІЇ:

ремонт фасаду школи;

будівництво гаража для шкільного автобуса;

облаштування огорожі навколо приміщення школи.

   Дошкільний навчальний заклад «Казка» с. Чудель знаходиться у комунальній власності Чудельської сільської ради. Розпочав функціонування у 1988р Дошкільний заклад працює з 10,5 годинним режимом роботи та триразовим харчуванням. У закладі функціонує 4   групи, де навчаються і виховуються 80 дітей дошкільного віку.

Керівництво дошкільним закладом здійснює завідувач Боровик Валентина Миколаївна, яка має вищу педагогічну освіту, стаж педагогічної роботи становить 28 років, на посаді завідуючої 27 років. Навчально – виховний процес у ДНЗ забезпечують всього 26 працівників. З них молодшого обслуговуючого персоналу – 5 працівників,1 медичний працівник, 12 педагогів,,з яких 8 – вихователів, 1 – музичний керівник, 1 фізінструктор, асистент вихователя в інклюзивній групі.

У дошкільному закладі створені належні умови для навчально – виховного процесу, є народознавча кімната, медичний кабінет з ізолятором, спортивні та ігрові майданчики, прогулянкові майданчики для кожної вікової групи.  Приміщення знаходиться в належному стані і відповідає санітарно-гігієнічним нормам. Групові та спальні кімнати обладнані згідно вимог, естетично оформлені. У групових кімнатах обладнані ігрові зони  з достатньою кількістю ігрового та навчального матеріалу. Територія закладу упорядкована, огороджена та озеленена.   Наявні ігрові та фізкультурний майданчики.

 Групи достатньо забезпечені навчально-наочними посібниками та іграшками. Адміністрація закладу тісно співпрацює з виконкомом сільської ради. За сприяння сільського голови у закладі було відкрито групу з інклюзивним навчанням.

  Фінансово-господарська діяльність закладу здійснюється згідно з кошторисом, сформованим сільською радою.. У цьому році було виділено з бюджету  на паливо 75517 грн., на придбання промислових товарів – 1800 грн.  Щороку проводиться поточний ремонт дошкільного закладу, за бюджетні  кошти виготовлено  проектну документацію на ремонтні роботи тепломережі, каналізаційної  та водопровідної систем.  Відповідно заплановано     зробити капітальний ремонт водопровідної системи, каналізації, тепломережі.

ПРОПОЗИЦІЇ:

капітальний ремонт  приміщення ДНЗ (проектна документація на ремонтні роботи наявна);

капітальний ремонт покрівлі приміщення ДНЗ;

добудова спортивно-музичної зали.

 

Сфера охорони здоров’я

На території Чудельської сільської ради функціонує два фельдшерсько-акушерських пункти амбулаторії загальної практики/сімейної медицини КЗ «Сарненський районний ЦПМСД», які надають первинну медико-санітарну допомогу жителям сіл Чудель, Зарів’я та Дубняки.  

 

Ветеринарне обслуговування сільськогосподарських тварин та птиці

   До складу Чудельської сільської ради входять с. Чудель, с. Зарів`я та              с. Дубняки,  де нараховується  725 дворів, в яких утримуються домашні тварини та птиця.

 

Назва населеного пункту

ВРХ

в т.ч. корови

коні

свині

ДРХ

птиця

собаки

С. Чудель

160

155

60

820

30

4000

360

с. Дубняки

4

4

2

8

5

60

7

С. Зарів`я

26

26

3

60

2

500

34

Всього

190

185

65

888

37

4560

401

Ветеринарне обслуговування сільської ради проводиться Чудельською дільницею ветеринарної медицини, завідувачка Яковець А. П.

 За період роботи проводився (клінічний огляд) свинопоголів’я на африканську та класичну чуму. На даний період поточного року оглянуто 98 дворів приватного сектору, де утримується свинопоголів`я та відповідно оглянуто 125 голів свиней. Ознак захворювання під час огляду не встановлено.  Серед населення проводиться роз’яснювальна робота щодо профілактики африканської та класичної чуми свиней. Також ведеться постійний контроль за птицею з метою профілактики хвороби Ньюкасла та грипу птиці.

На постійному контролі знаходиться питання профілактики сказу серед тварин, собаки жителів сільської ради знаходяться на обліку, а також проводиться профілактична вакцинація проти сказу вакциною Рабістар.

Проводиться профілактичне дослідження великої рогатої худоби на лейкоз та бруцельоз. На даний час досліджено 126 голів корів та виділено РІД позитивних тварин 24 голови по с. Чудель. Ведеться робота із профілактики  тварин по таких хворобах, як сибірка великої рогатої худоби, сибірка коней, сибірка дрібної рогатої худоби, туберкульозу. Проводиться ідентифікація тварин відповідно до державної програми. Виконкому сільської ради слід надавати  більшу допомогу ветеринарній службі по питанню досліджень на лейкоз великої рогатої худоби та здачі хворої на лейкоз худоби, а також профілактики африканської чуми свиней.

Рекомендовано виконкому сільської ради проводити належну організаційно-роз’яснювальну роботу серед населення щодо профілактики африканської чуми свиней та про необхідність виділення із загального стада  хворої на лейкоз худоби та здачі її на забій.

Сфера культури

 

На території Чудельської сільської ради функціонує будинок культури, одна публічна бібліотека що знаходиться в приміщенні будинку культури.

Основну діяльність закладу культури здійснюють спеціалісти:

- Михаревич Євгенія Валеріївна  – директор будинку культури, освіта вища/педагогічна, стаж роботи 4 р.;

- Жигула Юлія Василівна – художній керівник будинку культури,                освіта  вища/педагогічна, стаж роботи 2 р.;

- Мелещук Неля Володимирівна - завідувачка публічної бібліотеки, освіта вища.

В клубному закладі працює 11 дозвіллєвих формувань: вокальний, хореографічний, художнє слово, гурток декоративно-прикладного мистецтва, 5 спортивно-оздоровчих секцій.

Лише з початку року проведено: тематичний захід до дня Соборності України «Нам берегти тебе , Соборну єдину»; день вшанування учасників бойових дій на території інших держав «Афганістан -  мій біль, моя пекуча рана»; конкурсно-розважальна програма до Дня Святого Валентина «Під знаком Купідона»; мітинг пам’яті героїв «Небесної сотні»; мітинг присвячений 73 –й річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій війні «День пам’яті та надії».

Кожен бажаючий житель громади може провести свій вільний час в спортивній кімнаті будинку культури, в якій працюють секції легкої та важкої атлетики. У вихідні та святкові дні працівники установи організовують спортивні змагання, естафети за участю дітей та молоді села.

Від платних послуг будинку культури за п’ять  місяців поточного року надійшло 2750 грн.

В закладі культури проводяться поточні ремонти за рахунок бюджету сільської ради та спец рахунку закладу культури.

За рейтинговою оцінкою роботи клубних установ району за І квартал заклад культури Чудельської сільської ради посідає 14 місце.

Книгозбірня обслуговує близько 500 користувачів. Бібліотечний фонд налічує 5504 прим. книг, який відображено в алфавітному каталозі, ведуться систематична картотека статей та краєзнавча картотека. Формування документально-інформаційних ресурсів бібліотеки реалізується у відповідності з завданнями бібліотек та запитами користувачів.

З початку року до бібліотеки вже надійшло 32 книги, з них 30 книг по програмі «Українська книга», 2 – районний бюджет. Фонд бібліотеки доповнюють періодичні видання яких до бібліотеки  надходить 5 назв.

Одним із пріоритетних напрямків роботи публічної бібліотеки є збір, зберігання та надання у користування документів з питань діяльності органів влади. Саме для цього при бібліотеці створено центр регіональної інформації де представлені папки з матеріалами різної тематики: «Розпорядження голови райдержадміністрації», «Пенсійне забезпечення», «Постанови і рішення сільської ради», «Соціальний захист», «Освіта», «Культура», «Сарненщина літературна» та ін. На інформаційному стенді бібліотеки вивішено графіки прийому громадян працівниками районної ради, районної державної адміністрації,  депутатами районної та сільської рад,  інформація про надання платних послуг та інша важлива для місцевих жителів інформація.

Бібліотека надає користувачам послуги ксерокопіювання та комп’ютерні послуги. В поточному році бібліотека отримала 270 грн. платних послуг.

При бібліотеці успішно діє любительське об’єднання «Віночок» на засіданнях якого виготовляють українські обереги, знайомлять учасників з методикою їх виготовлення та традиціями місцевого населення. В бібліотеці представлено виставку робіт учасників любительського об’єднання. Про роботу об’єднання неодноразово друкувалися статті у місцевій газеті. Також у бібліотеці постійно оформляються книжкові виставки до ювілейних та пам’ятних дат, по народному календарю.

Бібліотека організовує роботу спрямовану на обслуговування людей з обмеженими можливостями. Шестеро читачів з цієї категорії обслуговуються на дому. Про нелегку долю цих людей бібліотекар неодноразово готувала та надсилали матеріали до інформаційного бюлетеня «Інва.net», що видає Рівненська обласна бібліотека.

Бібліотекарем зібраний матеріал по історії села і бібліотеки та оформлено папку «Історія сіл Чудельської сільської ради». Також ведеться краєзнавча картотека. Бібліотека приймає участь у масових заходах, які проводяться в рамках СКДК.

Приміщення бібліотеки естетично оформлене. Бібліотека організовує роботу з інформаційними технологіями: в бібліотеці є комп’ютер та принтер. Однак відсутній Інтернет-зв'язок. В даний час бібліотекар збирає матеріали для створення веб-сторінки бібліотеки.

В бібліотеці зроблено поточний ремонт. Опалюється бібліотека централізовано від котельні сільської ради.

Рекомендовано виконавчому комітету сільської ради:

 вжити заходів щодо забезпечення збільшення надходжень від надання платних послуг закладами культури;

активізувати роботу гуртків аматорської творчості при будинку культури;

забезпечити організацію відпочинку для дітей в закладах культури;

 оновити непрацюючу звукову техніку в будинку культури;

сприяти забезпеченню стабільного інтернет-зв’язку у бібліотеці та розвивати надання нових сервісних послуг для жителів місцевої громади;

заміни дверей у глядацький зал, пожежних дверей, ремонту фасаду будинку культури села Чудель.

 

Молодіжна політика

На території  Чудельської сільської ради проживає 773 дитини віком до 18 років, з них – 30 дітей першого року життя та 22 дитини з особливими потребами. Діти незахищених категорій перебувають під медичним наглядом працівників фельдшерсько-акушерського пункту. Патронажними медсестрами постійно здійснюється огляд дітей до року за їх місцем проживання. 

На підвідомчій території проживає 77 багатодітних сімей, у яких виховується 251 дитина.

Дітей, схильних до жебракування, бродяжництва, вживання наркотичних чи психотропних речовин, потерпілих від різних форм насильства  на території ради немає, відповідний облік  не ведеться. Разом з тим на території ради проживає 1 дитина, яка перебуває на обліку правоохоронних органів за вчинення кримінального правопорушення.

На території ради проживає 2 дітей, які навчаються  у інтернатних закладах. В серпні-вересні кожного року відповідальним спеціалістом сільської ради проводиться обстеження їх сімей, з метою з`ясування рівня забезпеченості та підготовки дітей до навчання.

На обліку соціально-неблагополучних сімей перебуває 4 сім‘ї, у яких виховується 11 дітей. З даними сім'ями проводиться постійна робота з метою контролю умов проживання, виховання та догляду неповнолітніх, в наявності є всі відповідні довідки.

Умови проживання та утримання дітей у соціально - неблагополучних сім’ях виконавчим комітетом сільської ради  контролюються, а перебування дітей в умовах, що є загрозливими їх життю та здоров’ю не допускається. 

Зі слів працівників сільської ради, постійно проводиться профілактична робота з дітьми, які схильні до вчинення правопорушень (бесіди в школах, при потребі проводяться бесіди з батьками), однак відповідних письмових доказів (довідок про факт проведення бесід) немає. 

Членами виконкому Чудельської сільської ради спільно з медичними працівниками та класними керівниками школи здійснюються профілактичні рейди по сім‘ях з дітьми. В разі виявлення проблемних сімей, з батьками проводяться профілактичні бесіди, а при потребі, питання щодо стану виконання батьківських обов`язків виноситься на засідання виконкому.

Виконавчим комітетом Чудельської сільської ради у 2017 - 2018 роках не приймалися рішення, що суперечать інтересам дітей. При виконавчому комітеті сільської ради діє адміністративна комісія.

На території Чудельської сільської ради станом на 11.06.2018 проживають 4 дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають під опікою/піклуванням громадян.

Виконавчим комітетом Чудельської сільської ради постійно вживаються заходи спрямовані на захист житлових прав дітей. Зокрема, було поставлено на квартирний облік двоє дітей, позбавлених батьківського піклування.

Спеціаліст по соціальній роботі з сім’ями, дітьми, молоддю та спорту Тишков Р.М. самостійно або разом з працівниками служби у справах дітей райдержадміністрації періодично здійснюють обстеження умов проживання та виховання дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які проживають на підвідомчій території згідно затвердженого графіку.

Особові справи дітей укомплектовані належним чином.

Рекомендовано виконавчому комітету сільської ради:

доукомплектувати нормативно – правову базу у сфері захисту прав дітей, зокрема документами 2018 року;

затвердити графік чергувань по закладах дозвілля і відпочинку дітей та молоді у вечірній та нічний час на ІІ півріччя 2018 року та відповідно проводити чергування згідно графіку;

при проведенні профілактично-роз’яснювальної роботи з питань формування здорового способу життя та профілактики правопорушень серед учнівської молоді, а також серед батьків з приводу їх відповідальності за неналежне виконання своїх батьківських обов`язків складати відповідні акти/довідки із зазначенням місця, часу та дати проведення.

 

Фізкультура і спорт

     Для занять фізичною культурою і спортом на території сільської ради знаходиться спортивна кімната та футбольне поле, на якому місцева команда «Случ» проводить тренування та домашні зустрічі чемпіонату району з футболу серед команд другої ліги. Крім того, в приналежності Чудельської ЗОШ І-ІІІ ст. є такі спортивні споруди: спортивна зала, волейбольний, баскетбольний майданчики та гімнастичне містечко з тренажерним обладнанням. На даних спорудах діти та  молодь займаються фізкультурно-оздоровчою діяльністю.

Рішенням виконавчого комітету сільської ради створений місцевий спортивний клуб «Прометей». У 2011 році проведено державну реєстрацію діючого спортивного клубу «Прометей». Керівником клубу є секретар сільської ради Тишков Роман Миколайович. В клубі займається понад 100 чоловік.

Щорічно протягом року спортивний клуб приймає участь в районній спартакіаді серед сільських (селищних) спортивних клубів та колективів фізичної культури. В 2017 році СК «Прометей» посів 6 місце, прийнявши участь у 12 видах спорту із 17. Найкраще виступили з гирьового спорту посівши 1 місце, 2 місця з армрестлінгу та настільного тенісу. А найбільше досягнення у 2017 році – стали чемпіонами району з футболу серед команд другої ліги. Після І півріччя 2018 року СК «Прометей» в районній спартакіаді посідає 11 місце.

У 2018 році ФК «Случ» с. Чудель приймає участь у чемпіонаті району з футболу серед команд другої ліги, та після п’ятьох зіграних турів посідає 3 місце.

Рекомендовано виконавчому комітету сільської ради відновити команду та взяти участь в чемпіонаті Сарненського району з волейболу сезону 2017-2018 роках.

 

Стаття 33 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

повноваження у сфері регулювання земельних відносин,

охорони навколишнього природного середовища

 

Регулювання земельних відносин

            Територія Чудельської сільської ради складає 7733,2 га в тому числі:

-           СГПП “Нове життя ” – 20,86 га

-           Особисті селянські господарства громадян – 1530,45 га

     -      Ділянки для будівництва та обслуговування житлових будинків –
             213,48 га,  транспорту – 111,15 га

-           Землі лісогосподарських підприємств – 4451,3 га

-           Землі запасу – 1371,33 га

-           Інші землекористувачі – 34,63 га

      В процесі реформування аграрного сектору на території Чудельської сільської ради реформовано колективне сільськогосподарське підприємство

“Нове життя”, 753 членам якого вручено сертифікати на право на земельну частку (пай). На території ради власниками земельних часток (паїв) заключено з сільськогосподарським приватним підприємством Нове життя 19 договорів оренди землі та із фермерським господарством Агрочудосвіт – 5 договорів .

      740 власників сертифікатів на право на земельну частку (пай) отримали державні акти на право власності на землю, із них 60% громадян отримали земельні частки в натурі.

      Набули право власності на земельні ділянки згідно з рішеннями сільської ради 896 громадян або 100 відсотків від загальної кількості жителів, яким передано у власність 231 га землі для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд, ведення особистого селянського господарства. Право власності на земельну ділянку підтвердили правовстановлюючими документами 215 громадян, або 24,0 відсотків, що може призвести до порушень прав громадян у процесі розвитку ринкових відносин земельного фонду.

     Протягом  2012-2017 року Чудельської сільською радою було продано 3 земельні ділянки несільськогосподарського призначення у власність загальною площею 0,9763 га на суму 89,4 тис.грн, а також було проведено три земельних аукціони по продажу права оренди  земельної ділянки  загальною площею 0,9803 га на суму 68598,17 грн..  В 2018 році було проведено два земельних аукціони по продажу права оренди  земельної ділянки  за межами населених пунктів загальною площею 28,1616 га на суму 45736,20 грн..

      Сільською радою проведено роботи по встановленню межі села Чудель, а не проведено роботи по встановленню меж населених пунктів в натурі (на місцевості) с. Дубняки та с.Зарівя .

          Рекомендовано виконавчому комітету сільської ради :

          покращити роз'яснювальну роботу серед жителів сільської ради щодо необхідності посвідчення права власності на земельні ділянки правовстановлюючими документами;

          на виконання регіональної програми розвитку земельних відносин в бюджеті Чудельської сільської ради передбачити кошти на:

          встановлення меж населених пункті в натури (на місцевості) с. Дубняки та с. Зарівя;

          виготовлення схем землеустрою і техніко-економічне обґрунтування використання і охорони земель на території Чудельської сільської ради.

 

Цивільний захист населення

Реалізація заходів державної політики у сфері цивільного захисту населення та територій, запобігання надзвичайним ситуаціям на території      Чудельської сільської ради здійснюється у відповідності до Кодексу цивільного захисту України та інших нормативно-правових актів.

Планування заходів запобігання та реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру, заходів цивільного захисту органами управління Чудельської сільської ради відповідає вимогам керівних документів.

          Розроблений план дій органів управління і сил цивільного захисту щодо дій при виникненні надзвичайних ситуацій, схема оповіщення керівного складу цивільного захисту.

Керівні документи щодо роботи постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій  в наявності і використовуються в поточній роботі.

З метою збереження життя громадян в період купального сезону розроблені і затверджені заходи по сільській раді по проведенню сезону безпеки на водоймах на території   ради. Щорічно укладаються  угоди між Рівненською обласною комунально-аварійно рятувальною службою на водних об’єктах та сільською радою на обстеження дна акваторії водойми-  річки Случ. 

На засіданнях виконавчого комітету щорічно розглядаються питання "Про заходи по підготовці об'єктів комунальної власності   до роботи в осінньо-зимовий період ", "Про заходи щодо попередження загибелі людей на пожежах" та інші.

В сільській раді   створено та функціонує  місцева пожежна команда.    На балансі місцевої пожежної команди знаходиться 1  одиниця пожежної техніки ЗІЛ -131, 3 чоловіки особового складу. Місцевою пожежною командою своєчасно проводиться локалізація та ліквідація наслідків   пожеж. Упродовж 2017 року ліквідовано  10 пожеж, у 2018 році – 5.

На реалізацію протипожежних заходів у 2018 році у місцевому бюджеті передбачено 160,00 тис. грн, ще 70,00 тис. грн отримано у вигляді субвенції місцевому бюджету із бюджету Немовицької ОТГ.

  Проводиться роз’яснювальна робота серед населення з питань охорони лісів і дотримання правил пожежної безпеки в лісових масивах та на торф’яниках.

З метою захисту населення від впливу іонізуючого випромінювання будуть  використані 2 ПРУ, які розміщені в ДНЗ «Казка» та школі. Технічну документацію на захисні споруди як об’єкти нерухомого майна виготовлено. Крім того, використовуються підвальні та інші заглиблені приміщення.

Для забезпечення оповіщення керівного складу і населення Чудельської сільської ради при виникненні надзвичайних ситуацій задіяні спеціально уповноважені особи.

В загальноосвітньому та дошкільному  навчальному  закладах проведено Тижні безпеки та Тижні цивільного захисту та протипожежні тренування.

Куточки цивільного захисту з рекомендаціями щодо дій населення при виникненні надзвичайних ситуаціях, інформація про небезпечні сезонні явища і заходи особистої безпеки розміщені  по усіх установах.                         

Рекомендовано виконавчому комітету сільської ради:

визначити додаткові місця масового відпочинку на водних об’єктах, привести їх у відповідність до Правил охорони життя людей на водних об’єктах.

 

         Стаття 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

повноваження у сфері соціального захисту населення.

На території сільської ради проживають 3036 чоловік, в т.ч. 754 пенсіонери.

Як отримувачі пільг, допопог та компенсацій на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення Сарненської райдержадміністрації,  перебувають:  4 - учасники бойових дій, 28 - учасників війни, 7 - учасників  бойових дій АТО, 10 - одиноких інвалідів, 24 - одиноких матері, 77 - багатодітних сімей, 34 - одиноко проживаючих громадян, 2 - одиноких громадян.

 Робота виконавчого комітету сільської ради направлена на соціальний захист населення. Питання соціального захисту населення розглядались на засіданнях виконкомів ради: упродовж 2017 року - 2 рази, упродовж 2018 року - 3 рази.

Під опікою та піклуванням перебуває 4 дитини.

Обслуговуванням одиноких громадян  займаються 2 соціальних робітники, які обслуговують 20 одиноких непрацездатних громадян і виконують роботи передбачені договором, а саме: прибирання приміщення, генеральне прибирання (побілка, фарбування), різання, рубання, складання дров, закупка продуктів харчування, медикаментів, забезпечення паливом та інше.

В 2017 році із районного Фонду «Допомога» отримали грошову допомогу 25 мешканців сільської ради на суму 17069,4 грн., в 2018 року   - 11чол. на суму 9736,36 гривень.

         Виплачено компенсацію на тверде паливо пільговій категорії громадян постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС: у 2017 році 511 особам на суму 542508,11 грн., у 2018 році подано списки на 368 осіб на суму 447246,50 грн. для відшкодування компенсації на придбання твердого палива.

Виплачено компенсацію на скраплений газ у 2017 році 21 особі на суму 3125,20 грн. в 2018 році – 27 чоловік на суму 3878,40 грн.

У 2017 році забезпечено протезно-ортопедичними виробами та технічними засобами реабілітації  за поточний рік 3 особи.

Для надання консультативно - правової допомоги при сільській раді  працює соціальний працівник, яка упродовж 2017 року прийняла 626 громадян з різних питань. Надано консультацій - 626, видано 438 повідомлень про прийняті рішення районних комісій при управлінні праці та соціального захисту населення про призначення різних видів допомог, субсидій та пільг. За 5 місяці поточного року прийнято 405 громадян з різних питань, надано консультацій  405, видано 313 повідомлень.

В приміщенні сільської ради оформлено інформаційні стенди з питань роботи управління праці та соціального захисту населення Сарненської районної державної адміністрації (з питань призначення державних соціальних допомог, пільг, компенсацій, субсидій, послуги територіального центру).

 

Протягом  2017 року в районному центрі зайнятості з метою пошуку роботи перебував 191 житель Чудельської сільської ради, з них в статусі зареєстрованого безробітного 63 особи. Упродовж січня-травня 2018 року 50 жителів сільської ради перебували на обліку в районній службі зайнятості, з них 29 – в статусі зареєстрованого безробітного.

Особи, які зверталися за пошуком роботи в основному були звільнені з Чудельської школи-інтернат №1,  від фізичних осіб-підприємців, з інших підприємств району, значна частина громадян працювала на сільськогосподарських, торгівельних та будівельних підприємствах в інших регіонах України. В 2017 році перебував  на обліку один безробітний демобілізований учасник АТО, в 2018-му такі особи за пошуком роботи не зверталися.

Станом на 01.06.2018 року чисельність безробітних Чудельської  сільської ради  зазнала зменшення в порівнянні з минулим роком і складає 36 осіб (станом на 01.06.2017 року – 46 осіб ).

Впродовж  2017 та 5 місяців 2018 року виконкомом Чудельської сільської ради не виділялися кошти для організації та проведення громадських робіт, тому безробітні не залучались до тимчасової зайнятості.

Рекомендовано виконавчому комітету сільської ради:

співпрацювати з районною комiсiєю для винесення piшення по пpизначенню деpжавної соцiальної допомоги малозабезпеченим сiм'ям, субсидій та пільг на житлово-комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ;

укласти та зареєструвати в управлінні праці та соціального захисту населення Сарненської районної державної адміністрації колективні договори: ЗОШ І – ІІІ ст. с. Чудель (2015 - 2018 рр.), КЗ «Школа - інтернат» № 1, № 2 (2015 - 2017 рр.), СГПП «Нове життя».                                     

передбачити додаткові кошти в місцевому бюджеті для організації та фінансування громадських робіт протягом року;

активізувати роботу з легалізації найманої праці та створення нових робочих місць;

сприяти підприємницькій ініціативі, створенню кооперативів по переробці сільськогосподарської продукції.

 

Стаття 36  Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні",

повноваження у галузі оборонної та мобілізаційної роботи.

 

Військовий облік на території Чудельської сільської ради організований у відповідності до Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» та інших законодавчих та керівних документів. Недостатньо приділяється увага за веденням військово-облікової роботи, не забезпечено виконання розпорядження військового комісара Сарненського РВК від 10.07.2017 № 1212 щодо виклику (оповіщення) та прибуття громадян, які не досягли гранічного віку перебування у запасі 60 років.   Краще організована робота щодо виконання оповіщення резервістів та забезпечення проведення навчальних зборів з військовозобов’язаними з числа мобілізаційного резерву.

На належному рівні проводиться обліково-призовна робота відповідно до розпорядження голови Сарненської районної державної адміністрації від 03 березня 2018 року № 118 «Про організацію та проведення в районі призову громадян України на строкову військову службу до Збройних Сил України та інших військових формувань весною 2018 року» та наказу військового комісара Сарненського районного військового комісаріату № 32 від 28 лютого 2018 року «Про організацію та проведення в районі призову громадян України на строкову військову службу до Збройних Сил України та інших військових формувань весною 2018 року».

В сільській раді перебуває на обліку - 74 призовники, планове завдання з призову складало - 2 чоловіки, прибуло - 1 чоловік, відправлено до лав Збройних Сил України - 1 чоловік.

Призвано на військову службу за контрактом - 0 чоловік. Планове завдання щодо організації роботи по відбору кандидатів на військову службу за контрактом у II-му кварталі визначено - 2 чоловіки.

 

Стаття 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

повноваження щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян

 

На території Чудельської сільської ради за п’ять місяців 2018 року було скоєно 7 кримінальних правопорушень, проти 2 у 2017 році, із них:

1.

Крадіжка майна

- 4 (20172);

2.

Тілесні ушкодження

- 2 (2017 – 0);

3.

Незаконне зберігання зброї                                    

- 1 (20170);

За п’ять місяців 2018 року на території Чудельської сільської ради працівниками Сарненського ВП ГУНП в Рівненській області виявлено             50 адміністративних правопорушень, проти 18 правопорушень в минулому році, а саме:

 

2018 рік

2017 рік

ст.173 дрібне хуліганство                                                            

- 2

- 3

ст.173 зн.2 насильство в сім’ї                                                      

- 4

- 3

ст.175 зн.1 куріння в заборонених місцях   

- 9

- 0

ст.178 поява в громадському місці в п’яному стані                  

- 15

- 5

Інші  

- 20

- 7

При виконкомі сільської ради створена адміністративна комісія. За звітній період 2017-2018 років адмінкомісією адміністративних справ не розглядалося.

За 2017 рік  вчинено 96 нотаріальних дій, в тому числі: посвідчення заповітів - 18 та 51 - доручення, заяв - 18, підписів - 3, дублікатів заповітів - 5. За 5 місяців 2018 року вчинена 63 нотаріальних дії, в тому числі заповітів - 9, доручень - 35, заяв - 18, дублікатів заповітів - 3.

 Зареєстровано народження 19 дітей у 2017 році, за 5 місяців 2018 року-10 дітей;  смертей громадян у 2017 році - 35, за 5 місяців 2018 року - 18; шлюбів у 2017 році - 9, у 2018-1.

 

         Відповідно до ст. 13 Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» у Чудельській сільській раді забезпечене збереження документів Національного архівного фонду, які знаходяться в задовільному стані та зберігаються в робочих шафах кабінетів. Незаконного знищення документів не виявлено.   Номенклатура справ на 2018 рік наявна, погоджена на засіданні експертно-перевірної комісії Держархіву Рівненської області (протокол від 31.03.2016 №4). Документація ведеться відповідно до номенклатури справ. Інструкція з діловодства відсутня.

      Статистична звітність подається до відділу статистики своєчасно і належної якості. В Чудельській  сільській раді заведено 11 погосподарських книг, в яких відкрито 763 особові рахунки для домогосподарств. Всі розділи книг заповнені, облік налагоджено, в по господарських книгах наявні всі записи.

          Рекомендовано виконавчому комітету сільської ради :

          організувати ефективну роботу громадських помічників та членів громадського формування, яких залучати на чергування коли проводяться розважальні заходи, особливо у вечірній час;

активізувати роз’яснювальну роботу щодо недопущення побутової злочинності, насильства в сім’ї;

          проводити роботу по виявленню осіб, які займаються збутом самогону;

сприяти забезпеченню реалізації правопросвітницького проекту «Я маю право!», а саме організовувати на території ради інформаційно- роз’яснювальну роботу, спрямовану на підвищення рівня знань громадян щодо гарантованих їм Конституцією та законами України прав у різних сферах суспільного життя;

        упорядкувати та підготувати документи постійного зберігання за 2011-2015 роки для передачі в архівний відділ райдержадміністрації.

 

Вимагає більшої уваги Чудельського виконавчого комітету сільської ради виконання делегованих повноважень у сфері культури,  у галузі містобудування та інфраструктури, покращення стану виконавчої дисципліни.

         

При вивченні питань щодо діяльності виконавчого комітету Чудельської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень відповідно до Закону України  "Про місцеве самоврядування в Україні", працівниками  управлінь, служб, відділів районної державної адміністрації та керівниками територіальних відділів органів виконавчої влади надавалась практична допомога по усуненню виявлених недоліків.

 

 

    

 

 

Завідувач сектору оборонної та

режимно-секретної роботи

апарату райдержадміністрації                                                          П.Намартович