- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 303 від 26 липня 2018 року "Про стан виконання місцевих бюджетів району за І півріччя 2018 року"
Добавлено Адміністратор Пн, 30/07/2018 - 11:21
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
26 липня 2018 року № 303
Про стан виконання місцевих бюджетів району за І півріччя 2018 року |
Бюджет району по власних доходах загального фонду за І півріччя 2018 року виконаний на 114,9 відсотка, тобто при затвердженому з урахуванням змін плані 86259,7 тис.грн. фактично надійшло 99087,4 тис.грн., або перевиконання складає 12827,7 тис.гривень. До відповідного періоду минулого року ріст надходжень становить 18492,4 тис. грн., або 22,9 відсотка. Ріст надходжень в порівнянні з відповідним періодом минулого року відмічено в 12-ти з 16-ти місцевих рад, крім Вирівської (-617,0 тис.грн.), Кричильської (-80,7 тис.грн.), Кам’яне-Случанської (-28,0 тис.грн.) та Люхчанської (-15,7 тис.грн.) сільських рад через зменшення надходжень акцизного податку та рентної плати за користування лісовими ресурсами.
Виконання районного бюджету забезпечено на 105,4 відсотка, тобто при затвердженому з урахуванням змін плані 53868,9 тис.грн. фактично надійшло 56766,4 тис.грн., або додатково надійшло 2897,5 тис.гривень. До відповідного періоду минулого року ріст надходжень становить 24,6 відс., або 11215,9 тис.гривень.
В цілому по власних доходах загального фонду всі органи місцевого самоврядування забезпечили виконання затверджених з урахуванням змін показників на І півріччя 2018 року та відповідно до статті 78 Бюджетного кодексу України 15-ть з 16-ти місцевих рад мають право на внесення змін до своїх бюджетів в сторону збільшення власних доходів загального фонду. (Додаток 1 з діаграмою).
Протягом квітня-червня 2018 року, відповідно до статті 78 Бюджетного кодексу України 12-ма сільськими, Степанською селищною, Сарненською міською та районною радами внесено зміни в сторону збільшення бюджетів на суму 3906,2 тис.гривень.
Найвищий показник виконання бюджету по Великовербченській сільській раді – 165,0 відсотка, який досягнуто за рахунок надходжень єдиного податку (343,7 тис.грн.) та рентної плати за користування лісовими ресурсами (81,4 тис.грн.), що становить 61,2 відс. та 14,5 відс. відповідно всіх власних надходжень до бюджету сільської ради.
Виконання дохідної частини бюджету району по власних доходах забезпечено по всіх затверджених з урахуванням змін на звітний період джерел надходжень. На результативний показник виконання бюджету вплинуло і повернення з районного бюджету податку на доходи фізичних осіб по річному декларуванню громадян за 2017 рік по висновках Сарненської ОДПІ в сумі 174,6 тис.гривень.
За І півріччя 2018 року з Державного бюджету в повному обсязі надійшло: базової дотації в сумі 19699,8 тис.грн., освітньої субвенції – 136817,1 тис.грн., медичної субвенції – 34244,0 тис.грн. та субвенції на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження – 215,2 тис.гривень.
Також отримано дотацію з місцевого бюджету на фінансування переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету у сумі 15081,3 тис.грн. та субвенцій з місцевого бюджету за рахунок відповідних субвенцій з державного бюджету – 243847,4 тис.гривень.
Крім того, сто відсотків до призначень отримано субвенцію з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції в сумі 2613,4 тис.грн. та за рахунок залишку коштів медичної субвенції – 0,8 тис.грн., що утворився на початок бюджетного періоду.
В повному обсязі до планових показників звітного періоду надійшло субвенцій з місцевого бюджету на: здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції у сумі 5738,1 тис.грн. (з Немовицького сільського бюджету) та здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я за рахунок коштів медичної субвенції – 5278,3 тис.грн. ( з обласного бюджету - 598,2 тис.грн., з Клесівського селищного бюджету – 610,0 тис.грн., з Немовицького сільського бюджету – 2899,2 тис.гривень).
Інших субвенцій з місцевих бюджетів надійшло у сумі 4348,3 тис.грн., що становить 99,1 відс. до плану звітного періоду, або недоотримано 37,5 тис.грн., в тому числі з: обласного бюджету на пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи у сумі 839,1 тис.грн., Клесівського селищного бюджету – 610,0 тис. грн. та Немовицького сільського бюджету – 2899,2 тис.гривень.
Бюджет району по видатках загального фонду за І півріччя 2018 року виконаний на 90,1 відсотка. При уточненому плані на звітний період 572246,5 тис.грн., касові видатки склали 515713,3 тис. грн. Залишок коштів на рахунках місцевих бюджетів та розпорядників коштів станом на 01.07.2018 становить 99859,3 тис.грн., з яких залишок коштів: освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам складає 33405,5 тис.грн., субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду – 1000,7 тис.грн., медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 1341,8 тис.грн., субвенції з місцевого бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я за рахунок коштів медичної субвенції ( в т.ч. з обласного бюджету – 27,8 тис.грн., Клесівського селищного бюджету – 172,8 тис.грн., з Немовицького сільського бюджету – 810,4 тис.грн.) – 1011,0 тис.грн., субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів медичної субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду – 0,9 тис.грн., субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 62,5 тис.грн., субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження – 215,2 тис.грн., субвенцій з місцевого бюджету за рахунок відповідних субвенцій з державного бюджету на: надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 454,7 тис.грн., відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань – 0,8 тис.грн., забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” - 1844,3 тис.грн., соціальний захист – 200,5 тис.гривень.
Із загальної суми видатків місцевих бюджетів району на захищені статті видатків спрямовано 497904,1 тис.грн., що становить 96,5 відс. загального обсягу видатків бюджету району.
46,7 відс. із загального обсягу видатків бюджету району по загальному фонду складають видатки на соціально-культурну сферу, що становить 240602,0 тис.гривень.
На соціальний захист та соціальне забезпечення використано 246891,1 тис.грн., що становить 94,2 відсотків до уточнених призначень І півріччя 2018 року, з них за рахунок субвенції з обласного бюджету та субвенцій з місцевого бюджету за рахунок відповідних субвенцій з державного бюджету було проведено видатків в сумі 241214,6 тис.грн. та за рахунок коштів місцевих бюджетів – 5676,5 тис.гривень.
На державне управління в звітному періоді було спрямовано 12830,0 тис.грн., що становить 90,7 відс. до уточненого плану звітного періоду.
На розвиток фізичної культури і спорту з бюджету району спрямовано 3751,8 тис.грн., що становить 93,9 відсотків до уточнених асигнувань І півріччя 2018 року.
За І півріччя 2018 року до доходів спеціального фонду бюджету району надійшло 8340,2 тис.грн. або 87,3 відс. до затвердженого з урахуванням змін плану на рік, в тому числі :
· екологічного податку – 71,0 тис.грн.(87,0 відс.);
· надходжень від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва – 154,9 тис.грн.;
· грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності – 55,1 тис.грн.;
· коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 441,6 тис.грн.;
· власних надходжень бюджетних установ – 6430,4 тис.грн. (74,5 відс.);
· коштів від відчуження майна, що перебуває у комунальній власності – 194,1 тис.грн.;
· коштів від продажу землі – 997,0 тис.грн. (223,0 відс.). (додаток 10).
Крім того повернуто зайво зарахований збір за провадження торговельної діяльності нафтопродуктами, скрапленим та стиснутим газом на стаціонарних, малогабаритних і пересувних автозаправних станціях, заправних пунктах, що справлявся до 1 січня 2015 року у сумі 3,9 тис.гривень.
За рахунок коштів спеціального фонду бюджету району протягом звітного періоду проведено видатків на суму 16975,5 тис.грн., що становить 19,8 відс. до уточнених річних призначень.
В зв’язку з недофінансуванням субвенцій з державного бюджету і взяттям бюджетних зобов’язань в межах річних призначень станом на 01.07.2018 зареєстрована кредиторська заборгованість по загальному фонду бюджету по видатках, які фінансуються за рахунок субвенцій з державного бюджету в сумі 11719,0 тис.грн., по спеціальному фонду бюджету кредиторська заборгованість відсутня.
З метою подальшого забезпечення виконання місцевих бюджетів району по всіх джерелах доходів та ефективного використання бюджетних коштів, керуючись ст.16, 28 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”:
1. Зобов’язати керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади та рекомендувати органам місцевого самоврядування району в межах компетенції:
1.1. Контролювати надходження платежів від платників податків підвідомчих територій до бюджетів всіх рівнів.
1.2. Керуючись частиною 7 статті 78 Бюджетного кодексу України винести на розгляд виконкомів питання стану виконання місцевих бюджетів за І півріччя 2018 року та вжити невідкладних заходів, щодо забезпечення перегляду планових показників бюджетів з метою приведення їх у відповідність з реальною податковою базою.
1.3. При внесенні змін до місцевих бюджетів проаналізувати надходження платежів в розрізі кожного джерела з метою забезпечення їх 100-відсоткового виконання.
1.4. Вжити заходів щодо недопущення в подальшому виникнення дебіторської, кредиторської та простроченої заборгованості і взяття зобов’язань в межах бюджетних призначень.
1.5. Спрямовувати бюджетні кошти в першу чергу на захищені статті видатків, забезпечивши ефективне їх використання.
1.6. Забезпечити безумовне виконання вимог Бюджетного кодексу України та інших нормативно-правових актів, що регулюють бюджетний процес.
2. Сарненській об’єднаній державній податковій інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Рівненській області посилити контроль за правильністю справляння і зарахування платежів до всіх місцевих бюджетів району, повнотою і своєчасністю їх сплати. Відповідно до ст.19.1.1.5. Податкового кодексу України здійснювати контроль за додержанням виконавчими органами сільських і селищної рад порядку прийняття та обліку податків і зборів від платників податків, своєчасністю і повнотою перерахування зазначених сум до бюджету. Вжити заходів щодо погашення податкового боргу до бюджетів всіх рівнів та недопущення його зростання в подальшому.
3. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
Голова адміністрації Я.Яковчук