Також дивіться новини на facebook.com

№ 458 від 25 жовтня 2018 року "Про підсумки огляду готовності об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери району до осінньо-зимового періоду 2018-2019 року"

  Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 
 
25 жовтня 2018 року                                                                                          № 458
 

Про підсумки огляду готовності об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери району до осінньо-зимового періоду 2018-2019 року

 
 

На виконання розпорядження голови районної державної адміністрації від 11 травня 2018 року № 201 «Про підсумки опалювального сезону 2017-2018 року та підготовку об’єктів житлово-комунального господарства Сарненського району до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 року» в районі проводились заходи щодо забезпечення своєчасної підготовки населених пунктів до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 року.

Станом на 21 вересня 2018 року на фінансування заходів з підготовки житлово-комунального господарства до зими спрямовано більше 10,0 млн.грн.

Підготовлено 65 котелень, 10,49 км теплових мереж.

У житловому фонді підготовлено 242 будинки, у соціальній сфері           44 дошкільні навчальні заклади, 54 загальноосвітні навчальні заклади,               8 закладів охорони здоров’я.

У водопровідно-каналізаційному господарстві підготовлено                       1 водопровідну та 5 каналізаційних очисних споруд, 1 водопровідну та             16 каналізаційних насосних станцій, 10 свердловин, 39,9 км водопровідних та      58 км каналізаційних мереж.

Проводились капітальні та поточні ремонти доріг та вулиць площею     29,5 тис.м², заготовлено 0,7 тис. тонн посипочного матеріалу та реагентів.

У вересні поточного року проведено обласний огляд готовності району до осінньо-зимового періоду. За результатами огляду обласною робочою групою визнано, що житлово-господарський комплекс району до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 року готовий.

Проте, залишається ряд невирішених питань.

2
 

Зокрема, цільові видатки місцевих бюджетів на капітальний ремонт житлових будинків не відповідають наявним потребам. Недостатньо проводиться термомодернізація житлових будинків, лише частково проводиться заміна внутрішньобудинкових інженерних мереж.

Невирішеним залишається питання облаштування багатоквартирних будинків сучасними засобами обліку і регулювання споживання води.

Низький рівень створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.

На недостатньому рівні вирішується питання ремонту автомобільних доріг.

Є проблеми з погашенням заборгованості за надані житлово-комунальні послуги споживачами та спожиті енергоносії підприємствами житлово-комунального господарства.

Керуючись статтями 2, 6, 13, 16, 20, 28, 29 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» та з метою забезпечення стабільного функціонування господарського комплексу району в осінньо-зимовий період 2018-2019 року:

1. Рекомендувати виконавчим комітетам місцевих рад, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, керівникам територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій:

1.1. Забезпечити належне проходження опалювального сезону відповідно до температури зовнішнього середовища;

1.2. Забезпечити контроль за своєчасним та у повному обсязі проведенням розрахунків за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги;

1.3. Передбачити при формуванні видатків на 2019 рік кошти на проведення енергозберігаючих заходів з використанням відновлювальних джерел енергії та альтернативних видів палива;

1.4. Забезпечити дотримання загальних вимог з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються.

2. Рекомендувати виконавчим комітетам місцевих рад:

2.1. З метою належного проходження опалювального періоду та оперативної локалізації можливих аварій у житлово-комунальному господарстві до 01 листопада 2018 року створити та забезпечити цілодобову роботу оперативно-диспетчерських служб;

2.2. Забезпечити приведення суб’єктами господарювання тарифів на житлово-комунальні послуги до рівня економічно обгрунтованих витрат підприємств на виробництво та надання послуг;

2.3. У разі наявності цін/тарифів на житлово-комунальні послуги нижчих від розміру економічно-обгрунтованих витрат на їх виробництво, передбачити відшкодування з відповідного місцевого бюджету виконавцям/виробникам різниці між затвердженим розміром цін/тарифів та економічно обґрунтованими витратами на виробництво цих послуг;

3
 

2.4. При формуванні місцевих бюджетів на 2019 рік передбачити цільові видатки на капітальний ремонт житлового фонду (ремонт покрівель, утеплення фасадів, заміну внутрішньо-будинкових мереж), облаштування багатоквартирних житлових будинків сучасними засобами обліку і регулювання води;

3. Рекомендувати виконавчим комітетам Сарненської міської ради та Клесівської селищної ради вирішити питання розроблення та затвердження інвестиційних програм підприємств житлово-комунального господарства до   31 грудня 2018 року.

4. Керівникам установ бюджетної сфери району забезпечити належне функціонування в опалювальний період підконтрольних закладів.

5. Виконавчим комітетам місцевих рад району спільно з Службою автомобільних доріг у Рівненській області та філією «Сарненська ДЕД» ДП «Рівненський облавтодор», КП «Клесівводоканал»:

5.1. Впродовж зимового періоду забезпечити постійну готовність спеціальної прибиральної техніки, обладнання та інвентарю, які використовуються для утримання доріг в умовах снігопадів, снігових заметів, хуртовини, ожеледиці;

5.2. Забезпечити постійний контроль за наявністю, раціональним використанням та своєчасним поповненням протиожеледних матеріалів у місцях їх накопичення, зручними і безпечними умовами руху на автомобільних дорогах державного і місцевого значення, своєчасним реагуванням на ускладнення дорожнього руху у зв’язку із погодними умовами;

5.3. Вжити заходів щодо встановлення постійного контролю за дотриманням вимог техніки безпеки та охорони праці при виконанні дорожніми та комунальними організаціями ремонтних робіт на автошляхах району та розчищенні снігових заметів, особливо в темну пору доби.

6. Рекомендувати філії «Сарненська ДЕД» ДП «Рівненський облавтодор», КП «Екосервіс», КП «Клесівводоканал» до 01 листопада 2018 року створити оперативно-виїзні бригади з цілодобового чергування для утримання у зимовий період вулично-дорожньої мережі у належному стані.

7. Відділу містобудування, архітектури та інфраструктури райдержадміністрації, виконавчим комітетам місцевих рад району спільно з Службою автомобільних доріг у Рівненській області та філією «Сарненська ДЕД» ДП «Рівненський облавтодор», КП «Екосервіс», КП «Клесівводоканал» постійно вживати заходів щодо своєчасного виконання робіт по ремонту автомобільних доріг державного та місцевого значення в межах району.

8. Виконавчим комітетам місцевих рад, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, керівникам територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій у разі виникнення аварійних ситуацій на об’єктах житлово-комунального господарства інформувати оперативно-диспетчерську службу райдержадміністрації за телефонами: 3-57-77, 3-35-62, 3-52-93.

 
4
 

9. Відділу житлово-комунального господарства та екології райдержадміністрації забезпечити постійний моніторинг проходження опалювального періоду та розрахунків за спожиті енергоносії у розрізі енергоносіїв та наданих житлово-комунальних послуг.

10. Виконавчим комітетам місцевих рад, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації про хід виконання розпорядження інформувати відділ житлово-комунального господарства та екології райдержадміністрації щомісяця до 11 та 27 числа та у встановлені терміни.

11. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови райдержадміністрації І. Назарця.

 
 
 
 
 
Голова адміністрації                                                                         Я.ЯКОВЧУК