Також дивіться новини на facebook.com

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ ПЛАНУ РОБОТИ САРНЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗА ЖОВТЕНЬ 2018 РОКУ

   На виконання плану роботи райдержадміністрації у жовтні 2018 року:

          Відділом організаційної роботи та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня, доручень та розпоряджень голови райдержадміністрації. Підготовлені необхідні інформації на вимогу облдержадміністрації. Зокрема, щомісячну інформацію щодо порядку проведення засідань колегій та основних районних заходів, щотижневу інформацію щодо системного моніторингу виконання плану основних заходів в райдержадміністрації.

Організовано проведення:

02, 09, 23, 30.10 – нарад голови райдержадміністрації з керівниками районних установ, територіальних відділів органів виконавчої влади, структурних підрозділів райдержадміністрації щодо життєзабезпечення району;

03.10 – виїзного засідання колегії райдержадміністрації на території Костянтинівської сільської ради;

25.10 – засідання колегії райдержадміністрації;

03, 23, 25.10 – нарад з керівниками територіальних громад району.

Підготовлено проекти планів: основних районних заходів на листопад, роботи райдержадміністрації на листопад 2018 року, підготовки засідань колегії райдержадміністрації у листопаді 2018 року, проведення засідання колегії у жовтні 2018 року.

Проаналізовано здійснення виконавчими комітетами сільських, селищних, міської рад делегованих повноважень органів виконавчої влади за
9 місяців 2018 року. Результати рейтингового оцінювання делегованих повноважень надано керівництву райдержадміністрації для розгляду на засіданні колегії по підсумках роботи за 9 місяців 2018 року.

 Працівники відділу здійснювали аналіз, узагальнення та прогнозування розвитку ситуації в інформаційному просторі району.

З метою організаційного забезпечення та висвітлення у засобах масової інформації працівники відділу брали участь у нарадах, засіданнях комісій, круглих столах, що проводились в райдержадміністрації.

Розроблено графік та забезпечено участь державних службовців райдержадміністрації у засіданнях виконкомів місцевих рад 17.10.2018.

 Організовано підготовку проектів розпоряджень, доручень голови районної державної адміністрації з питань, що належать до компетенції відділу.

Загальним відділом апарату райдержадміністрації зареєстровано, розмножено і надіслано виконавцям 86 розпоряджень голови райдержадміністрації. Зокрема, на виконання документів органів влади вищого рівня видано 12 розпоряджень голови райдержадміністрації, у порядку ініціативи та таких, що спрямовані на створення сприятливих умов для розвитку галузей економіки та соціальної сфери – 74.

Відділом зареєстровано всього 210 вхідних документів, із них з органів влади вищого рівня – 128;  надіслано: доручень голови та його заступників – 2; заходів та робочих планів голови – 1; листів підприємствам, установам та організаціям району незалежно від форми власності – 67. Об’єм документообігу у жовтні 2018 року становив 365 документів.

Здійснювався контроль за виконанням Указів Президента України, Законів України, Постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голів обласної та районної держадміністрацій на території району. Підготовлено та затверджено головою райдержадміністрації план контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня для заступників та начальників відділів райдержадміністрації, керівників територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади.

Згідно з місячним планом роботи заступниками голови райдержадміністрації проводились «Дні контролю». На постійному контролі перебував стан виконання розпоряджень голів райдержадміністрації та облдержадміністрації.

Забезпечено своєчасне приймання, попередній розклад, реєстрацію та доведення до виконавців вхідної та внутрішньої документації. Сформовано книгу розпоряджень, виданих головою райдержадміністрації у жовтні 2018 року (86 розпоряджень). Забезпечено організаційно-технічне обслуговування та виконання розмножувальних робіт в райдержадміністрації.

Юридичним відділом апарату райдержадміністрації проведено юридичну експертизу проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, договорів та угод на відповідність чинному законодавству України. Загалом перевірено 91 проект розпоряджень голови райдержадміністрації та 29 проектів наказів керівника апарату райдержадміністрації.

Проводився юридичний аналіз, перевірка рішень виконкомів, розпоряджень сільських, селищних, міського голів, прийнятих у жовтні
2018 року на відповідність чинному законодавству України. Перевіркою охоплено розпорядження сільських голів та рішення виконкомів міської, 7 сільських рад, перевірено 8 протоколів засідань виконавчих комітетів місцевих рад.

Проведено роботу по координації структурних підрозділів райдержадміністрації з правоохоронними, контролюючими органами, установами та організацію їх взаємодії в питаннях запобігання злочинності та правопорушень. Було проведено інформування облдержадміністрації за контрольними документами (підготовлено 3 контрольні документи).

Відділом з обслуговування Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації протягом жовтня прийнято 807 вхідних пакетів документів на отримання адміністративних послуг. Надано 319 консультацій та видано 711 результатів на запити щодо отримання адміністративних послуг.

Загальна кількість адміністративних послуг, що надавались відділом – 70, з них: 4 – послуги облдержадміністрації, 32 – послуги райдержадміністрації, 36 – послуги територіальних органів ЦОВВ. Зокрема, про державну реєстрацію земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру, надання відомостей з Державного земельного кадастру, видачу витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки; державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, державну реєстрацію права власності на нерухоме майно.

Відділом з питань державної реєстрації райдержадміністрації у сфері реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень зареєстровано:

-       217 заяв у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

прийнято рішень :

-      391 – про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

-         20 – про відмову у державній реєстрації прав та їх обмежень;

-         10 – про внесення змін до запису Державної реєстрації прав;

сформовано документів за організацією:

-         475 – витягів у процедурі реєстрації;

-         2263 – інших документів.

          У сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:

-         зареєстровано 2 юридичні особи, припинено – 1; інші дії – 13;

-         зареєстровано 62 фізичні особи-підприємці, припинено 33, інші дії – 45;

-         надано 10 витягів та 15 виписок з єдиного державного реєстру.

 Відділом економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації

проведено аналіз стану випуску продукції в натуральному виразі за основними видами діяльності в розрізі промислових підприємств за вересень 2018 року та аналіз виконання товарної продукції промисловими підприємствами району в порівняльних цінах за серпень та січень-вересень 2018 року.

         На виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 15.02.2018 №103 «Про Програму розвитку малого і середнього підприємництва в Рівненській області на 2018-2020 роки» підготовлено аналітичні матеріали про хід виконання в районі заходів обласної Програми.

Здійснено моніторинг середніх цін на основні продукти харчування на споживчому ринку та в окремих закладах торгівлі м. Сарни та надано інформацію на обласну державну адміністрацію, відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації від 02.04.2010 №124.

          Відділом освіти, молоді та спорту райдержадміністрації впродовж звітного періоду організовано та проведено:

-         04.10 – заходи з нагоди відзначення професійного свята Дня працівників освіти;

-         07, 14, 21, 28.10 – чемпіонат Сарненського району з футболу сезону 2018 року серед команд І та ІІ ліг;

-         12.10 – ІІ районну Спартакіаду серед допризовної молоді, приурочену Дню захисника України;

-         30.10 – засідання колегії відділу освіти, молоді та спорту.

          Відділом житлово-комунального господарства та екології райдержадміністрації 23.10 проведено засідання районної спеціальної комісії з питань розрахунків за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги з метою здійснення контролю за станом розрахунків за спожиті енергоносії.

           Проводився аналіз споживання паливно-енергетичних ресурсів і води бюджетними установами і організаціями, що фінансуються за рахунок коштів державного бюджету за січень-вересень 2018 року.

Аналізувався стан діяльності підприємств житлово-комунального господарства району, а саме: фінансові результати, дебіторська та кредиторська заборгованість, претензійно-позовна діяльність, заборгованість із заробітної плати.

Проведено інформаційну компанію щодо роз’яснення населенню заходів з надання фінансової підтримки особам, житлово-будівельним кооперативам, ОСББ для заходів з підвищення енергоефективності.

Забезпечувалось виконання документіворганів влади вищого рівня та райдержадміністрації.

Архівним відділом райдержадміністрації розглянуто описи справ установ, організацій, підприємств на засіданні експертної комісії відділу та подано на розгляд експертно-перевірній комісії Держархіву Рівненської області. 

 Упорядковано документи Сарненської об’єднаної державної податкової служби Головного управління ДФС у Рівненській області.

Виконано 17 соціально-правових та майнових запитів фізичних та юридичних осіб у встановлені терміни.

Надано методичну допомогу установам, організаціям, підприємствам щодо діловодства та архівної справи.

           Відділом культури і туризму райдержадміністрації організовано та проведено:

          - щовівторка інструктивно-методичні наради з працівниками методичних відділів районного відділу культури;

         01.10 – заходи до Міжнародного дня людей літнього віку;

         12.10 – урочистості з нагоди відзначення Дня захисника України;

         28.10 – заходи до Дня визволення України від фашистських загарбників.

         Фінансовим управлінням райдержадміністрації проводилась робота, яка спрямовувалась на виконання нормативних актів, що стосуються бюджетного законодавства.Контроль за станом розрахунків з постачальниками за спожиті бюджетними установами енергоносії показав, що протягом жовтня видатки на енергоносії по загальному та спеціальному фондах бюджету склали 1519,7 тис. грн. Управління забезпечило першочергове фінансування захищених статей видатків, зокрема, заробітної плати, на яку спрямовано з загального фонду районного бюджету (КЕКВ 2110+2120+2610+2282) 26499,5 тис. грн., з них за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 14563,9 тис. грн., медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 3744,9 тис. грн.

 Проведено фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету пільг і субсидій на суму 2940,6 тис. грн., державної допомоги сім’ям з дітьми на 17467,2 тис. грн., державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення прийомним батькам за надання соціальних послуг у прийомних сім’ях на 22,9 тис. грн., видатків на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – на суму 138,7 тис. грн.

 Цього місяця було забезпечено виконання бюджету району по власних надходженнях на 93,7 відс., в тому числі районного бюджету – на 77,2 відс.

Управлінням праці та соціального захисту населення райдержадміністрації було проведено чотири засідання районної комiсiї для винесення piшень по пpизначенню деpжавної соцiальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, субсидій та пільг на житлово-комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ.

2925 сім’ям призначено субсидії на житлово-комунальні послуги, профінансовано 1193,1 тис. грн.   141 громадянам, які звернулись за отриманням компенсацій згідно з Чорнобильським законодавством, здійснено компенсаційні виплати на суму 13603,2 тис. грн.

Профінансовано пільги щодо надання житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, санаторно-курортного лікування, проїзду та інші пільги відповідній категорії населення та організаціям, які надають послуги на суму 425,5 тис. грн.

Відділом агропромислового розвитку райдержадміністрації здійснювався контроль щодо проведення робіт на меліоративних каналах. Здійснювався контроль за виконанням листа департаменту      агропромислового розвитку щодо розрахунків    за    оренду земельних часток та майнових паїв по сільськогосподарських підприємствах району. Здійснювався моніторинг рівня оплати праці по сільськогосподарських підприємствах Сарненського району. Заборгованість по заробітній платі відсутня.

Надавалась практична допомогу спеціалістам місцевих рад з питань підготовки документів для надання спеціальної бюджетної дотації за вирощування молодняка великої рогатої худоби, який народився в господарствах фізичних осіб.

 Здійснювався моніторинг роботи галузі тваринництва. Упродовж 10 місяців поточного року сільськогосподарськими підприємствами району вирощено 469 тонн м'яса, що на 0,2 відс. (1 тонна) менше відповідного періоду минулого року. Реалізовано на забій і переробку 261 тонну худоби в живій вазі, що на 25 відс. (53 тонни) більше відповідного періоду минулого року.  Господарствами району вироблено 3917 тонн молока, що на 6 відс.
(214 тонн) більше проти відповідного періоду минулого року.

Станом на 01 листопада 2018 року в сільськогосподарських підприємствах нараховувалось 3007 голів ВРХ, що більше на 3,7 відс. до відповідного періоду минулого року, в тому числі корів - 1254 голови, що на 19 відс. більше відповідного періоду минулого року.

Надавалась практична допомога сільгосппідприємствам району з питань ведення галузі рослинництва. Здійснювався моніторинг ведення осінньо-польових робіт. Станом на 01 листопада 2018 року сільськогосподарські підприємства посіяли озимі зернові культури на площі 2003 га та озимий ріпак на площі 150 га.

Надавались консультації по зверненнях громадян в оформленні документів на отримання майна в натурі по сільськогосподарським підприємствам району.

 
 

Керівник апарату адміністрації                                              В. СТЕЛЬМАХ