Також дивіться новини на facebook.com

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ ПЛАНУ РОБОТИ САРНЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗА ЛИСТОПАД 2018 РОКУ

   На виконання плану роботи райдержадміністрації у листопаді 2018 року:

          Відділом організаційної роботи та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня, доручень та розпоряджень голови райдержадміністрації. Підготовлені необхідні інформації на вимогу облдержадміністрації. Зокрема, щомісячну інформацію щодо порядку проведення засідань колегій та основних районних заходів, щотижневу інформацію щодо системного моніторингу виконання плану основних заходів в райдержадміністрації.

Організовано проведення:

05, 12, 19, 26.11– нарад голови райдержадміністрації з керівниками районних установ, територіальних відділів органів виконавчої влади, структурних підрозділів райдержадміністрації щодо життєзабезпечення району;

29.11 – засідання колегії райдержадміністрації;

29.11 – наради з керівниками територіальних громад району.

Підготовлено проекти планів: основних районних заходів на грудень 2018 року, роботи райдержадміністрації на грудень 2018 року, підготовки засідань колегії райдержадміністрації у грудні 2018 року, порядок проведення засідання колегії у листопаді 2018 року.

 Працівники відділу здійснювали аналіз, узагальнення та прогнозування розвитку ситуації в інформаційному просторі району.

З метою організаційного забезпечення та висвітлення у засобах масової інформації працівники відділу брали участь у нарадах, засіданнях комісій, круглих столах, що проводились в райдержадміністрації, зокрема, 08 листопада – з нагоди Всеукраїнського дня працівників культури та майстрів народного мистецтва; 21 листопада – у мітингу з нагоди Дня Гідності та Свободи.

Розроблено графік та забезпечено участь державних службовців райдержадміністрації у засіданнях виконкомів місцевих рад 21.11.2018.

 Організовано підготовку проектів розпоряджень, доручень голови районної державної адміністрації з питань, що належать до компетенції відділу.

Загальним відділом апарату райдержадміністрації зареєстровано, розмножено і надіслано виконавцям 66 розпоряджень голови райдержадміністрації. Зокрема, на виконання документів органів влади вищого рівня видано 7 розпоряджень голови райдержадміністрації, у порядку ініціативи та таких, що спрямовані на створення сприятливих умов для розвитку галузей економіки та соціальної сфери – 59.

Відділом зареєстровано всього 165 вхідних документів, із них з органів влади вищого рівня – 114; надіслано - доручень голови та його заступників – 1; заходів та робочих планів голови – 3; листів підприємствам, установам та організаціям району незалежно від форми власності – 73. Об’єм документообігу у листопаді 2018 року становив 458 документ.

Здійснювався контроль за виконанням Указів Президента України, Законів України, Постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голів обласної та районної держадміністрацій на території району. Підготовлено та затверджено головою райдержадміністрації план контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня для заступників та начальників відділів райдержадміністрації, керівників територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади.

Згідно з місячним планом роботи заступниками голови райдержадміністрації проводились «Дні контролю». На постійному контролі перебував стан виконання розпоряджень голови райдержадміністрації та облдержадміністрації.

Забезпечено своєчасне приймання, попередній розклад, реєстрацію та доведення до виконавців вхідної та внутрішньої документації. Сформовано книгу розпоряджень, виданих головою райдержадміністрації у листопаді 2018 року (66 розпоряджень). Забезпечено організаційно-технічне обслуговування та виконання розмножувальних робіт в райдержадміністрації.

Юридичним відділом апарату райдержадміністрації проведено юридичну експертизу проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, договорів та угод на відповідність чинному законодавству України. Загалом перевірено 69 проектів розпоряджень голови райдержадміністрації та 36 проектів наказів керівника апарату райдержадміністрації.

Проводився юридичний аналіз, перевірка рішень виконкомів, розпоряджень сільських, селищних, міського голів, прийнятих у листопаді
2018 року на відповідність чинному законодавству України. Перевіркою охоплено розпорядження сільських голів та рішення виконкомів міської, 6 сільських рад, перевірено 7 протоколів засідань виконавчих комітетів місцевих рад.

Проведено роботу по координації структурних підрозділів райдержадміністрації з правоохоронними, контролюючими органами, установами та організацію їх взаємодії в питаннях запобігання злочинності та правопорушень. Було проведено інформування облдержадміністрації за контрольними документами (підготовлено 4 контрольні документи).

Відділом з обслуговування Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації протягом листопада прийнято 1175 вхідних пакетів документів на отримання адміністративних послуг. Надано 409 консультацій та видано 815 результатів на запити щодо отримання адміністративних послуг.

Загальна кількість адміністративних послуг, що надавались відділом – 70, з них: 4 – послуги облдержадміністрації, 32 – послуги райдержадміністрації, 36 – послуги територіальних органів ЦОВВ.

 Зокрема, про державну реєстрацію земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру, надання відомостей з Державного земельного кадастру, видачу витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки; державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, державну реєстрацію права власності на нерухоме майно.

Відділом з питань державної реєстрації райдержадміністрації у сфері реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень зареєстровано:

-       255 заяв у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

прийнято рішень :

-      546 – про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

-         10 – про відмову у державній реєстрації прав та їх обмежень;

-         12 – про внесення змін до запису Державної реєстрації прав;

сформовано документів за організацією:

-         735 – витягів у процедурі реєстрації;

-         3098 – інших документів.

          У сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:

-         зареєстровано 1 юридична особа, припинено – 0; інші дії – 10;

-         зареєстровано 28 фізичних осіб-підприємців, припинено 31, інші дії – 24;

-         надано 2 витяги та 6 виписок з єдиного державного реєстру.

 Відділом економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації

проведено аналіз стану випуску продукції в натуральному виразі за основними видами діяльності в розрізі промислових підприємств за вересень 2018 року та аналіз виконання товарної продукції промисловими підприємствами району в порівняльних цінах за листопад та січень-листопад 2018 року.

         На виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 01.12.2017 №712 «Про план на 2018-2020 роки з реалізації Стратегії розвитку Рівненської області на період до 2020 року» підготовлено аналітичні матеріали про результати реалізації в районі проектів регіонального розвитку, які визначені планом.

Здійснено моніторинг середніх цін на основні продукти харчування на споживчому ринку та в окремих закладах торгівлі м. Сарни та надано інформацію на обласну державну адміністрацію, відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації від 02.04.2010 №124.

           Відділом освіти, молоді та спорту райдержадміністрації впродовж звітного періоду організовано та проведено:

-         23-24.11 –  перші установчі збори членів Національної дитячої ради при Уповноваженому Президента України з прав дитини у Рівненській області Миколи Кулеби;

-          07- 16.11 – районні змагання з шахів та шашок в залік ХХ районної Спартакіади школярів Сарненщини;

-         11.11 –  ХІ  відкритий чемпіонат Сарненського району з шашок серед чоловіків, жінок, юнаків та дівчат.

 

          Відділом житлово-комунального господарства та екології райдержадміністрації 26.11 проведено засідання районної спеціальної комісії з питань розрахунків за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги з метою здійснення контролю за станом розрахунків за спожиті енергоносії.

           Проводився аналіз споживання паливно-енергетичних ресурсів і води бюджетними установами і організаціями, що фінансуються за рахунок коштів державного бюджету за січень-жовтень 2018 року.

Аналізувався стан діяльності підприємств житлово-комунального господарства району, а саме: фінансові результати, дебіторська та кредиторська заборгованість, претензійно-позовна діяльність, заборгованість із заробітної плати.

Проведено інформаційну компанію щодо роз’яснення населенню заходів з надання фінансової підтримки особам, житлово-будівельним кооперативам, ОСББ для заходів з підвищення енергоефективності.

Забезпечувалось виконання документіворганів влади вищого рівня та райдержадміністрації.

Архівним відділом райдержадміністрації розглянуто описи справ установ, організацій, підприємств на засіданні експертної комісії відділу та подано на розгляд експертно-перевірній комісії Держархіву Рівненської області. 

 Складено опис справ та документи з кадрових питань Сарненської об’єднаної державної податкової служби Головного управління ДФС у Рівненській області.

Виконано 5 соціально-правових та майнових запитів фізичних та юридичних осіб у встановлені терміни.

Надано методичну допомогу установам, організаціям, підприємствам щодо діловодства та архівної справи.

           Відділом культури і туризму райдержадміністрації організовано та проведено:

          - щовівторка інструктивно-методичні наради з працівниками методичних відділів районного відділу культури;

          02.11 – урочистості з нагоди Дня працівників соціальної сфери;

          08.11 – урочистості з нагоди Всеукраїнського дня працівників культури та майстрів народного мистецтва;

          23.11 – мітинг-реквієм, присвячений пам’яті жертв голодомору та політичних репресій.

          Сектором цивільного захисту населення райдержадміністрації організовано та проведено:

-      06.11 – перевірку системи оповіщення з включенням електросирен міста та стійки централізованого виклику;

-      13.11 – обласне спільне командно-штабне тренування органів управління та сил цивільного захисту Сарненської районної ланки територіальної підсистеми ЄДСЦЗ Рівненської області щодо дій в разі виникнення надзвичайної ситуації (радіаційної аварії) на ВП «Рівненська АС».

          Забезпечено контроль якості підготовки керівного, командно-начальницького складу та надання методичної допомоги керівному складу цивільного захисту району щодо виконання практичних заходів захисту населення від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру у Рівненському обласному навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності та навчально-консультаційному пункті міста Сарни.

Управлінням праці та соціального захисту населення райдержадміністрації було проведено п’ять засідань районної комiсiї для винесення piшень по пpизначенню деpжавної соцiальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, субсидій та пільг на житлово-комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ.

3484 сім’ям призначено субсидії на житлово-комунальні послуги, профінансовано 3713,4 тис. грн. 109 громадянам, які звернулись за отриманням компенсацій згідно з Чорнобильським законодавством здійснено компенсаційні виплати на суму 2419,9 тис. грн.

Профінансовано пільги щодо надання житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, санаторно-курортного лікування, проїзду та інші пільги відповідній категорії населення та організаціям, які надають послуги на суму 3800,5 тис. грн.

Відділом агропромислового розвитку райдержадміністрації здійснювався контроль щодо проведення робіт на меліоративних каналах. Здійснювався контроль за виконанням листа департаменту      агропромислового розвитку щодо розрахунків    за    оренду земельних часток та майнових паїв по сільськогосподарських підприємствах району.

Здійснювався моніторинг рівня оплати праці по сільськогосподарських підприємствах Сарненського району. Заборгованість по заробітній платі відсутня.

Надавалась практична допомогу спеціалістам місцевих рад з питань підготовки документів для надання спеціальної бюджетної дотації за вирощування молодняка великої рогатої худоби, який народився в господарствах фізичних осіб.

 Надавалась методична допомога сільгосппідприємствам з питань ведення галузі тваринництва. Здійснювався моніторинг роботи галузі тваринництва. Упродовж 11 місяців поточного року сільськогосподарськими підприємствами району вирощено 525 тонн м'яса, що на 5 відс. (26 тонн) більше відповідного періоду минулого року. Реалізовано на забій і переробку 297 тонн худоби в живій вазі, що на 40 відс. (75 тонн) більше відповідного періоду минулого року. Господарствами району вироблено 4217 тонн молока, що на 5 відс. (220 тонн) більше проти відповідного періоду минулого року.

Станом на 01 грудня 2018 року в сільськогосподарських підприємствах нараховувалось 2940 голів ВРХ, що більше на 2,1 відс. до відповідного періоду минулого року, в тому числі корів - 1252 голови, що на 15 відс. більше відповідного періоду минулого року.

Надавалась практична допомога сільгосппідприємствам району з питань ведення галузі рослинництва. Здійснювався моніторинг ведення осінньо-польових робіт. Під урожай 2019 року сільськогосподарські підприємства посіяли озимі зернові культури на площі 2003 га та озимий ріпак на площі
150 га.

Надавалась допомога по зверненнях громадян в оформленні документів на отримання майна в натурі по сільськогосподарським підприємствам району.

 
 
 
 
Керівник апарату адміністрації                                              В. СТЕЛЬМАХ