- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ ПЛАНУ РОБОТИ САРНЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗА ГРУДЕНЬ 2018 РОКУ
Добавлено Адміністратор Вт, 12/02/2019 - 17:47
На виконання плану роботи райдержадміністрації у грудні 2018 року:
Відділом організаційної роботи та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня, доручень та розпоряджень голови райдержадміністрації. Підготовлені необхідні інформації на вимогу облдержадміністрації. Зокрема, щомісячну інформацію щодо порядку проведення засідань колегій та основних районних заходів, щотижневу інформацію щодо системного моніторингу виконання плану основних заходів в райдержадміністрації.
Організовано проведення:
03, 10, 17, 26.12– нарад голови райдержадміністрації з керівниками районних установ, територіальних відділів органів виконавчої влади, структурних підрозділів райдержадміністрації щодо життєзабезпечення району;
06.12 – засідання ради регіонального розвитку при Сарненській райдержадміністрації;
27.12 – засідання колегії райдержадміністрації;
27.12 – наради з керівниками територіальних громад району.
Підготовлено проекти планів: основних районних заходів на грудень 2018 року, роботи райдержадміністрації на січень 2019 року, роботи райдержадміністрації на січень 2019 року, І квартал 2019 року, 2019 рік, орієнтовний план підготовки засідань колегії райдержадміністрації впродовж 2019 року, проведення засідання колегії у грудні 2018 року.
Працівники відділу здійснювали аналіз, узагальнення та прогнозування розвитку ситуації в інформаційному просторі району.
З метою організаційного забезпечення та висвітлення у засобах масової інформації працівники відділу брали участь у нарадах, засіданнях комісій, круглих столах, що проводились в райдержадміністрації, зокрема: 03 грудня – у заході до Міжнародного Дня людей з інвалідністю; 06 грудня – у засіданні ради регіонального розвитку при Сарненській райдержадміністрації; 07 грудня – в урочистостях з нагоди Дня місцевого самоврядування.
Розроблено графік та забезпечено участь державних службовців райдержадміністрації у засіданнях виконкомів місцевих рад 19.12.2018.
Організовано підготовку проектів розпоряджень, доручень голови районної державної адміністрації з питань, що належать до компетенції відділу.
Загальним відділом апарату райдержадміністрації зареєстровано, розмножено і надіслано виконавцям 67 розпоряджень голови райдержадміністрації. Зокрема, на виконання документів органів влади вищого рівня видано 13 розпоряджень голови райдержадміністрації, у порядку ініціативи та таких, що спрямовані на створення сприятливих умов для розвитку галузей економіки та соціальної сфери – 54.
Відділом зареєстровано всього 199 вхідних документів, із них з органів влади вищого рівня – 128; надіслано: доручень голови – 1; заходів та робочих планів голови – 2; листів підприємствам, установам та організаціям району незалежно від форми власності – 73. Об’єм документообігу у грудні 2018 року становив 506 документів.
Здійснювався контроль за виконанням Указів Президента України, Законів України, Постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голів обласної та районної держадміністрацій на території району. Підготовлено та затверджено головою райдержадміністрації план контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня для заступників та начальників відділів райдержадміністрації, керівників територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади.
Згідно з місячним планом роботи заступниками голови райдержадміністрації проводились «Дні контролю». На постійному контролі перебував стан виконання розпоряджень голови райдержадміністрації та облдержадміністрації.
Забезпечено своєчасне приймання, попередній розклад, реєстрацію та доведення до виконавців вхідної та внутрішньої документації. Сформовано книгу розпоряджень, виданих головою райдержадміністрації у грудні 2018 року (67 розпоряджень). Забезпечено організаційно-технічне обслуговування та виконання розмножувальних робіт в райдержадміністрації.
Юридичним відділом апарату райдержадміністрації проведено юридичну експертизу проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, договорів та угод на відповідність чинному законодавству України. Загалом перевірено 67 проектів розпоряджень голови райдержадміністрації та 14 проектів наказів керівника апарату райдержадміністрації.
Проводився юридичний аналіз, перевірка рішень виконкомів, розпоряджень сільських, селищних, міського голів, прийнятих у грудні
2018 року на відповідність чинному законодавству України. Перевіркою охоплено розпорядження сільських голів та рішення виконкомів міської, селищної, 6 сільських рад, перевірено 8 протоколів засідань виконавчих комітетів місцевих рад.
Проведено роботу по координації структурних підрозділів райдержадміністрації з правоохоронними, контролюючими органами, установами та організацію їх взаємодії в питаннях запобігання злочинності та правопорушень. Було проведено інформування облдержадміністрації за контрольними документами (підготовлено 5 контрольних документів).
Відділом з обслуговування Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації протягом грудня прийнято 1023 вхідних пакетів документів на отримання адміністративних послуг. Надано 386 консультацій та видано 905 результатів на запити щодо отримання адміністративних послуг.
Загальна кількість адміністративних послуг, що надавались відділом – 70, з них: 4 – послуги облдержадміністрації, 32 – послуги райдержадміністрації, 36 – послуги територіальних органів ЦОВВ.
Зокрема, про державну реєстрацію земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру, надання відомостей з Державного земельного кадастру, видачу витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки; державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, державну реєстрацію права власності на нерухоме майно.
Відділом з питань державної реєстрації райдержадміністрації у сфері реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень зареєстровано:
- 279 заяв у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
прийнято рішень :
- 511 – про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
- 7 – про відмову у державній реєстрації прав та їх обмежень;
- 23 – про внесення змін до запису Державної реєстрації прав;
сформовано документів за організацією:
- 624 – витягів у процедурі реєстрації;
- 3116 – інших документів.
У сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:
- зареєстровано 6 юридичних осіб, припинено – 2; інші дії – 15;
- зареєстровано 13 фізичних осіб-підприємців, припинено 51, інші дії – 27;
- надано 9 витягів та 11 виписок з єдиного державного реєстру.
Відділом економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації
проведено аналіз стану випуску продукції в натуральному виразі за основними видами діяльності в розрізі промислових підприємств за грудень 2018 року та аналіз виконання товарної продукції промисловими підприємствами району в порівняльних цінах за грудень та січень-грудень 2018 року.
На виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 14.08.2015 №453 Про обласну програму розвитку міжнародного співробітництва та міжрегіональної співпраці на 2016-2018 роки» здійснено аналіз виконання в районі заходів програми.
Здійснено моніторинг середніх цін на основні продукти харчування на споживчому ринку та в окремих закладах торгівлі м. Сарни та надано інформацію на обласну державну адміністрацію, відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації від 02.04.2010 №124.
Відділом освіти, молоді та спорту райдержадміністрації впродовж звітного періоду організовано та проведено:
- засідання творчої лабораторії заступників директорів з виховної роботи закладів загальної середньої освіти району;
- І зональний тур всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» в номінації «Основи здоров’я»;
- завершено ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2018-2019 навчальному році.
Відділом житлово-комунального господарства та екології райдержадміністрації 13.12 проведено засідання районної спеціальної комісії з питань розрахунків за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги з метою здійснення контролю за станом розрахунків за спожиті енергоносії.
Проводився аналіз споживання паливно-енергетичних ресурсів і води бюджетними установами і організаціями, що фінансуються за рахунок коштів державного бюджету за січень-листопад 2018 року.
Аналізувався стан діяльності підприємств житлово-комунального господарства району, а саме: фінансові результати, дебіторська та кредиторська заборгованість, претензійно-позовна діяльність, заборгованість із заробітної плати.
Проведено інформаційну компанію щодо роз’яснення населенню заходів з надання фінансової підтримки особам, житлово-будівельним кооперативам, ОСББ для заходів з підвищення енергоефективності.
Забезпечувалось виконання документіворганів влади вищого рівня та райдержадміністрації.
Архівним відділом райдержадміністрації розглянуто описи справ установ, організацій, підприємств на засіданні експертної комісії відділу та подано на розгляд експертно-перевірній комісії Держархіву Рівненської області.
Продовжено упорядкування документів Сарненської об’єднаної державної податкової служби Головного управління ДФС у Рівненській області.
Виконано 12 соціально-правових та майнових запитів фізичних та юридичних осіб у встановлені терміни.
Надано методичну допомогу установам, організаціям, підприємствам щодо діловодства та архівної справи.
Відділом культури і туризму райдержадміністрації організовано та проведено:
- щовівторка інструктивно-методичні наради з працівниками методичних відділів районного відділу культури;
06.12 – урочистості з нагоди Дня місцевого самоврядування;
06.12 – заходи до Дня Збройних Сил України;
14.12 – заходи з нагоди вшанування учасників ліквідації аварії на ЧАЕС;
19-28.12 – заходи з нагоди новорічно-різдвяних свят.
Сектором цивільного захисту населення райдержадміністрації організовано та проведено:
- 05.12 – перевірки системи оповіщення з включенням електросирен міста та стійки централізованого виклику;
- 19.12 – мобілізаційне тренування «Робота місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій за мобілізаційним планом при введенні вищих ступенів готовності та в умовах воєнного часу»;
- 27.12 – позачергове засідання комісії з ТЕБ та НС «Про епідемічну ситуацію та заходи щодо недопущення розповсюдження захворюваності на кір серед населення Сарненського району».
Забезпечено контроль якості підготовки керівного, командно-начальницького складу та надання методичної допомоги керівному складу цивільного захисту району щодо виконання практичних заходів захисту населення від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру у Рівненському обласному навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності та навчально-консультаційному пункті міста Сарни.
Управлінням праці та соціального захисту населення райдержадміністрації впродовж місяця проведено чотири засідання районної комiсiї для винесення piшень по пpизначенню деpжавної соцiальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, субсидій та пільг на житлово-комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ.
1028 сім’ям призначено субсидії на житлово-комунальні послуги, профінансовано 8836,6 тис. грн. 358 громадянам, які звернулись за отриманням компенсацій згідно з Чорнобильським законодавством, здійснено компенсаційні виплати на суму 13432,5 тис. грн.
Профінансовано пільги щодо надання житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, санаторно-курортного лікування, проїзду та інші пільги відповідній категорії населення та організаціям, які надають послуги на суму 2388,2 тис. грн.
Відділом агропромислового розвитку райдержадміністрації здійснювався контроль щодо проведення робіт на меліоративних каналах. Здійснювався контроль за виконанням листа департаменту агропромислового розвитку щодо розрахунків за оренду земельних часток та майнових паїв по сільськогосподарських підприємствах району.
Здійснювався моніторинг рівня оплати праці по сільськогосподарських підприємствах Сарненського району. Заборгованість по заробітній платі відсутня.
Надавалась практична допомогу спеціалістам місцевих рад з питань підготовки документів для надання спеціальної бюджетної дотації за вирощування молодняка великої рогатої худоби, який народився в господарствах фізичних осіб.
Надавалась методична допомога сільгосппідприємствам з питань ведення галузі тваринництва. Здійснювався моніторинг роботи галузі тваринництва. Упродовж 2018 року сільськогосподарськими підприємствами району вирощено 564 тонни м'яса, що на 5 відс. (15 тонн) менше відповідного періоду минулого року. Реалізовано на забій і переробку 337 тонн худоби в живій вазі, що на 13 відс. (40 тонн) більше відповідного періоду минулого року. Господарствами району вироблено 4849 тонн молока, що на 13 відс. (566 тонн) більше проти відповідного періоду минулого року.
Станом на 01 січня 2019 року в сільськогосподарських підприємствах нараховувалось 2943 голови ВРХ, що більше на 0,3 відс. до відповідного періоду минулого року, в тому числі корів - 1251 голова, що на 19 відс. більше відповідного періоду минулого року.
Надавалась практична допомога сільгосппідприємствам району з питань ведення галузі рослинництва. Здійснювався моніторинг стану зимівлі озимих культур в сільськогосподарських підприємствах району. Із посіяних 2041 га озимих культур на зерно, отримано сходи на площі 2041 га (100 відс.), з них зимують у доброму стані 679 га (33 відс.), у задовільному - 794 га (39 відс.), слабких та зріджених посівів 568 га (28 відс.).
Надавалась допомога по зверненнях громадян в оформленні документів на отримання майна в натурі по сільськогосподарським підприємствам району.
Керівник апарату адміністрації В. СТЕЛЬМАХ