- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 332 від 01 листопада 2019 року "Про підсумки огляду готовності об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери району до осінньо-зимового періоду 2019-2020 року"
Добавлено Адміністратор Пн, 11/11/2019 - 18:05
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
01 листопада 2019 року № 332
Про підсумки огляду готовності об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери району до осінньо-зимового періоду 2019-2020 року
На виконання розпорядження голови районної державної адміністрації від 11 травня 2019 року № 154 «Про підсумки опалювального сезону 2018-2019 року та підготовку об’єктів житлово-комунального господарства та об’єктів соціальної сфери Сарненського району до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 року» в районі завершено реалізацію заходів з підготовки до роботи в осінньо-зимових умовах 2019-2020 року.
На фінансування заходів з підготовки житлово-комунального господарства до зими спрямовано більше 20,0 млн.грн.
У тепловому господарстві підготовлено 74 котельні (з них 28 котелень об’єднаних територіальних громад) та 10,27 км теплових мереж, з яких замінено 0,2 км.
У водопровідно-каналізаційному господарстві підготовлено 1 водопровідну та 5 каналізаційних очисних споруд, 2 водопровідні та 16 каналізаційних насосних станцій, 10 свердловин, 39,9 км водопровідних та 58 км каналізаційних мереж.
У житловому фонді підготовлено 230 будинків, з них 209 – будинки, які обслуговувалися управителем та житлово-комунальними підприємствами, 21 – будинок, де створено об’єднання співвласників багатоквартирних будинків та житлово-будівельний кооператив.
У соціальній сфері підготовлено 182 об’єкти соціального призначення, з них: по Клесівській об’єднаній територіальній громаді – 14, Немовицькій об’єднаній територіальній громаді – 10, решта 158 об’єктів районного підпорядкування (42 загальноосвітніх та 34 дошкільних навчальних закладів, 4 заклади охорони здоров’я, 78 об’єктів культури).
У дорожньому господарстві відремонтовано 22 тис. квадратних метрів вулично-дорожньої мережі, заготовлено 0,9 тис. тонн посипочного матеріалу та реагентів, підготовлено 11 одиниць спеціалізованої комунальної та 17 одиниць дорожньої техніки, укладено угоди зі сторонніми організаціями на залучення 16 одиниць додаткової спеціалізованої техніки.
У вересні поточного року проведено обласний огляд готовності району до осінньо-зимового періоду. За результатами огляду обласною робочою групою визнано, що житлово-господарський комплекс району до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 року готовий.
Разом з тим, є такі проблемні питання:
встановлення економічно обґрунтованих тарифів на комунальні послуги із затвердженням інвестиційних програм підприємств;
розроблення схеми теплопостачання з оптимальним варіантом, які затверджує орган місцевого самоврядування після громадського обговорення;
розроблення схеми оптимізації роботи систем водопостачання
та водовідведення;
забезпечення 100-відсоткового оснащення багатоквартирних житлових будинків приладами обліку холодної води;
забезпечення облаштування комерційних вузлів обліку природного газу засобами дистанційної передачі даних бюджетних установ та організацій місцевого підпорядкування;
зношеність систем теплопостачання району.
Керуючись статтями 2, 6, 13, 16, 20, 28, 29 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», на виконання розпорядження голови Рівненської облдержадміністрації від 22.10.2019 № 877 «Про підсумки огляду готовності населених пунктів області до осінньо-зимового періоду 2019-2020 року та початок опалювального сезону» та з метою забезпечення стабільного функціонування господарського комплексу району в осінньо-зимовий період 2019-2020 року:
1. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, рекомендувати виконавчим комітетам рад, керівникам територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій:
1.1. Забезпечити належне проходження опалювального сезону відповідно до температури зовнішнього середовища;
1.2. Забезпечити контроль за своєчасним та у повному обсязі проведенням розрахунків за спожиті енергоносії та надані комунальні послуги;
1.3. Передбачити при формуванні видатків на 2020 рік кошти на проведення енергозберігаючих заходів, в тому числі з використанням відновлювальних джерел енергії та альтернативних видів палива;
1.4. Забезпечити дотримання загальних вимог з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються.
2. Рекомендувати виконавчим комітетам рад:
2.1. З метою належного проходження опалювального періоду та оперативної локалізації можливих аварій у житлово-комунальному господарстві до 10 листопада 2019 року створити та забезпечити цілодобову роботу оперативно-диспетчерських служб;
2.2. Забезпечити приведення суб’єктами господарювання тарифів на житлово-комунальні послуги до рівня економічно обгрунтованих витрат підприємств на виробництво та надання послуг. У разі наявності цін/тарифів на житлово-комунальні послуги нижчих від розміру економічно-обгрунтованих витрат на їх виробництво, передбачити відшкодування з відповідного місцевого бюджету виконавцям/виробникам різниці між затвердженим розміром цін/тарифів та економічно обґрунтованими витратами на виробництво цих послуг;
2.4. Розглянути питання щодо можливості збільшення обсягу видатків місцевих бюджетів з метою поповнення статутного капіталу підприємств житлово-комунального господарства для забезпечення безаварійної роботи обладнання та устаткування протягом опалювального сезону 2019-2020 року.
3. Рекомендувати виконавчим комітетам Сарненської міської ради та Клесівської селищної ради вирішити питання розроблення та затвердження інвестиційних програм підприємств житлово-комунального господарства до 01 грудня 2019 року.
4. Керівникам установ бюджетної сфери району забезпечити належне функціонування в опалювальний період підконтрольних закладів.
5. Рекомендувати виконавчим комітетам рад спільно з Службою автомобільних доріг у Рівненській області та філією «Сарненська ДЕД» ДП «Рівненський облавтодор», КП «Клесівводоканал», ТзОВ «Захід-диліжанс»:
5.1. Впродовж зимового періоду забезпечити постійну готовність спеціальної прибиральної техніки, обладнання та інвентарю, які використовуються для утримання доріг в умовах снігопадів, снігових заметів, хуртовини, ожеледиці;
5.2. Забезпечити постійний контроль за наявністю, раціональним використанням та своєчасним поповненням протиожеледних матеріалів у місцях їх накопичення, зручними і безпечними умовами руху на автомобільних дорогах державного і місцевого значення, своєчасним реагуванням на ускладнення дорожнього руху у зв’язку із погодними умовами;
5.3. Вжити заходів щодо встановлення постійного контролю за дотриманням вимог техніки безпеки та охорони праці при виконанні дорожніми та комунальними організаціями ремонтних робіт на автошляхах району та розчищенні снігових заметів, особливо в темну пору доби.
6. Рекомендувати філії «Сарненська ДЕД» ДП «Рівненський облавтодор», КП «Екосервіс», КП «Клесівводоканал», ТзОВ «Захід-диліжанс» створити оперативно-виїзні бригади з цілодобового чергування для утримання у зимовий період вулично-дорожньої мережі у належному стані.
7. Відділу містобудування, архітектури та інфраструктури райдержадміністрації, виконавчим комітетам місцевих рад спільно з Службою автомобільних доріг у Рівненській області та філією «Сарненська ДЕД» ДП «Рівненський облавтодор», КП «Екосервіс», КП «Клесівводоканал», ТзОВ «Захід-диліжанс» постійно вживати заходів щодо своєчасного виконання робіт по ремонту автомобільних доріг державного та місцевого значення в межах району.
8. Виконавчим комітетам місцевих рад, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, керівникам територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій у разі виникнення аварійних ситуацій на об’єктах житлово-комунального господарства інформувати оперативно-диспетчерську службу райдержадміністрації за телефонами: 3-57-77, 3-35-62, 3-52-93, 3-46-37.
9. Відділу житлово-комунального господарства та екології райдержадміністрації забезпечити постійний моніторинг проходження опалювального періоду та розрахунків за спожиті енергоносії у розрізі енергоносіїв та наданих житлово-комунальних послуг.
10. Виконавчим комітетам місцевих рад, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації про хід виконання розпорядження інформувати відділ житлово-комунального господарства та екології райдержадміністрації щомісяця до 11 та 27 числа та у встановлені терміни.
11. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації згідно розподілу функціональних повноважень.
Виконуючий обов’язки
голови адміністрації Іван НАЗАРЕЦЬ